Transfer Fer naar Twente dichterbij door 'niet te weigeren bod'

Transfer Fer naar Twente dichterbij door 'niet te weigeren bod'

Door Gijs Meijerink | 30 Augustus 2011 om 23:34 | Bron: Voetbal International | Wed 50 euro gratis

Leroy Fer lijkt een stapje dichterbij een overgang naar FC Twente te komen. De Tukkers staan op het punt om Bryan Ruiz voor de nodige miljoenen te verkopen aan Fulham. Van dat geld zal Fer worden overgenomen van Feyenoord.

Twente lijkt ervan uit te gaan dat Ruiz naar Fulham gaat, want de Enschedeërs plaatsten dinsdagavond een nieuw bod op Fer. "We hebben op ons laatste bod nog geen antwoord van Feyenoord gekregen", liet voorzitter Joop Munsterman weten aan Voetbal International. "Maar wij gaan er vanuit dat dit een bod is dat Feyenoord niet kan weigeren."

Twente bood vorige week vier miljoen euro, plus een bonus. De enkelvoudig landskampioen wilde dat in termijnen betalen, terwijl Feyenoord een bedrag van vijf miljoen euro in één keer betaald wil zien worden. Twente heeft een contract voor drie jaar klaarliggen voor de 21-jarige Fer.

 



117 reacties op "Transfer Fer naar Twente dichterbij door 'niet te weigeren bod'"


Dreeke-SCF 30 Aug 2011 om 23:37

Rang: Goddelijk
munstermann maakt knieval richting feyenoord en van geel!!!!

ehvpsv 30 Aug 2011 om 23:38

Rang: Legende
is dit niet te weigeren niet gewoon 5 miljoen?

Mike_FR 30 Aug 2011 om 23:39

Als het 5 miljoen is, gelijk laten gaan. Wij het geld, fer heeft twente en Twente heeft fer. Iedereen blij. Nu ga ik naar bed want het heeft toch geen zin om de hele nacht te F5en

Ewaldie 30 Aug 2011 om 23:39

Rang: Legende
Het beste voor beide partijen. Alleen was het bid al hoog genoeg, alleen wou Feyenoord dat Twente het gehelebedrag meteen over maakten.

Dreeke-SCF 30 Aug 2011 om 23:40

Rang: Goddelijk
is dit niet te weigeren niet gewoon 5 miljoen?


oftewel het GEVRAAGDE bedrag wat munstermann niet wilde betalen voor een 1jarig contract!!!


010Ruppert87 30 Aug 2011 om 23:41

Het beste voor beide partijen. Alleen was het bid al hoog genoeg, alleen wou Feyenoord dat Twente het gehelebedrag meteen over maakten.


we willen het geld van miskoop el ahmadi terug

nee zonder dollen. van geel doet goed werk elke andere had hem bijv al voor 3 miljoen weg gedaan of 4 mil. dit is toch weer 1 a 2 miljoen extra.
Reactie gewijzigd op 30-08-2011 23:51:46 door 010Ruppert87

Vak-P 30 Aug 2011 om 23:42

achjah binnenkort kunnen sommige clubs niet meer mee in de vraagprijzen klasse en zullen er veel over de kop gaan.

fey 2008 30 Aug 2011 om 23:42

Ik denk dat Feyenoord toch eerst zeker moet zijn van een vervanger zo snel....anders kon het alsnog wel eens worden afgewezen.....

Vak-P 30 Aug 2011 om 23:43

dan zal assaidi ook wel worden gehaald denk ik..
Reactie gewijzigd op 30-08-2011 23:43:38 door Vak-P

Dreeke-SCF 30 Aug 2011 om 23:44

Rang: Goddelijk
Ik denk dat Feyenoord toch eerst zeker moet zijn van een vervanger zo snel....anders kon het alsnog wel eens worden afgewezen.....


vervanger mag alleen GEHUURD worden......

Vak-P 30 Aug 2011 om 23:45

El ahmadi is alles behalve een slechte speler.
Sommige spelers aarden nou eenmaal niet bij een bepaalde club.
shit happends.

Dreeke-SCF 30 Aug 2011 om 23:45

Rang: Goddelijk
achjah binnenkort kunnen sommige clubs niet meer mee in de vraagprijzen klasse en zullen er veel over de kop gaan.


je praat over twente?? aangezien ze nu al amper in vraagprijzenklasse mee konden??

Dreeke-SCF 30 Aug 2011 om 23:45

Rang: Goddelijk
El ahmadi is alles behalve een slechte speler.Sommige spelers aarden nou eenmaal niet bij een bepaalde club.shit happends.


dan zullen we zien of Fer bij jullie wel aard.....

wesley br 30 Aug 2011 om 23:45

Rang: Steward
gefeliciteerd van geel toch alles eruit kennen halen toch 5 mil.

eindelijk een man die goed handelt.

fer succes daar in twente.

feyenoord moet inversteerders ook terug betalen maar de inversteerders willen dat feyenoord er boven op komt en alles gaat de schulde post in.

fer wijnaldum levert toch 10 mil op met 1jarig contract goed gedaan.
nu manchester citty even de puntjes op de i zette met feyenoord en gaan met die banaan makotjo of bakkel op zijn plek

Vak-P 30 Aug 2011 om 23:46

je praat over twente?? aangezien ze nu al amper in vraagprijzenklasse mee konden??


