'PSV hoeft niet te rekenen op Van Bommel bij komst Van Gaal'

'PSV hoeft niet te rekenen op Van Bommel bij komst Van Gaal'

Door Gijs Meijerink | 10 Februari 2012 om 22:05 | Bron: Voetbal International | Wed 50 euro gratis

Mark van Bommel is niet van plan om terug te keren naar PSV als Louis van Gaal de nieuwe trainer gaat worden. De middenvelder heeft altijd aangegeven graag zijn loopbaan in Eindhoven te willen afsluiten.

Volgens Voetbal International gaat dat echter niet gebeuren als Van Gaal de nieuwe trainer wordt. Technisch manager Marcel Brands liet onlangs weten dat de komst van Van Gaal als opvolger van trainer Fred Rutten niet uit te sluiten is. Daarop kan PSV de komst van Van Bommel naar verluidt uit het hoofd zetten. Voor de winterstop werd er gesproken over een winterse transfer, maar AC Milan wilde niet meewerken.

Daarop werd afgesproken na de winterpauze weer om de tafel te gaan. Dit is echter nog niet gebeurt, omdat PSV niets meer van zich liet horen. De kans bestaat dat, dat te maken heeft met de eventuele komst van Van Gaal naar Eindhoven. Van Bommel en Van Gaal hebben sinds hun samenwerking bij Bayern München een moeizame relatie.

 
Dit bericht is gebaseerd op bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Soccernews wil u het nieuwtje echter niet onthouden. Lees en bediscussieer het bericht met plezier, maar neem het nieuws wel met een korreltje zout.


23 reacties op "'PSV hoeft niet te rekenen op Van Bommel bij komst Van Gaal'"


ehvpsv 10 Feb 2012 om 22:16

Rang: Legende
Dit veranderd toch veel imo

Mark is een hele grote bij PSV, die moet je (ook voor de supporters) een goede thuiskomst gunnen

Aan de andere kant hoort een speler niet het beleid zo te bepalen

hadouir123 10 Feb 2012 om 22:16

Kom op zeg. Wat moet PSV in godsnaam met Van Gaal als ze slim zijn halen ze hem absloluut niet heel misschien kunnen ze Hiddink polsen voor een eventuele terugkeer(als denk ik niet dat hij daar voor openstaat). Vind Van Veldhoven of Jans wel kans hebbers voor die baan.

ronaldpj 10 Feb 2012 om 22:19

Rang: Utopisch
Kom op zeg. Wat moet PSV in godsnaam met Van Gaal als ze slim zijn halen ze hem absloluut niet heel misschien kunnen ze Hiddink polsen voor een eventu...

Ik denk dat van Gaal daar prima zou kunnen functioneren, als hij dat zou willen. Dat meen ik echt. Zoals hij dat ook bij AZ deed.

Van Bommel bij PSV zie ik veel minder succesvol zijn, eerlijk gezegd.

ehvpsv 10 Feb 2012 om 22:19

Rang: Legende
Kom op zeg. Wat moet PSV in godsnaam met Van Gaal als ze slim zijn halen ze hem absloluut niet heel misschien kunnen ze Hiddink polsen voor een eventu...

Denk niet dat Hiddink daar zin in heeft.

Verbeek heeft bijgetekend bij AZ.

Adriaanse was overwerkt of zo heb ik gehoord

Mcllaren zit nu ook goed

Advocaat doet het niet voor een PSV salaris

Ja dan kom je als snel uit bij Jans en van Velthoven. Maar daar moet je als PSV toch niet blij mee zijn

ehvpsv 10 Feb 2012 om 22:22

Rang: Legende
Ik denk dat van Gaal daar prima zou kunnen functioneren, als hij dat zou willen. Dat meen ik echt. Zoals hij dat ook bij AZ deed.

Van Bommel bij P...

Nog een jaarte of 2 spelen en dan net als Cocu bouwen aan een mooie trainerscarriere.

Maar ik vind dat ze het uit moeten praten, of teminste proberen, zijn toch volwasse mannen.

Sambuca 10 Feb 2012 om 22:23

Als dat de keus zou zijn zou ik Van Bommel kiezen, ook als investering, houdt hem dicht bij de club en dat kan zich nog eens uitbetalen als hij coach wordt ofzo...

