El Hamdaoui na sluiten transfermarkt nog steeds Ajacied

El Hamdaoui na sluiten transfermarkt nog steeds Ajacied

Door Floris Raven | 01 September 2011 om 07:16 | Bron: Telesport | Wed 50 euro gratis

Ajax is er niet in geslaagd Mounir el Hamdaoui te verkopen. De Marokkaan had te hoge eisen en wensen en dat werd de meeste clubs te gortig. Andere clubs zag de Rotterdammer niet zitten. De aanvaller mocht vertrekken van de Hoofdstedelingen, wegens het feit dat hij in onmin leeft met de trainer van Ajax, Frank de Boer.

Al sinds de aanstelling van de Boer botert het niet tussen de twee. De Boer passeerde el Hamdaoui in zijn eerste wedstrijd al en dat werd niet geaccepteerd door Mhami. Hierna volgde een lange ziekte en een blessure de 27-jarige oud-speler van Excelsior, Derby County, Tottenham, Willem ll en AZ. Aan het begin van dit seizoen zette Ajax de Marokkaans international terug naar Jong Ajax.

Ook Ismail Aissati mocht uitkijken naar een andere club, maar ook voor de voormalig PSV'er was er geen concrete interesse. In Turkije en Rusland is de transfermarkt nog vijf dagen open. Die landen zouden eventueel nog een optie kunnen zijn voor de twee Marokkanen.

 



77 reacties op "El Hamdaoui na sluiten transfermarkt nog steeds Ajacied"


kuurie 01 Sep 2011 om 07:42

Rang: Utopisch
ben je beiden mooi klaar mee

Ewaldie 01 Sep 2011 om 07:48

Rang: Legende
Nou misschien tapt hij wel een beetje fatsoenlijk en kan hij wel een beetje sneller mensen helpen aan de kassa, bij de Arena .

Abraksas 01 Sep 2011 om 07:51

Rang: Goddelijk
Nou misschien tapt hij wel een beetje fatsoenlijk en kan hij wel een beetje sneller mensen helpen aan de kassa, bij de Arena .

Hoeft ie iig niet op z'n teamgenoten te letten en kan lekker in z'n eentje werken

Boxtels Lampke 01 Sep 2011 om 07:51

Tja, welicht was het toch handiger geweest als de ajax-leding wat minder principieel was geweest en niet het onderste uit de kan had gewild.
Nu zit je met een gedemotiveerde speler die in het 1e iig niet meer speelt maar wel een vorstelijk salaris ontvangt.
Jammer, want het is wel iemand die een aardig potje kan voetballen.

AJACIEDFOREVER 01 Sep 2011 om 08:06

Rang: Goddelijk
Tja, welicht was het toch handiger geweest als de ajax-leding wat minder principieel was geweest en niet het onderste uit de kan had gewild.
Nu zit j...


Volgens mij heb je het artikel niet goed of niet gelezen.Hij had te hoge eisen.

Maar prima toch,hij heeft het lekker naar zn zin bij Jong Ajax.En qua gedrag past hij meer tussen die vroege tieners.

Hupweereentrein 01 Sep 2011 om 08:11

Rang: Utopisch
Tja, welicht was het toch handiger geweest als de ajax-leding wat minder principieel was geweest en niet het onderste uit de kan had gewild.
Nu zit j...

Denk je dat Engelaar gemotiveerd is op dit moment? Denkt t niet persoonlijk. Maar spelers willen liever geld dan spelen. Denk niet dat Ajax echt het onderste uit de kan wilde. Echter is er nog steeds hoop. De markt in Rusland en Turkije is nog 5 dagen open. Hoewel is er eigenlijk niet meer in geloof.

Sjoerdy 01 Sep 2011 om 08:17

Rang:
schandalig dit, imo Bogarde nummere dos!

de Trainer 01 Sep 2011 om 08:17

Het moet toch mogelijk zijn als twee volwassen mensen om het uit te kunnen praten!!! en op zakelijke voet verder te kunnen gaan.
Het is zonde dat er veel salaris wordt betaald aan Buylikin( moet zich nog bewijzen bij Ajax), en er een geweldige voetballer( heeft zich ruimschoots bewezen bij Ajax) voor veel salaris bij de belofte speelt.
Dit is de reinste kapitaal vernietiging.
Dus Frank en Mounhir wordt eens volwassen en ga jullie beider ego,s opzei zetten!!!!!

Hupweereentrein 01 Sep 2011 om 08:20

Rang: Utopisch
Het moet toch mogelijk zijn als twee volwassen mensen om het uit te kunnen praten!!! en op zakelijke voet verder te kunnen gaan.
Het is zonde dat er ...