Ehm geloof mij FC Twente kon het makkelijk betalen maar probeerde gewoon eerst het onderste uit de kan te halen.
Ze hebben genoeg inkomsten qua CL en andere zaken dus maak je maar niet druk over FC Twente want in Munsterman we trust!!

Vak-P 30 Aug 2011 om 23:48

je praat over twente?? aangezien ze nu al amper in vraagprijzenklasse mee konden??


Ik praat over iedere club die op een gegeven moment alleen nog maar afhankelijk zal zijn van de eigen jeugd en het huren van spelers aangezien meneer Van Geel een toon heeft gezet met het verkopen van spelers voor 5 miljoen met een nog maar 1 jaar lopend contract.

Dreeke-SCF 30 Aug 2011 om 23:49

Rang: Goddelijk
je praat over twente?? aangezien ze nu al amper in vraagprijzenklasse mee konden??Ehm geloof mij FC Twente kon het makkelijk betalen maar probeerde ge...


en wij vertrouwen op van geel!! en vooralsnog is het wedstrijdje
van geel versus munstermann in poot stijf houden: 1-0!!!!!

Mike_FR 30 Aug 2011 om 23:51

Hoeveel is die schuld van Feyenoord nu dan?

Volgens mij was het rond de 40 miljoen. De VvF heeft tot nu toe 17 miljoen bijgedragen en deze zomer zijn er (als Fer weggaat) voor 13 miljoen euro spelers vertrokken. Dat zou betekenen dat de schuld rond de 10 miljoen moet liggen.

Mike_FR 30 Aug 2011 om 23:52

en wij vertrouwen op van geel!! en vooralsnog is het wedstrijdje
van geel versus munstermann in poot stijf houden: 1-0!!!!!

2-0 als je Willem Janssen meerekend

Vak-P 30 Aug 2011 om 23:52

en wij vertrouwen op van geel!! en vooralsnog is het wedstrijdje
van geel versus munstermann in poot stijf houden: 1-0!!!!!


correctie 1-1 je vergeet zeker de transfervrije Willem Janssen.

Dreeke-SCF 30 Aug 2011 om 23:52

Rang: Goddelijk
je praat over twente?? aangezien ze nu al amper in vraagprijzenklasse mee konden??Ik praat over iedere club die op een gegeven moment alleen nog maar ...


weet niet of jij het nieuws volgt. maar als het zo door blijft gaan is feyenoord er over 2 jaar financieel weer bovenop!!! van geel heeft gewoon gelijk dat we spelers niet voor een appel en ei laten wegggaan ook al hebben ze nog maar contract voor 1 jaar.....

Dreeke-SCF 30 Aug 2011 om 23:53

Rang: Goddelijk
en wij vertrouwen op van geel!! en vooralsnog is het wedstrijdjevan geel versus munstermann in poot stijf houden: 1-0!!!!!correctie 1-1 je vergeet zek...


willem janssen is in rodatijd niet in feyenoordtijd....helaas jongen!!!

010Ruppert87 30 Aug 2011 om 23:53

Hoeveel is die schuld van Feyenoord nu dan?


dacht na hulp van VVF en transfers van 40 miljoen terug naar 10 miljoen.
+ vanaf dit jaar draaien we zwarte cijfers.

Vak-P 30 Aug 2011 om 23:53

2-0 als je Willem Janssen meerekend


2-0?

daar moet je trots op wezen dat je een speler vasthoud tot die transfervrij de deur uit loopt.

Dreeke-SCF 30 Aug 2011 om 23:53

Rang: Goddelijk
Hoeveel is die schuld van Feyenoord nu dan?


2 keer de helft!!! je weet anders toch ook altijd alles zo goed???

Mike_FR 30 Aug 2011 om 23:54

correctie 1-1 je vergeet zeker de transfervrije Willem Janssen.

Hmm, dacht dat Twente hem een jaar eerder wou hebben...

Dreeke-SCF 30 Aug 2011 om 23:55

Rang: Goddelijk
2-0 als je Willem Janssen meerekend2-0?daar moet je trots op wezen dat je een speler vasthoud tot die transfervrij de deur uit loopt.


dat vasthouden KAN jullie wel het kampioenschap gekost hebben!! (zeker weten doen we dat nooit, maar toch....)

010Ruppert87 30 Aug 2011 om 23:56

correctie 1-1 je vergeet zeker de transfervrije Willem Janssen.


hoezo is dat dan 1-1? wie weet had roda veel slechter 2de seizoenhelft gedraaid zonder hem.

scheen dat munsterman net als bij fer met een lullig bedrag kwam en de moeiste niet waard was.

+ munsterman moest nu wel anders had hij volgend jaar fer niet gehad want bij die willem jansen was er verder geen enkele club (groter dan twente) geďnteresseerd. met fer zou dat totaal anders zijn als die transfervrij is.

Vak-P 30 Aug 2011 om 23:56

weet niet of jij het nieuws volgt. maar als het zo door blijft gaan is feyenoord er over 2 jaar financieel weer bovenop!!! van geel heeft gewoon gelij...


Dus elke trainer heeft invervolg gelijk als ze een minimale prijs van 5 miljoen voor een speler met een 1 jarig contract vragen..

Mike_FR 30 Aug 2011 om 23:56

2-0?

daar moet je trots op wezen dat je een speler vasthoud tot die transfervrij de deur uit loopt.