Als ik zo jullie verhalen lees zeg ik, haal Maaskant

Plankgas 10 Feb 2012 om 22:24

Ik zou eigenlijk best blij zijn met een Jans of een van Veldhoven, liever dan een Van Gaal die naar mijn mening niet bij de bescheiden clubcultuur van PSV past of een advocaat die de grootste nachtmerrie voor jeugdspelers is. Enja Hiddink is een optie die niet mogelijk zal zijn lijkt mij.

ronaldpj 10 Feb 2012 om 22:26

Rang: Utopisch
Ik zou eigenlijk best blij zijn met een Jans of een van Veldhoven, liever dan een Van Gaal die naar mijn mening niet bij de bescheiden clubcultuur van...

Waarom zou van Gaal niet bij de bescheiden clubcultuur passen? Hij heeft het bij AZ echt geweldig gedaan, vind ik. Los van wat je van de man vindt overigens. Ik ben zeker geen fan (verre van), maar zijn kwaliteiten zijn echt uitstekend.

hadouir123 10 Feb 2012 om 22:28

Denk niet dat Hiddink daar zin in heeft.

Verbeek heeft bijgetekend bij AZ.

Adriaanse was overwerkt of zo heb ik gehoord

Mcllaren zit nu oo...


In het buitenland lopen veel coaches rond die wel in aanmerking zouden kunnen komen voor trainer bij PSV. Maar denk echt dat je Van Veldhoven onderschat hij is eerlijk waar een hele goede trainer die in mijn ogen prima bij PSV past. Maar hoop uiteraard dat hij bij Roda blijft maar hijzelf heeft aangegeven dat hij graag naar een club wil die voor de prijzen gaat en met PSV heeft hij zeker een club gevonden die dat doet.

Plankgas 10 Feb 2012 om 22:30

Waarom zou van Gaal niet bij de bescheiden clubcultuur passen? Hij heeft het bij AZ echt geweldig gedaan, vind ik. Los van wat je van de man vindt ove...


Daar heb je een punt maar naar mijn gevoel klopt het niet. Ongeveer hetzelfde als je Fred Rutte als trainer van Ajax zou willen aanstellen. Voor mijn gevoel wringt dat.

Sambuca 10 Feb 2012 om 22:31

In het buitenland lopen veel coaches rond die wel in aanmerking zouden kunnen komen voor trainer bij PSV. Maar denk echt dat je Van Veldhoven ondersch...

Klinkt misschien dom, maar Van Veldhoven zal best een goede trainer zijn, ik denk het wel, maar dan krijg je een nieuwe Rutten. Een goede coach die naar de buiten wereld een toch wat mindere reputatie heeft.

ronaldpj 10 Feb 2012 om 22:33

Rang: Utopisch
Daar heb je een punt maar naar mijn gevoel klopt het niet. Ongeveer hetzelfde als je Fred Rutte als trainer van Ajax zou willen aanstellen. Voor mijn ...

Dat snap ik. Heel goed zelfs. Hetzelfde gevoel had ik toen Co bij Willem II kwam en ook bij van Gaal bij AZ.

En precies het omgekeerde (dat het een geweldige match zou worden), had ik bij Stevens bij PSV, Jol bij Ajax, Been bij Feyenoord.

Je kunt het niet altijd voorspellen.

ehvpsv 10 Feb 2012 om 22:36

Rang: Legende
In het buitenland lopen veel coaches rond die wel in aanmerking zouden kunnen komen voor trainer bij PSV. Maar denk echt dat je Van Veldhoven ondersch...

PSV wil het liefst een Nederlandse trainer.

En ik geef de voorkeur aan Van Gaal over van Velthoven

Maar ik geef dan weer wel de voorkeur aan van Velthoven boven Jans

Met Jans heb ik niets

hadouir123 10 Feb 2012 om 22:40

Klinkt misschien dom, maar Van Veldhoven zal best een goede trainer zijn, ik denk het wel, maar dan krijg je een nieuwe Rutten. Een goede coach die na...


Klopt maar hij lijkt mij echt een goede trainer. Maar waarom zou PSV bijvoorbeeld geen Advocaat halen is een hele goede trainer en heeft altijd gezegt dat PSV zijn club is kan hij meteen laten zien hoeveel hij fan is qua salaris.

Plankgas 10 Feb 2012 om 22:41

Dat snap ik. Heel goed zelfs. Hetzelfde gevoel had ik toen Co bij Willem II kwam en ook bij van Gaal bij AZ.

En precies het omgekeerde (dat het een...