Totaal andere spitsen. Jij en ik weten beide dat El Hamdaoui niet de stormram is, en al helemaal niet rustig op de bank gaat zitten wachten tot hij nodig is. En geloof me Ziggy blijft nummer 1.

twentegoal 01 Sep 2011 om 08:21

Rang: Goddelijk
Tja , ruiz weg maar weer meer centjes in het laatje...
jonge talenten komen eraan..

PSV en Ajax zitten nu met peperdure spelers die niet gaan spelen , voor fer wat veel betaald, voor ruiz te weinig ontvangen maar na of met Utrecht heeft twente het financieel het best gedaan, allemaal weer investeren in de toekomst

Forza Vitesse 01 Sep 2011 om 08:24

hehe geweldig dit hoop dat die jongen geniet bij jong ajax net als aisatti de geldwolf , ben zo blij dat aisatti weg is bij ons


Forza Vitesse 01 Sep 2011 om 08:25

Tja , ruiz weg maar weer meer centjes in het laatje...jonge talenten komen eraan..PSV en Ajax zitten nu met peperdure spelers die niet gaan spelen , v...


sorry maar denk toch echt dat vitesse de beste slag heeft geslagen op de transfermarkt , geen geke bedragen betaalt en veel talent + ervaring !

Hupweereentrein 01 Sep 2011 om 08:27

Rang: Utopisch
Tja , ruiz weg maar weer meer centjes in het laatje...
jonge talenten komen eraan..

PSV en Ajax zitten nu met peperdure spelers die niet gaan spel...


Ajax is er ook heel veel kwijt geraakt. Wat dacht je van Atouba, Oleguer en Sno, Stekelenburg en de Zeeuw? Geloof me, dit is een klein financieel tegenvallertje voor Ajax, maar over de financiële situatie hoef je je bij Ajax geen zorgen te maken hoor. Die is de meest rooskleurige van de afgelopen pak weg 8 jaar denk ik. En geld, tja, Ajax verkocht Suarez en Emanuelson in de winter, Haalde daar niks voor terug, en nu kunnen ze alles wat ze net hebben gekocht wegschrijven tegen Stekelenburg en de Zeeuw.

Dreeke-SCF 01 Sep 2011 om 08:29

Rang: Goddelijk
Tja , ruiz weg maar weer meer centjes in het laatje...jonge talenten komen eraan..PSV en Ajax zitten nu met peperdure spelers die niet gaan spelen , v...


mag ik ff lachen??zo ongeveer een compleet nieuw elftal halen INCL. wisselspelers vind ik niet echt een contstant beleid laat staan vertrouwen richting bestaande selectie!!!

de Trainer 01 Sep 2011 om 08:29

Totaal andere spitsen. Jij en ik weten beide dat El Hamdaoui niet de stormram is, en al helemaal niet rustig op de bank gaat zitten wachten tot hij no...


Hupweereentrein<
Ik bedoel er mee te zeggen dat ze als volwassen mensen het fatsoenlijk kunnen uitpraten,en het gaat mij erniet om of de een een stormram is of niet,ik weet ook wel dat het andere spitsen zijn

Reactie gewijzigd op 01-09-2011 08:32:57 door de Trainer

Wayne Looney 01 Sep 2011 om 08:30

sorry maar denk toch echt dat vitesse de beste slag heeft geslagen op de transfermarkt , geen geke bedragen betaalt en veel talent + ervaring !

genoeg om kampioen van het rechterrijtje te worden....

Forza Vitesse 01 Sep 2011 om 08:32

Tja , ruiz weg maar weer meer centjes in het laatje...jonge talenten komen eraan..PSV en Ajax zitten nu met peperdure spelers die niet gaan spelen , v...


.... volg je het voetbal wel?

Forza Vitesse 01 Sep 2011 om 08:34

sorry maar denk toch echt dat vitesse de beste slag heeft geslagen op de transfermarkt , geen geke bedragen betaalt en veel talent + ervaring !genoeg ...


we zullen zien wie het laatst lacht , iedereen lachte om Merab jordania vorig jaar nu heeft hij van vitesse 1 van de gezondste clubs in NL gemaakt.

We zullen echt geen kampioen worden maarja , wie het laatst lacht lacht het hardst

Dreeke-SCF 01 Sep 2011 om 08:36

Rang: Goddelijk
Tja , ruiz weg maar weer meer centjes in het laatje...jonge talenten komen eraan..PSV en Ajax zitten nu met peperdure spelers die niet gaan spelen , v...


ja jongen ik volg het voetbal wel ja..en vitesse heeft tussen einde vorig seizoen
en sluiten transfermarkt meer dan 12 niuewelingen gehaald....noem jij dat vertrouwen richting reeds bestaande selcetie?? ik in ieder gevan niet!!!