Nou, kennelijk is de Joop waar jullie zo in trusten bereid om nu eindelijk de 5 miljoen in een keer te betalen. Dat is toch iedergeval een dikke vette omhaal binnen het zestien meter gebied en dus 1-0.

Blaugrana86 30 Aug 2011 om 23:57

Vind het spelletje wat gespeeld word door munsterman en twente echt misselijk makend.
Deze hele soap.

Alles wat er gezegd is in de media etc.

Munsterman zal wel met een bod komen van 5 miljoen en 1 euro ofzo hem kennende.

zoiets als dit zou een ajax of psv nooit doen.

Vak-P 30 Aug 2011 om 23:58

willem janssen is in rodatijd niet in feyenoordtijd....helaas jongen!!!


Dan moet je dat erbij zetten want zo ga je ervan uit dat het alleen om de heer Van Geel gaat

Dreeke-SCF 30 Aug 2011 om 23:59

Rang: Goddelijk
weet niet of jij het nieuws volgt. maar als het zo door blijft gaan is feyenoord er over 2 jaar financieel weer bovenop!!! van geel heeft gewoon gelij...


als het bod MINDER is dan het gevraagde heeft elke trainer/club gelijk om vast te houden aan het gewenste bedrag!! hoogte van bedrag doet er ff niet toe....het gaat om principe; jij wilt iets dus je betaalt of anders: vette pech!!!

Vak-P 31 Aug 2011 om 00:01

Vind het spelletje wat gespeeld word door munsterman en twente echt misselijk makend.
Deze hele soap.

Alles wat er gezegd is in de media etc.

M...


Nee tuurlijk niet, net alsof Ajax overal de hoofdprijs voor betaald.
Die willen ook altijd voor een appel en een ei een speler binnenhalen.

Dreeke-SCF 31 Aug 2011 om 00:01

Rang: Goddelijk
willem janssen is in rodatijd niet in feyenoordtijd....helaas jongen!!!Dan moet je dat erbij zetten want zo ga je ervan uit dat het alleen om de heer ...


wat van geel vroeger deed zal me worst wezen....het gaat hier om zijn tijd bij feyenoord!!! dat jij blijkbaar bij alles een dik boekwerk met uitleg moet hebben kan ik niks aan doen!!

wesley br 31 Aug 2011 om 00:01

Rang: Steward
willem janssen is in rodatijd niet in feyenoordtijd....helaas jongen!!!Dan moet je dat erbij zetten want zo ga je ervan uit dat het alleen om de heer ...

twente doet het dit sezoen nog leuk en dan houd het op feyenoord koopt niks niks niks. als feyenoord weer ken mengen en de transfer markt. loopt twente weer eronder waar ze hore vind het leuk dat twente zo praat als ze over 5 jaar nog zo spelen respect. en fer hou maar vind hem nog geen eens zo goed het is geen messi 5 mil zijn wij blij en jullie weer een last pak erbij.

Vak-P 31 Aug 2011 om 00:04

wat van geel vroeger deed zal me worst wezen....het gaat hier om zijn tijd bij feyenoord!!! dat jij blijkbaar bij alles een dik boekwerk met uitleg mo...


lekker bijdehand ofniet, je moet gewoon duidelijk formuleren.
ik begrijp dat het soms moeilijk is.

lars_fc_twente 31 Aug 2011 om 00:09

Rang: Supporter
je praat over twente?? aangezien ze nu al amper in vraagprijzenklasse mee konden??

Ik neem aan dat dit een grap is?
Feyenoord is de club die in de schulden staat..

Dreeke-SCF 31 Aug 2011 om 00:18

Rang: Goddelijk
je praat over twente?? aangezien ze nu al amper in vraagprijzenklasse mee konden??Ik neem aan dat dit een grap is? Feyenoord is de club die in de schu...


de enige grap is jullie munstermann......

Vak-P 31 Aug 2011 om 00:19

de enige grap is jullie munstermann......


Je mocht willen dat jullie een "soort" Munsterman hadden.
Dan werd er tenminste een goed beleid gevoerd.

Dreeke-SCF 31 Aug 2011 om 00:19

Rang: Goddelijk
wat van geel vroeger deed zal me worst wezen....het gaat hier om zijn tijd bij feyenoord!!! dat jij blijkbaar bij alles een dik boekwerk met uitleg mo...


beetje gefrustreerd nu jullie hofnar munstermann gebogen heeft voor koning van geel?? jij haalde roda erbij niet ik.....

Vak-P 31 Aug 2011 om 00:22

beetje gefrustreerd nu jullie hofnar munstermann gebogen heeft voor koning van geel?? jij haalde roda erbij niet ik.....


De oorzaak daarvan was het door jou verkeerd formuleren van de tekst,

Dreeke-SCF 31 Aug 2011 om 00:25

Rang: Goddelijk
de enige grap is jullie munstermann......Je mocht willen dat jullie een \"soort\" Munsterman hadden.Dan werd er tenminste een goed beleid gevoerd.


hahahahahaha jij bent grappig.....we zijn havenarbeiders geen aardappelboeren!!! hebben ze een keertje een schaal en meteen
denken ze dat ze DE club van nederland zijn!!! kom maar terug als jullie hetzelfde in kast hebben staan als feyenoord, psv of amsterdammers...dan pas zijn jullie een club...
Reactie gewijzigd op 31-08-2011 00:29:21 door Dreeke-SCF

Dreeke-SCF 31 Aug 2011 om 00:27

Rang: Goddelijk
beetje gefrustreerd nu jullie hofnar munstermann gebogen heeft voor koning van geel?? jij haalde roda erbij niet ik.....De oorzaak daarvan was het doo...


wat jij wilt jong.......jij haalt een voormalige club erbij waar ik niks mee heb!! maar ik stop met deze totaal nutteloze discussie met jou.....jij hebt jou visie ik ken de waarheid en daar laat ik het bij!!!