Je hebt wel gelijk.

ronaldpj 10 Feb 2012 om 22:43

Rang: Utopisch
Je hebt wel gelijk.

Maar ik denk dat het omgekeerd niet gaat gebeuren. Ik denk niet dat van Gaal nog een keer terug wil komen op het veld in NL.

Hij wil bondscoach worden van een topland of misschien nog een keer coach van een topteam. En anders zal hij meer een managementrol zoeken denk ik. Coach in NL zie ik hem niet meer worden.


Hupweereentrein 10 Feb 2012 om 22:44

Rang: Utopisch
PSV wil het liefst een Nederlandse trainer.

En ik geef de voorkeur aan Van Gaal over van Velthoven

Maar ik geef dan weer wel de voorkeur aan van...


Maar van Velthoven is geen Nederlander.

ronaldpj 10 Feb 2012 om 22:46

Rang: Utopisch
Maar van Velthoven is geen Nederlander.

Volgens velen wel, of zou het alleen andersom gelden, zoals bij Douglas.

conducteur 10 Feb 2012 om 23:42

psv en v gaal....past dat denk je? nee he?

Plankgas 10 Feb 2012 om 23:53

psv en v gaal....past dat denk je? nee he?


Ronaldpj heeft mij zojuist vanuit historisch perspectief uitgelegd dat dit wel degelijk een goede mogelijkheid kan zijn

Hupweereentrein 10 Feb 2012 om 23:57

Rang: Utopisch
Ronaldpj heeft mij zojuist vanuit historisch perspectief uitgelegd dat dit wel degelijk een goede mogelijkheid kan zijn


Van Gaal past nergens echt, want hij is een totaalmens, maar geen enkele plek is totaal genoeg voro hem. Echter is hij als clubtrainer wel een vakman, en kan daarom dus overal slagen. Zeker als hij met hele getalenteerde jeugd aan het werk mag, die potentie hebben om vedettes te worden, maar het nog niet zijn. Wat dat betreft is PSV een interessant team voor hem dus.

Bakema 11 Feb 2012 om 09:06

Tuurlijk kan v.Gaal goed functioneren bij PSV,het is tenslotte een 100% vakman die 200% geeft en tijd er in steekt.

Alleen krijg je er ook andere dingen bij die ondertussen wel bekend zijn en dan moet je als club de afweging maken of je die er wel bij wil hebben.

Hiddink gaat niet komen,of hij moet een enorme bloedhekel aan v.Gaal hebben hahaha.

Als je tussen een goede voetballer of een goede trainer moet kiezen,kies je natuurlijk altijd voor het laatste omdat die veel meer invloed heeft op het elftal en de club.

Maar ik begrijp de anti sympathieën in Eindhoven van sommigen heel erg goed.

Hupweereentrein 11 Feb 2012 om 09:09

Rang: Utopisch
Tuurlijk kan v.Gaal goed functioneren bij PSV,het is tenslotte een 100% vakman die 200% geeft en tijd er in steekt.

Alleen krijg je er ook andere d...


Van Gaal haalt successen, maar zal ook altijd problemen blijven veroorzaken, en onbeleefd blijven naar de media. Maar als trainer is hij heel goed. Zeker als hij geen pure vedette onder zich heeft.
World - Friendlies
online12:15 Japan 0 - 0 Azerbaijan
onlineBekijk alle wedstrijden
Laatste reacties meepraten?
  • 'FC Twente rondt transfer Gutiérrez in juni af'
    vak104 zei: Jazeker wel, ik loop al wat langer mee..... Het is gebasseerd op het gemiddelde loon in de Eredivisie, voor spelers boven de 21 is dat €527.000,0 ...
  • SN-Café
    vak104 zei: Graag zelfs. We hebben zelfs een programma gemaakt: 12.00 tot 14.00 - Koffie drinken met B-D 14.00- 16.00 terrasje hangen bij goed wee, bij slec ...
  • 'FC Twente rondt transfer Gutiérrez in juni af'
    harryrotterdammert zei: Right...... Deze Gutierrez wordt ook gevolgd door Sporting en Malaga, ben benieuwd of het wat is. Nooit gehoord van het feit dat spelers van bu ...
  • SN-Café
    vak104 zei: Telegraaf: ENSCHEDE - De besprekingen tussen FC Twente en Nike over een kledingsponsorschap van de Amerikaanse sportartikelenfirma zijn helemaal a ...
  • SN-Café
    Sjoerdy zei: kijk eens aan;)_O_ ...