Sjoerdy 01 Sep 2011 om 08:38

Rang:
Tja , ruiz weg maar weer meer centjes in het laatje...jonge talenten komen eraan..PSV en Ajax zitten nu met peperdure spelers die niet gaan spelen , v...

ajax heeft aan inkomende transfers dit jaar:
Suarez 25
Emanuelson 3
Steek 6
de Zeeuw 8
vd heijden 3 ton

daarnaast het vertek van onder andere:
Atouba, Sno, Oleguer

Dreeke-SCF 01 Sep 2011 om 08:38

Rang: Goddelijk
sorry maar denk toch echt dat vitesse de beste slag heeft geslagen op de transfermarkt , geen geke bedragen betaalt en veel talent + ervaring !genoeg ...


denk jij maar fijn dat ze een redelijk draaiend elftal kunnen kopen....succes alvast volgend seizoen tegen pakweg agovv...want voor mij is vitesse op deze manier (geen continuieteit) toch echt een degradatiekanditaat

Boxtels Lampke 01 Sep 2011 om 08:38

Volgens mij heb je het artikel niet goed of niet gelezen.Hij had te hoge eisen.

Maar prima toch,hij heeft het lekker naar zn zin bij Jong Ajax.En ...


Nou ja, de onderhandeling met PSV liep al stuk op de vraagprijs van Ajax. Als ze daar al wat soepeler waren geweest dan hadden PSV en El Ham verder kunnen praten. Maar je hebt wel gelijk over zijn salaris en dat had bij PSV ook weinig kans gehad denk ik. Overigens ben ik daar niet geheel ongelukkig over, dat hij niet bij ons is gekomen.

Sjoerdy 01 Sep 2011 om 08:39

Rang:
@Forza
gezond is imo niet dat 1 mannetje alles betaald

Sjoerdy 01 Sep 2011 om 08:40

Rang:
@Boxtel
denk dat het vrij logisch is dat ajax El Ham niet aan PSV wilde verkopen in 1e instantie.
Jammer dat het bij andere clubs niet is gebeurd met die vieze centengraaier!

Boxtels Lampke 01 Sep 2011 om 08:40

Denk je dat Engelaar gemotiveerd is op dit moment? Denkt t niet persoonlijk. Maar spelers willen liever geld dan spelen. Denk niet dat Ajax echt het o...

Orlando zal idd ook niet met de meest gemotiveerde instelling rond gaan hobbelen. Maar voor de breedt blijft hij evt wel nuttig voor PSV. Maar Ajax 1 en El Ham is echt een gesloten boekt lijkt me.

Boxtels Lampke 01 Sep 2011 om 08:55

Overigens hoorde ik vanochten op BNR Frank van de Wal bake, sport- en sponsoradviseur en volgens ingewijden redelijke autoriteit op zijn gebied. Over de afgelopen transferperiode. Man man, wat een tenenkrommmend relaas. Eerst werd (uiteraard) ingegaan op PSV omdat die het meest uitgaven. Toen Humberto Tan vroeg waarvan, kwam hij eerst met het grond-verkoop verhaal op de proppen om daarna te melden dat daar geen spelers van gehaald zijn maar dat veel mensen dat nog denken. Nee, de aankopen kwamen volgens hem volledig uit het extra sponsorgeld (van VDL, ASML en Philips). Hij ging voor het gemak even voorbij aan het feit dat PSV ook ruim 20 miljoen aan spelers heeft verkocht. En dat noemt zich expert.

Nee, Ajax was de club die in sportief opzicht de beste transferperiode had gehad want die hadden namelijk voor aardig wat geld verkocht maar voor relatief weinig geld goede spelers gekocht....Euuhh Frank, we hadden het over sportief, niet over geld. Wat dat betreft had hij het beter over prijs/kwaliteit kunnen hebben maar daar vind ik misschien Feyenoord nog wel de grote winnaar. Voor aardig wat geld spelers met nog maar een 1-jaars contract verkocht en voor echt weinig geld ook weer versterkingen binnen gehaald. Maar sportief gezien is het nog maar de vraag wie het beste heeft ingekocht. Ik zou het nu nog niet kunnen zeggen.

Ik vond hem altijd wel redelijk plausible klinken, die van de Wal Bake, maar de morgen sloeg hij de plank helemaal mis, in my humble opinion.