Vak-P 31 Aug 2011 om 00:28

Het feit dat jij Van Geel een koning noemt bewijst het moraal gedrag van jou richting een voorkeur.
Wat ik probeer aan te geven is dat de handelswijze van Van Geel niet echt slim is aangezien iedere club nu de hoofdprijs gaat vragen voor spelers met een aflopend contract.
Ik keur de handelswijze van Munsterman ook niet goed met betrekking tot het eerste belachelijke bod.
Maar de 4 miljoen vond ik persoonlijk meer dan genoeg.

Dreeke-SCF 31 Aug 2011 om 00:31

Rang: Goddelijk
Het feit dat jij Van Geel een koning noemt bewijst het moraal gedrag van jou richting een voorkeur.Wat ik probeer aan te geven is dat de handelswijze ...


wat JIJ genoeg vind hoeft MIJN club niet genoeg te vinden!!! en aangezien van geel gewonnen heeft door poot stijf te houden is hij inzake transfer van leroy een koning en munstermann een hofnar aangezien hij zijn stoere taal niet waar heeft gemaakt!!
en nu stop ik echt met discussie!!!

Vak-P 31 Aug 2011 om 00:33

wat JIJ genoeg vind hoeft MIJN club niet genoeg te vinden!!! en aangezien van geel gewonnen heeft door poot stijf te houden is hij inzake transfer van...


wat jij wil denk aan je hart.

FR-12 31 Aug 2011 om 00:35

Ik vind de discussie van jullie beiden een beetje flauw, als iets niet duidelijk is dan kan de een het wel eens verkeerd begrijpen, vandaar dat Vak-P hier Roda bij betrok, kan gebeuren en dat zeg ik als Feyenoorder.

Wel ben ik het oneens over "Feyenoord heeft geen soort Munstermannetje", want die hebben ze nu juist wél in de persoon van Van Geel, maar die misten ze inderdaad wel een hele lange tijd waardoor het nu zo slecht gaat.

Dreeke-SCF 31 Aug 2011 om 00:36

Rang: Goddelijk
Off Topic maar wel Feyenoord: Drenthe heeft volgens bronnen binnen Madrid 3 aanbiedingen, 1tje uit Turkije en 2 uit Nederland.. Feyenoord en een nog o...


Drenthe terug naar feyenoord lijkt me sterk.......

RedPride 31 Aug 2011 om 00:36

Van Geel wou kostte wat het kostte Fer behouden voor Feyenoord. Dat gaat dus nu schijnbaar niet lukken. Wijnaldum was binnen een poep en een scheet weg. En de transferinkomsten kunnen en mogen niet weer geinvesteerd worden. Dan zit Van Geel nu dus in een nog lastiger pakket dan Beenhakker want die had tenminste nog deze twee spelers in de selectie.

Een ras-Feyenoorder gaat waarschijnlijk naar Twente. Ervoor gekozen had hij al. Maar als het Utrecht of Groningen was geweest die zo omhoog waren geklommen , had dat ook gekund.
Van mij mag Fer komen want hij en Douglas erachter lijkt mij wel wat.

En Dreeke : als Fer nu niet gaat heeft Van Geel gewonnen en als hij wel weggaat voor een klap geld ook. Of niet? Dus volgens jou wint hij altijd. Maar winnen doe je op het veld en verliezen ook. Als Ruiz gaat heeft Munsterman tenminste woord gehouden naar de supporters. Zou deze topper gaan komt er een topper weer.
Reactie gewijzigd op 31-08-2011 00:39:47 door RedPride

Dreeke-SCF 31 Aug 2011 om 00:39

Rang: Goddelijk
Ik vind de discussie van jullie beiden een beetje flauw, als iets niet duidelijk is dan kan de een het wel eens verkeerd begrijpen, vandaar dat Vak-P ...


pardon??? ik hoef niet bij alles te zetten: dit is feyenoordgerelateerd dus andere clubs uitsluiten!!!

Vak-P 31 Aug 2011 om 00:40

@ FR-12

Mijn punt is alleen dat de prijzen nu denk ik wel omhoog gaan omdat voor een speler met een aflopend contract naar alle waarschijnlijkheid 5 miljoen betaald is.

Dreeke-SCF 31 Aug 2011 om 00:40

Rang: Goddelijk
Van Geel wou kostte wat het kostte Fer behouden voor Feyenoord. Dat gaat dus nu schijnbaar niet lukken. Wijnaldum was binnen een poep en een scheet we...


Fer mocht wel degelijk weg, maar wel tegen het gevraagde bedrag niet minder!!! dus jij moet niet de feiten verdraaien....aangezien van geel gewoon woord heeft gehouden: of men betaald wat wij willen of hij blijft!!!
en of Fer een topper is voor twente: eerst ff zien!!!
Reactie gewijzigd op 31-08-2011 00:43:42 door Dreeke-SCF

Vak-P 31 Aug 2011 om 00:44

Fer mocht wel degelijk weg, maar wel tegen het gevraagde bedgrag niet minder!!! dus jij moet niet de feiten verdraaien....


Martin van Geel heeft vanmiddag aan Megastad FM laten weten dat Feyenoord de middenvelder niet laat gaan.

Wie verdraait er nu dingen???

FR-12 31 Aug 2011 om 00:45

@ FR-12

Mijn punt is alleen dat de prijzen nu denk ik wel omhoog gaan omdat voor een speler met een aflopend contract naar alle waarschijnlijkheid ...

Maar dat is toch niet per definitie een slechte zaak als de prijzen omhoog gaan? Als de prijzen omhoog gaan, zullen ze ook voor buitenlandse clubs omhoog gaan, wat juist een positieve ontwikkeling zou zijn want dan krijgen clubs meer te besteden!

FR-Zuid! 31 Aug 2011 om 00:47

Rang: Legende
Martin van Geel heeft vanmiddag aan Megastad FM laten weten dat Feyenoord de middenvelder niet laat gaan.

Wie verdraait er nu dingen???


De transferwindow is nog dik 23 uur open, aan het eind van deze dag zien we de stand van zaken wel, maar je moet toegeven, na al het geklets van geen geld hebben, is Munsterman toch gezwicht. Dat maakt hem nu toch wel even een lachertje, doet trouwens niets af aan het beleid, dat hij de afgelopen jaren heeft gevoerd. Maar irritant en zielig vind ik hem wel.

RedPride 31 Aug 2011 om 00:47

Van Geel wou kostte wat het kostte Fer behouden voor Feyenoord. Dat gaat dus nu schijnbaar niet lukken. Wijnaldum was binnen een poep en een scheet we...


Nope , Fer wou hij houden. Vandaar ook het hoge bedrag. Is het trouwens niet zo als het doorgaat dat het dan de derde ex-Feyenoord speler wordt bij Twente?? En las ik niet een keer dat jij in Limburg woonde en daar hebben ze toch geen havens of wel??

Flauw he? Maar jongen lees je zelf eens na.

Dreeke-SCF 31 Aug 2011 om 00:50

Rang: Goddelijk
Fer mocht wel degelijk weg, maar wel tegen het gevraagde bedgrag niet minder!!! dus jij moet niet de feiten verdraaien....Martin van Geel heeft vanmid...


ik verdraai niks!!!!! van geel heeft altijd gezegd: Fer gaat alleen tegen het gevraagde weg of anders niet!!! dat vanmiddag op megastadFM dit nog eens herhaalt werd en jij dit hele intervieuw niet kent is niet mijn probleem!!
manmanman wat maak je je druk: jij wilde Fer toch zoooooo graaaaag bij jou paardeclub?? nou bij deze.....
jullie Fer en wij onze gewenste 5 miljoen dus wat is je probleem nu eigenlijk:
dat jullie munstermann toch softer blijkt dan van geel??

Dreeke-SCF 31 Aug 2011 om 00:52

Rang: Goddelijk
Van Geel wou kostte wat het kostte Fer behouden voor Feyenoord. Dat gaat dus nu schijnbaar niet lukken. Wijnaldum was binnen een poep en een scheet we...


helaas voor jou jongen: limburg heeft wel degelijk havens!! maasbracht is nml de grootste binnenhaven van nederland...en laat ik daar nu net toevallig werken!! boempauwboem omhaal en een schot in eigen doel door jezelf!!!!

enne of Fer de 3de of de miljoenste ex-feyenoorder bij twente is: zal me echt niks bommen!!!
Reactie gewijzigd op 31-08-2011 00:55:47 door Dreeke-SCF

al rosewater 31 Aug 2011 om 00:53

Joop made them an offer they couldn't
refuse.

Vak-P 31 Aug 2011 om 00:55

boempauwboem omhaal en een schot in eigen doel door jezelf!!!!

???
Het is dat er geen leeftijd bij je profiel staat maar nu begin ik toch echt te twijfelen watvoor functie jij in de haven bekleed.
Komop man gedraag je volwassen en geef toe dat de vraagprijs aan de hoge kant was.

RedPride 31 Aug 2011 om 00:56

Dacht dat de algemene gedachte was bij , overigens maar een paar Feyenoord-supporters , als Munsterman ervan af zou zien dat dan hij gezwicht zou zijn of met de staart tussen de benen af zou gaan. Maar blijkbaar gaan ze de knip goed trekken ook nog eens. Een veels te hoog bedrag , maar goed.

Laat Fer maar eens lekker uit tot bloei komen in een topsport klimaat en ergens waar voetbal tenminste voorop staat. En kan hij dat gezeik van de laatste jaren net als Wijnaldum achter zich laten , want daar moeten ze beiden toch wel een houten harses van hebben gekregen.

Dreeke-SCF 31 Aug 2011 om 00:57

Rang: Goddelijk
boempauwboem omhaal en een schot in eigen doel door jezelf!!!! ???Het is dat er geen leeftijd bij je profiel staat maar nu begin ik toch echt te twijf...


ik geef voor jouwniks toe.....en dat redpride geen aardrijkskunde geleerd heeft op school en daardoor niks van limburg weet is ook niet mijn probleem!!

RedPride 31 Aug 2011 om 00:58

Van Geel wou kostte wat het kostte Fer behouden voor Feyenoord. Dat gaat dus nu schijnbaar niet lukken. Wijnaldum was binnen een poep en een scheet we...