Sjoerdy 01 Sep 2011 om 08:59

Rang:
@boxtels
zie je nou wel, jullie PSV'ers willen overal een PSV topic van maken

maar ff serieus, dat is simelweg de beeldvorming die er nu is, deze kerel heeft waarschijnlijk net als wij niet de beschikking over de precieze cijfers van PSV. Mensen snappen niet dat als je niet weet waar je het over hebt je gwn je mond moet houden!

Ewaldie 01 Sep 2011 om 09:01

Rang: Legende
Rusland is nog een optie. maar ik ben bang dat meneer hier geen zin in heeft.
de markt is daar nog 5 dagen open!

Sjoerdy 01 Sep 2011 om 09:02

Rang:
Rusland is nog een optie. maar ik ben bang dat meneer hier geen zin in heeft.de markt is daar nog 5 dagen open!

laten we het hopen dan!!

ODaniels FCU 01 Sep 2011 om 09:14

Rang: Legende
Als De Boer slim is probeert hij toch met El Ham om de tafel te gaan zitten en het uit te praten. Die gozer verdient een godsvermogen en kan best nuttig zijn voor het eerste, mits hij zich wil schikken in zijn rol als bankzitter.

Normaliter doet hij dat niet maar aangezien hij nu (waarschijnlijk) toch bij Ajax blijft is er voor hem ook alles aan gelegen om zichzelf in de spotlight te voetballen voor de volgende transferwindow...

Ewaldie 01 Sep 2011 om 09:19

Rang: Legende
Als De Boer slim is probeert hij toch met El Ham om de tafel te gaan zitten en het uit te praten. Die gozer verdient een godsvermogen en kan best nutt...

En dan?
Moet buly als 3de spits?
Ik geloof echt niet dat die twee nog ooit om 1 tafel gaan zitten. Zo wel dan krijg je een kratje van me, Daniels

Sjoerdy 01 Sep 2011 om 09:20

Rang:
Als De Boer slim is probeert hij toch met El Ham om de tafel te gaan zitten en het uit te praten. Die gozer verdient een godsvermogen en kan best nutt...

hij mag lekker proberen om met Jong Ajax kampioen te worden!

ODaniels FCU 01 Sep 2011 om 09:22

Rang: Legende
Als De Boer slim is probeert hij toch met El Ham om de tafel te gaan zitten en het uit te praten. Die gozer verdient een godsvermogen en kan best nutt...


Genoteerd! Amstel graag!

Buly als stormram, pinchhitter. El ham als nummer 10 (al is het 2e/3e keus, je zal nog wel met blessures en schorsingen te maken krijgen)

Ewaldie 01 Sep 2011 om 09:23

Rang: Legende
@Sjoery dan staat hij wel weer de talenten in de weg, die over een paar jaar wel kunen doorstromen naar het eerste.
ik denk dat el Ham hier zelf ook niet op aan het wachten is.
laat hem gewoon enkel en alleen meetrainen.

ODaniels FCU 01 Sep 2011 om 09:23

Rang: Legende
Als De Boer slim is probeert hij toch met El Ham om de tafel te gaan zitten en het uit te praten. Die gozer verdient een godsvermogen en kan best nutt...


@Sjoerdy
Eerste wedstrijd verloren ze anders al van een promovendus!!
Reactie gewijzigd op 01-09-2011 09:23:46 door ODaniels FCU

Sjoerdy 01 Sep 2011 om 09:24

Rang:
@Sjoery dan staat hij wel weer de talenten in de weg, die over een paar jaar wel kunen doorstromen naar het eerste.ik denk dat el Ham hier zelf ook ni...

er is op Boerre na op dit moment geen spits bij Jong Ajax en eerlijk gezegd zie ik het niet zo zitten in Tom.

Ewaldie 01 Sep 2011 om 09:24

Rang: Legende
Genoteerd! Amstel graag!Buly als stormram, pinchhitter. El ham als nummer 10 (al is het 2e/3e keus, je zal nog wel met blessures en schorsingen te mak...


Geen probleem wel onder de Boer he

ODaniels FCU 01 Sep 2011 om 09:26

Rang: Legende
Genoteerd! Amstel graag!Buly als stormram, pinchhitter. El ham als nummer 10 (al is het 2e/3e keus, je zal nog wel met blessures en schorsingen te mak...


Uiteraard. Ik betwijfel het overigens ook wel, De Boer is niet zo makkelijk volgens mij. Maar ik blijf hem wel een verdomd goede voetballer vinden die nu voor 1 miljoen rondotjes aan het doen is met een paar puistenkoppies. Blijft doodzonde (en tegelijkertijd compleet zijn eigen schuld)

Sjoerdy 01 Sep 2011 om 09:28

Rang:
imo is het heel simperl, de coach heeft gelijk, hij is de baas dus je moet doen wat hij zegt.
kun je daar niet mee omgaan zoals El Ham moet je lekker weggaan!
Maar hij kan zijn excuus gwn aanbieden denk ik, dan wil de Boer hem vast wel weer op de bank hebben want laten we eerlijk zijn, hij kan gwn knijter goed voetballen!!

Boxtels Lampke 01 Sep 2011 om 09:29

@boxtels
zie je nou wel, jullie PSV'ers willen overal een PSV topic van maken

maar ff serieus, dat is simelweg de beeldvorming die er nu is, deze ...


Hoezo? Ik noem toch ook een Ajax en Feyenoord? Nee serieus, hierboven ging de discussie over welke club het het beste had gedaan deze transferperiode. En dan komt deze 'professional' en die komt met de genoemde uitleg die ik op zijn minst kortzichtig en discutabel vind.

Pietje P 01 Sep 2011 om 09:31

Als De Boer slim is probeert hij toch met El Ham om de tafel te gaan zitten en het uit te praten. Die gozer verdient een godsvermogen en kan best nutt...


Oh ja ?
Wie dan en met hoeveel ?

Ewaldie 01 Sep 2011 om 09:32

Rang: Legende
@Daniels
zeker weten is het zonde. ik ben van mening dat hij nog steeds 1 van de beste spitsen is ijn Nederland. Maar de Boer en el Ham zijn gewoon twee tegenpolen en beide te koppig om water bij de wijn te doen.

enigmatisch1 01 Sep 2011 om 10:44

Rang: Goddelijk
Denk je dat Engelaar gemotiveerd is op dit moment? Denkt t niet persoonlijk. Maar spelers willen liever geld dan spelen. Denk niet dat Ajax echt het o...


Die situaties zijn in mijn ogen niet te vergelijjken.

El Hamdaoui is tye verstaan gegeven dat hij weg moet, qout que qout. Als hij niet weg gaat, mag hij trainen en spelen in Jong Ajax. De selectie is uitgesloten (zegt De Boer nu).

Engelaar mocht weg van PSV en PSV zag hem graag vertrekken omdat zijn salaris zwaar drukt op de begroting. Maar,. als hij niet weg gaat, kan en mag hij gewoon spelen voor PSV. Hij gaat ook gewoon spelen voor PSV komende periode, dat is zeker. En dat hij minder gemotiveerd is, dat zal best wel. Maar hij weet ook dat hij nog gewoon welkom is bij PSV en mag spelen. Dat blijft toch fundamenteel anders dan de situatie waarin Mounir el Hamdaoui verkeert.

Roan siebring 01 Sep 2011 om 10:46

Jammer voor mounir gunden hem wel een transfer

enigmatisch1 01 Sep 2011 om 10:46

Rang: Goddelijk
@boxtelszie je nou wel, jullie PSV\'ers willen overal een PSV topic van makenmaar ff serieus, dat is simelweg de beeldvorming die er nu is, deze kerel...


Met dat laatste als leidraad zou dat betekenen dat het heel erg stil zou moeten zijn. Overal op straat maar vooral ook op TV en al helemaal hier op SN.....
Reactie gewijzigd op 01-09-2011 10:51:21 door enigmatisch1

enigmatisch1 01 Sep 2011 om 10:50

Rang: Goddelijk
Heel toevallig zag ik gisteren op Ajax TV nog dat Jong Ajax stijf onderaan staat in hun competitie. Nog geen punt gepakt. Dus in dat opzicht kan men tevreden zijn, want per vandaag komen El Hamdaoui en Aissati hetv team versterken, dus dan komt het alsnog goed met jong Ajax. Dat kampioen schap zit er wel in dan (en dan hoeft het eerste dat dus niet meer te worden, omdat Cruijff stelt dat er maar een team kampioen hoeft te worden, toch?


Japsertjuhaz 01 Sep 2011 om 10:52

Nu zit Ajax met de gebakken peren.. Per se 5 miljoen willen hebben voor een speler die bij de beloften speelt! Als ze hem nou voor 2 miljoen hadden laten gaan dan was je van al het gezeur afgeweest.. Nu nog een jaar 1,8 miljoen betalen, lekker dan!

baco 01 Sep 2011 om 10:54

Nu zit Ajax met de gebakken peren.. Per se 5 miljoen willen hebben voor een speler die bij de beloften speelt! Als ze hem nou voor 2 miljoen hadden la...