Ja zie je wel . Dat ben jij. Daar krommen mijn tenen van en menig Rotterdammer van zo'n Limburger die praat in de wij-vorm van Rotterdam.

FR-Zuid! 31 Aug 2011 om 00:59

Rang: Legende
Hij heeft het geprobeerd en naar alle waarschijnlijkheid verloren.
Voor de rest voerd die een goed beleid naar mijn idee.


Inderdaad, maar door dit hele gebeuren is mijn respect voor Twente wel erg laag geworden. dat komt omdat Munsterman totaal geen respect toonde met zo’n zielige eerste bod, dan vervolgens met het verhaal komt we hebben gewoon geen geld. Daarna nog de zaakwaarnemers te paaien, ondertussen roepen sommige debiele Twente supporters van alles en nog wat, over dat Fer eerst niet goed genoeg is tot Feyenoord is een tobclub en Fer moet daar zo snel mogelijk weg. Dan nog denken dat ze heel wat zijn met 1 binnengehaalde schaal (gelukkig zijn er ook wat Twente supporters die wat meer realistisch zijn daar niet van).

Ik had bewondering voor Twente omdat zo’n rdelijk kleine club het toch zo ver heeft weten te schoppen, maar ze hebben nu de arrogantie van de Amsterdammers, terwijl ze niet eens 1 % van het aantal prijzen als Ajax hebben. Ik vond het ook fantastisch toen ze kampioen werden (en gelukkig kon Feyenoord daar met een verlies in de Grolsch Veste zijn aandeel in halen, al willen jullie het niet toegeven), maar ze lopen daar in het Oosten en te ver naast hun schoenen. Nu maar zien of Fer uiteindelijk toch weggaat, want op de laatste dag van de transfermarkt met het juiste bod komen... dat lijkt me wel iets te laat. (weer een bewijs van arrogantie dit keer bij Munsterman, die blijkbaar nu denkt dat alles nu geregeld moet zijn met dit ‘ niet te weigeren bod’.

We zullen het zien, maar wat Van Geel ook kiest, ik heb 100% vertrouwen in hem. Dat heb ik lang niet gezegd over een bestuurslid van Feyenoord, dus dat zegt heel wat

Dreeke-SCF 31 Aug 2011 om 01:01

Rang: Goddelijk
Dacht dat de algemene gedachte was bij , overigens maar een paar Feyenoord-supporters , als Munsterman ervan af zou zien dat dan hij gezwicht zou zijn...


zoals ik al zei: een schaaltje en ze noemen zich nu al topsportklimaat!!! manmanman ik dacht dat amsterdammers soms arrogant waren maar zie hier: we hebben de overtreffende klasse toch gevonden!!!

Dreeke-SCF 31 Aug 2011 om 01:02

Rang: Goddelijk
Van Geel wou kostte wat het kostte Fer behouden voor Feyenoord. Dat gaat dus nu schijnbaar niet lukken. Wijnaldum was binnen een poep en een scheet we...


omdat ik rotterdamse roots heb!!!

Dreeke-SCF 31 Aug 2011 om 01:03

Rang: Goddelijk
Inderdaad, maar door dit hele gebeuren is mijn respect voor Twente wel erg laag geworden. dat komt omdat Munsterman totaal geen respect toonde met zo’...


een dikke vette 10 voor je betoog!!! WAAAUWWW!!!!!
Reactie gewijzigd op 31-08-2011 01:05:14 door Dreeke-SCF

RedPride 31 Aug 2011 om 01:05

Van Geel wou kostte wat het kostte Fer behouden voor Feyenoord. Dat gaat dus nu schijnbaar niet lukken. Wijnaldum was binnen een poep en een scheet we...


Goed zo ga nog eens in de verdediging ook nog. Rare jongens die Limburgers.

FR-Zuid! 31 Aug 2011 om 01:06

Rang: Legende
een dikke vette 10 voor je betoog!!! WAAAUWWW!!!!!


Bedankt

CR7RMFC 31 Aug 2011 om 01:07

Rang: Goddelijk
Goed zo ga nog eens in de verdediging ook nog. Rare jongens die Limburgers.

Kijk ef na jezelf met die rare reacties van jou

Dreeke-SCF 31 Aug 2011 om 01:08

Rang: Goddelijk
Goed zo ga nog eens in de verdediging ook nog. Rare jongens die Limburgers.


ik laat door jou mijn limburgs-rotterdamse roots niet beledigen.....leer jij eerst maar eens aardrijkskunde gezien je domme opmerking: limburg heeft geen havens!!

Dreeke-SCF 31 Aug 2011 om 01:10

Rang: Goddelijk
@Fr-zuid:

wat vind je van verhaaltje van ene espanyol hier?? dat Drenthe waarschijnlijk terugkomt naar de kuip??

FR-Zuid! 31 Aug 2011 om 01:18

Rang: Legende
@Fr-zuid:

wat vind je van verhaaltje van ene espanyol hier?? dat Drenthe waarschijnlijk terugkomt naar de kuip??