Ik heb het gevoel dat het wat Mounir betreft allang niet meer zakelijk/sportief is bij ajax maar dat de heren proberen om Mounir kapot te maken. Een andere conclusie kun je niet trekken..

Forza Vitesse 01 Sep 2011 om 11:16

Tja , ruiz weg maar weer meer centjes in het laatje...jonge talenten komen eraan..PSV en Ajax zitten nu met peperdure spelers die niet gaan spelen , v...


@Dreeke-SCF
Vitesse had voor het begin van dit seisoen maarliefs 13 selectie spelers en dan vindt jij het raar en slecht dat er nieuwe spelers komen? erg vreemd
Reactie gewijzigd op 01-09-2011 11:22:05 door Forza Vitesse

enigmatisch1 01 Sep 2011 om 11:17

Rang: Goddelijk
Tja, welicht was het toch handiger geweest als de ajax-leding wat minder principieel was geweest en niet het onderste uit de kan had gewild.Nu zit j.....


Jij stelde gisteren dat PSV kapitaal vernietigde door Bakkal aan Feijenoord te verhuren.

Mij leek toch eerder sprake van kapitaal vernietiging door een speler die ongeveer zes miljoen Euro heeft gekost en die een jaarsalaris van 1,8 miljoen heeft niet kwijt te geraken, of zie ik dat verkeerd?

Ik weet dat jij niet heel erg gecharmeerd bent van onze vriend Mounir, maar dit is toch bepaald geen oplossing waar de club Ajax beter van wordt of wel soms. En het lijkt mij ook leuk om hem vanaf nu die geweldige goals te gaan scoren die we alleen op Ajax TV te zien krijgen en hem Jong Ajax kampioen te laten maken, maar je kan niet volhouden dat dit de beste oplossing is voor de club lijkt mij.

Forza Vitesse 01 Sep 2011 om 11:18

@Forzagezond is imo niet dat 1 mannetje alles betaald


Je vergeet dat alle spelers die gehaald zijn EIGENDOM van vitesse zijn en niet van merab , daarbij komt als je een bod van 15 miljoen op Bony (van Spartak moskou) kan weigeren dan ben je volgens mij gezond

redbullgsxr 01 Sep 2011 om 11:18

Rang: Vedette
Nu zit Ajax met de gebakken peren.. Per se 5 miljoen willen hebben voor een speler die bij de beloften speelt! Als ze hem nou voor 2 miljoen hadden la...


wat een onzin! ajax wil hem kwijt tegen een redelijk bedrag voor zo'n spits! maar zijn eisen pakket is te gortig, er waren diverse clubs in onderhandeling maar die haakten allemaal af vanwege zijn eisen en niet de prijs die ze moesten betalen aan ajax.
hij wil dus zelf liever voetballen in jong ajax voor dat belachelijk hoge salaris wat hij krijgt(en ja ajax heeft dat hem zelf gegeven dat weet ik)
Als je liefhebber bent, lever je toch klein beetje salaris in zodat je weer aan spelen toe komt.

redbullgsxr 01 Sep 2011 om 11:20

Rang: Vedette
Tja, welicht was het toch handiger geweest als de ajax-leding wat minder principieel was geweest en niet het onderste uit de kan had gewild.Nu zit j.....


het is ook kapitaalsvernietigng maar gelukkig kunnen we dat hebben bij ajax. maar er is bijna 6mil voor hem betaald en kan me goed voorstellen dat ajax daar iets van wil terug zien. sterker nog er waren clubs die het bedrag wat ajax noemde wilden betalen, maar kwamen er volgens niet uit met el ham doekoe.

baco 01 Sep 2011 om 11:21

het is ook kapitaalsvernietigng maar gelukkig kunnen we dat hebben bij ajax. maar er is bijna 6mil voor hem betaald en kan me goed voorstellen dat aja...


Transfersom + salaris = ca. 4 miljoen.. Toch redelijk voor een speler van het 2e..

AJACIEDFOREVER 01 Sep 2011 om 11:25

Rang: Goddelijk
Dit is de best mogelijke oplossing voor Mounir.Krijgt hij een lesje in nederigheid en ziet hij dat hij niet zomaar alles kan flikken zonder de gevolgen te hoeven dragen.Van mij mag hij zn hele contractduur in jong Ajax gaan sloffen.Halen we maar een speler minder...

Dreeke-SCF 01 Sep 2011 om 11:34

Rang: Goddelijk
Dit is de best mogelijke oplossing voor Mounir.Krijgt hij een lesje in nederigheid en ziet hij dat hij niet zomaar alles kan flikken zonder de gevolge...


en hier ben ik het roerend mee eens....laat hem als voorbeeld dienen dat het tijd word dat de macht van spelers en hun makelaars gebroken moet gaan worden ipv dit gedreig door hunnie....!!

BHJ 01 Sep 2011 om 11:56

Rang: Goddelijk
Tegenvaller. Waarom is die man zo eigenwijs en hebberig. Het had met 2 clubs rond kunnen komen alleen meneer eist te veel salaris.

Zegt wel wat over zijn instelling ook, het is een geld voetballer....dat moge duidelijk zijn. Als hij de helft verdiend, verdiend hij nog gemiddeld het 10 voudige van de normale werkende mensen en kan hij voetballen op niveau....wat hij zo leuk zou moeten vinden.

Ik heb niks tegen Marokkanen hoor, alleen zie ik ze bij Ajax liever niet meer. Op Oulida na is het nooit een gelukkig huwelijk geweest.

Dreeke-SCF 01 Sep 2011 om 11:58

Rang: Goddelijk
Tegenvaller. Waarom is die man zo eigenwijs en hebberig. Het had met 2 clubs rond kunnen komen alleen meneer eist te veel salaris.Zegt wel wat over zi...


zie het als investering in toekomst....want ik denk dat dit een statement zet hoor!! niet meewerken is slecht voor je carriere......!!!

held op sok-ken 01 Sep 2011 om 12:09

Dat Ajax niet in gesprek ging met PSV is mi. geheel logisch en terecht Boxtel.

Er valt niets te onderhandelen over een vraagprijs, als PSV aangeeft dat Ajax 'm maar gratis moet laten gaan omdat je voor een speler die terug is gezet naar het tweede geen geld kan vragen.

En voor de rest lag het niet aan Ajax dat hij niet weg kwam, maar aan de persoonlijke eisen van meneer zelf (club niet goed genoeg, of te veel salaris).

Nou, ik zou 'm niet eens laten meespelen en trainen met de jeugd. Ik zou 'm onder een type als good old Bobby Haarms (rip) alleen conditietrainingen laten doen, 'm flink afbeulen (trap op en af in de Arena wellicht?)....

Moet je kijken hoe snel meneer zijn eisen tot een reeel niveau zal terug brengen in de winterstop.

Maar hopelijk is er nog een gekke rus die een paar miljoen per jaar over heeft voor onze vrind.

held op sok-ken 01 Sep 2011 om 12:12

...en hier ben ik het roerend mee eens....laat hem als voorbeeld dienen dat het tijd word dat de macht van spelers en hun makelaars gebroken moet gaan...



Mensini 01 Sep 2011 om 12:15

Achteraf had ajax hem voor een Matavs achtig bedrag naar psv moeten laten gaan.....

Mensini 01 Sep 2011 om 12:17

Tja , ruiz weg maar weer meer centjes in het laatje...jonge talenten komen eraan..PSV en Ajax zitten nu met peperdure spelers die niet gaan spelen , v...

Die Boney is iig een toppertje...

enigmatisch1 01 Sep 2011 om 12:23

Rang: Goddelijk
Tegenvaller. Waarom is die man zo eigenwijs en hebberig. Het had met 2 clubs rond kunnen komen alleen meneer eist te veel salaris.Zegt wel wat over zi...


Die Boukhari deed het daar anders prima.

enigmatisch1 01 Sep 2011 om 12:25

Rang: Goddelijk
Achteraf had ajax hem voor een Matavs achtig bedrag naar psv moeten laten gaan.....


Slimme opmerking. PSV wilde hem gratis halen en dan zeg jij, Ajax had zes miljoen of meer moeten vragen????? Slaat nergens op.

Mensini 01 Sep 2011 om 12:32

Achteraf had ajax hem voor een Matavs achtig bedrag naar psv moeten laten gaan.....Slimme opmerking. PSV wilde hem gratis halen en dan zeg jij, Ajax h...

Beetje naïef dan van psv om te denken dat ajax de concurrent gratis gaat versterken...
Ik wist niet dat psv voor hèm geen geld voor over had gezien hun geldsmijterij...

Boxtels Lampke 01 Sep 2011 om 12:38

Beetje naïef dan van psv om te denken dat ajax de concurrent gratis gaat versterken...
Ik wist niet dat psv voor hèm geen geld voor over had gezien ...