Drenthe is ene jongen van de stad. Ik zie hem nog wel redelijk vaak in de stad en hij heeft een een Rotterdamse hart. Hij heeft Feyenoord destijds miljoenen opgebracht. Natuurlijk was het legioen boos, maar achteraf was het geen domme zet. Ik zou hem graag weer terug willen zien in het Feyenoordshirt en ik denk ook dat hij PSV niet zal kiezen, als het tot een keuze komt. Hij heeft de acties, de ervaring, het schot en de temperament om weer de publiekslieveling te worden in De Kuip. En hij is dan weer gelijk dichtbij familie. Dus ik zou zeggen doen, maar zolang Nederlandse media er niks over zeggen, moeten we maar zien of het echt allemaal doorgaat.

K_kok 31 Aug 2011 om 01:19

Rang: Legende
Pfff wat een kansloze discussies hier zeg! Beetje jammer, en ja van beide kanten!

Mijn mening is dat 5 miljoen veeeeeel teveel is! Van Geel heeft duidelijk gezegd dat 5 miljoen de vraagprijs is, daar heeft hij alle recht toe! Of dit verstandig is of niet, dat is niet aan ons of aan Munsterman! Feyenoord wil per se 5 miljoen, dat hebben wij maar te accepteren! Ik vind het een idioot hoog bedrag voor iemand met een 1 jarig contract en (met alle respect) de dingen die hij heeft laten zien! Dus Twente supporters: respecteer Van Geel en zijn beslissing en Feyenoorders: scheer niet elke FCT supporter over 1 kam!
Reactie gewijzigd op 31-08-2011 01:21:15 door K_kok

Dreeke-SCF 31 Aug 2011 om 01:19

Rang: Goddelijk
@Fr-zuid:wat vind je van verhaaltje van ene espanyol hier?? dat Drenthe waarschijnlijk terugkomt naar de kuip??Drenthe is ene jongen van de stad. Ik z...


mijn idee....maar als ie terug zou komen: yesyesyes!!!

jorisput 31 Aug 2011 om 01:28

en wij vertrouwen op van geel!! en vooralsnog is het wedstrijdje
van geel versus munstermann in poot stijf houden: 1-0!!!!!



Toch staan jullie in de competitie al 4 punten achter
Reactie gewijzigd op 31-08-2011 01:29:08 door jorisput

jorisput 31 Aug 2011 om 01:32

Inderdaad, maar door dit hele gebeuren is mijn respect voor Twente wel erg laag geworden. dat komt omdat Munsterman totaal geen respect toonde met zo’...



en Wij in Munsterman Eens kijken wie de komende 5 jaar meer prijzen wint

FR-Zuid! 31 Aug 2011 om 01:32

Rang: Legende
Toch staan jullie in de competitie al 4 punten achterReactie gewijzigd op 31-08-2011 01:29:08 door jorisput


Wow, wij praten over Fer en jij komt met de openbaring, dat we 4 punten achterstaan. De situaties waarin onze clubs zitten is heel verschillend, dus wees blij met jullie 4 punten voorsprong. Zoiets heet, je in de andere verdiepen

jorisput 31 Aug 2011 om 01:34

Wow, wij praten over Fer en jij komt met de openbaring, dat we 4 punten achterstaan. De situaties waarin onze clubs zitten is heel verschillend, dus w...



Als je even terug leest zie je dat ik niet over een voor of achterstand begin.....

FR-Zuid! 31 Aug 2011 om 01:34

Rang: Legende
en Wij in Munsterman Eens kijken wie de komende 5 jaar meer prijzen wint


Nou, ik denk dat het geen van beide word. Ik zie PSV en Ajax om de titel strijden. Europees maken jullie net als ons geen kans. En de beker, die kan iedereen winnen als ze een goede dag hebben dus daar moeten we ons maar op focussen.

FR-Zuid! 31 Aug 2011 om 01:39

Rang: Legende
Als je even terug leest zie je dat ik niet over een voor of achterstand begin.....


Waar het mij om gaat is wat je in je reactie schreef die ik op dat moment las/quotte. En dat kwam gewoon kinderachtig over. En dat terwijl ik niet eens volwassen ben.

ehvpsv 31 Aug 2011 om 01:41

Rang: Legende
hahahahahaha jij bent grappig.....we zijn havenarbeiders geen aardappelboeren!!! hebben ze een keertje een schaal en meteen
denken ze dat ze DE club...

Help me er aan herinneren dat ik jou nog een biertje moet geven

jorisput 31 Aug 2011 om 01:48

Nou, ik denk dat het geen van beide word. Ik zie PSV en Ajax om de titel strijden. Europees maken jullie net als ons geen kans. En de beker, die kan i...



Vandaar dat Ajax 2-2 gelijk speelt tegen vvv en wij er over heen walsen... Je praat net zoals die Keje Molenaar .... Twente heeft de afgelopen jaren ajax 4 maal (beker JC schaal ) achter zich gelaten. en nu zouden wij niet mee doen om het kampioenschap.???? We staan bovenaan. En nu zouden we niet meer mee doen om het kampioenschap... echt lachen... Geloof me ook dit jaar doen we gewoon mee..
Reactie gewijzigd op 31-08-2011 01:49:05 door jorisput

FR-Zuid! 31 Aug 2011 om 01:59

Rang: Legende
Vandaar dat Ajax 2-2 gelijk speelt tegen vvv en wij er over heen walsen... Je praat net zoals die Keje Molenaar .... Twente heeft de afgelopen jaren a...