Was gewoon heel nobel van PSV. Dan was Ajax van een lastpost verlost en hoefden ze hem geen vorstelijk salaris te betalen.

ehvpsv 01 Sep 2011 om 12:40

Rang: Legende
Tegenvaller. Waarom is die man zo eigenwijs en hebberig. Het had met 2 clubs rond kunnen komen alleen meneer eist te veel salaris.

Zegt wel wat ove...

Tja, zou jij salaris inleveren in die situatie?

Ik train een F team bij de plaatselijke SV, vind ik kei leuk om te doen met die jochies. Onze vriend Mounir doet hetzelfde, alleen krijgt hij er 1,8 mil voor

enigmatisch1 01 Sep 2011 om 12:40

Rang: Goddelijk
Achteraf had ajax hem voor een Matavs achtig bedrag naar psv moeten laten gaan.....Slimme opmerking. PSV wilde hem gratis halen en dan zeg jij, Ajax h...


Geldsmijterij??? Hoeveel geld heeft PSV weggesmeten dan, dat wil ik dan nog wel van je horen.

Maar er lijkt mij totaal niets naiefs schuilen in een poging om eens te zien (wat maanden geleden is gebeurd) of Ajax hem niet wil laten gaan. Als dan door Ajax wordt aangegeven dat ze vijf miljoen willen, wat hun recht is, dan mag PSV toch afhaken, omdat men weet dat die knaap erg duur is en geen loon wil inleveren of wel soms?

Sowieso, je roept aan de ene kant over geldsmijterij, maar als in de praktijk blijkt dat PSV maar een paar miljoen meer heeft uitgegeven dan er met transfers is opgehaald dan slaat dat als een tang op een varken toch? En anderzijds vind je het raar dat PSV dan weer geen geld richting Ajax smijt om Ajax van het probleem El Hamdaoui af te helpen. Terwijl dan dus blijkt dat PSv niet gek is geworden en toch wel degelijk op de dure centjes let of niet soms?

Dus, tja, wat is het nou? Geldsmijterij is geldsmijterij, maar niet alleen als dat geld naar andere clubs gaat en dan anders lullen als het om ajax gaat toch?

Mensini 01 Sep 2011 om 12:50

"Geldsmijterij??? Hoeveel geld heeft PSV weggesmeten dan, dat wil ik dan nog wel van je horen."
Het sloeg vooral op Strootman, aangezien hij een paar maanden eerder voor 1/10 op te pikken was...

Dreeke-SCF 01 Sep 2011 om 13:06

Rang: Goddelijk
Beetje naïef dan van psv om te denken dat ajax de concurrent gratis gaat versterken...Ik wist niet dat psv voor hèm geen geld voor over had gezien ......


hahahahahaha hebben ze in eindhoven centjes op...verwachtten ze blijkbaar dat amsterdam hem gratis laat gaan En dan zouden ook nog dankbaar moeten zijn ricchting eindhoven ivm verlossing van een lastpost?? veel onzin gehoord maar dit slaat werkelijk alles !!!
tip voor amsterdamse club: kijk eens naar de klassieker: the hill. dan weet je meteen hoe je lastige mennekes moet behandelen...rugzak met stenen en hoppa de trappen op en af laten rennen urenlang!!!

Laser010 01 Sep 2011 om 13:07

anders verkopen jullie toch gewoon het dak?

dutchfruits 01 Sep 2011 om 13:13

Nou ja, de onderhandeling met PSV liep al stuk op de vraagprijs van Ajax. Als ze daar al wat soepeler waren geweest dan hadden PSV en El Ham verder k...

Psv wilde alleen El ham hebben als hij transfervrij overkwam. Dus ja?. Gratis je directe concurrent versterken?

Sjoerdy 01 Sep 2011 om 13:14

Rang:
anders verkopen jullie toch gewoon het dak?

jij bent zo'n grappenmaker man!!!! lig op de grond van het lachen!!!!

John Ehv 01 Sep 2011 om 14:34

schandalig dit, imo Bogarde nummere dos!



Daar dacht ik ook aan...

the omen 01 Sep 2011 om 19:13

Logisch , niemand wil hem
Hij is te duur en heeft een waardeloze mentaliteit.

bobby solo 02 Sep 2011 om 16:30

Rang: Supporter
Wat wordt hier geouwehoerd over twee of drie spelers,hou je kop en laten we hopen op zoveel mogelijk hele goede wedstrijden en de beste mag om mij kampioen worden, de meesten hier lopen op de tenen, enzovoort
World - Friendlies
online20:45 Polen 0 - 0 Latvia
onlineBekijk alle wedstrijden
Laatste reacties meepraten?