Als het waar is, dat Ruiz vertrekt, dan niet. Ze zullen we in de top blijven, want Twente heeft spelers die voor de Eredivisie top zijn, maar internationaal flop. Speler als Brama, Wisgerhof en Rosales gaan jullie echt geen schaal opleven. En dan heb ik het nog niet gehad over die Bart Buysse. Wat een drama is dat. Janko vind ik wat overschat, Luuk, Ola John en Janssen kunnen Twente wel op sleeptouw nemen, terwijl ook Chadli nog terugkomt (ben niet zo erg van hem gecharmeerd, maar dat terzijde) en jullie hebben een goede keeper. Maar vorig jaar zag je al dat zonder Ruiz jullie het ongelooflijk moeilijk hadden en dat Theo met een geniaal moment moest komen om de wedstrijd open te breken. Die Berghuis moet het ook nog allemaal gaan bewijzen.

Hoogmoed komt voor de val en die moet bij jullie nog gaan komen.

Aias 31 Aug 2011 om 02:13

Rang: Talent
Vandaar dat Ajax 2-2 gelijk speelt tegen vvv en wij er over heen walsen... Je praat net zoals die Keje Molenaar .... Twente heeft de afgelopen jaren a...


Stop Ajax erbij te betrekken. Jullie verloren vorig jaar met 6-2 tegen Heerenveen en speelde gelijk tegen de Graafschap. Maakte dat het Twente van toen minder NEE! Dat gezeik over Ajax ook altijd. Zon wedstrijd kan gebeuren maar provinciaalse arrogantie is bij jullie zo erg geworden dat het ons heeft overtroffen.

On: als ik van Geel was zou ik het aannemen, en Bakkal of Schone op de een of andere manier halen, zo is Feyenoord toch als winnaar hieruit gekomen.

FR-Zuid! 31 Aug 2011 om 02:24

Rang: Legende
Stop Ajax erbij te betrekken. Jullie verloren vorig jaar met 6-2 tegen Heerenveen en speelde gelijk tegen de Graafschap. Maakte dat het Twente van toe...


Het enige waar hij volgens mij over kan praten zijn de slechte uitslagen van andere clubs, maar hij vergeet ook de slechte resultaten van zijn eigen club op te noemen. Selectieve blindheid noemen ze dat of zoiets dergelijks.

Aias 31 Aug 2011 om 02:36

Rang: Talent
Het enige waar hij volgens mij over kan praten zijn de slechte uitslagen van andere clubs, maar hij vergeet ook de slechte resultaten van zijn eigen c...


Ja klopt, elk team heeft wel eens een mindere dag. Ook CL winnaar Barcelona verloor van Hercules Alicante thuis vorig jaar. Hij kan beter realistisch zijn en kijken naar de problemen met zijn eigen TD en selectie, en daar normaal op reageren ipv in de verdediging te schieten door meteen Ajax tegen VVV er bij te halen. Wij wonnen ook met 2-0 van AC Milan maakt dat ons kampioen van Italië, nee!

al rosewater 31 Aug 2011 om 03:00

welkom bij Twente, Leroy!

Revanche 31 Aug 2011 om 03:13

Hoogmoed komt voor de val en die moet bij jullie nog gaan komen.
Help me er aan herinneren dat ik jou nog een biertje moet geven

Het enige waar hij volgens mij over kan praten zijn de slechte uitslagen van andere clubs, maar hij vergeet ook de slechte resultaten van zijn eigen club op te noemen. Selectieve blindheid noemen ze dat of zoiets dergelijks.

@ FR-Zuid! Selectieve blindheid is wat ik zie bij jou, het betekend de minder goede feiten niet onder ogen te willen zien, of het negeren van de rekening!

@ ehvpsv , Hoogmoed komt voor de val, die jij onder anderen in je selectieve blindheid ook nog niet ziet!

Met andere woorden de pot verwijdt de ketel dat hij zwart ziet en we lullen elkaar maar na!

Als we even met een stel mensen bij elkaar zouden gaan zitten die niet zo blind
afgaan op de rapportering van de pers konden we wel eens tot heel andere conclusies komen, en dan bedoel ik zonder Selectieve blindheid!

Arjenr0bben 31 Aug 2011 om 03:30

Vak-P, je bent hypocriet. Munsterman is er net zo hard voor verantwoordelijk dat er een volgens jou veel te hoog bedrag betaald wordt. Hij is immers degene die de prijs daadwerkelijk betaald. Volgens jou zet echter alleen de heer van Geel de markt op zijn kop. Beetje scheef, mijn inziens. Ook stel je dat er straks voor iedere speler met een 1-jarig contract 5 miljoen kan worden gevraagd. Maar spelen misschien de kwaliteiten van Fer een rol in de hoogte van het bedrag voor deze speler met een nog 1-jarig contract?

Revanche 31 Aug 2011 om 03:34

Vak-P, je bent hypocriet. Munsterman is er net zo hard voor verantwoordelijk dat er een volgens jou veel te hoog bedrag betaald wordt. Hij is immers ...


Hierin heb je wel gelijk, echter is het wel in eerste instantie PSV die 5M betaald voor Wijnaldum waardoor de trend werd gezet!
Reactie gewijzigd op 31-08-2011 03:35:52 door Revanche

CR7RMFC 31 Aug 2011 om 07:29

Rang: Goddelijk
FC Twente heeft Feyenoord inzake Leroy Fer weliswaar 'an offer they can't refuse' gedaan, maar volgens zaakwaarnemer Rob Jansen is een transfer naar Enschede niet meer aan de orde. "Wij zijn er klaar mee. Het heeft allemaal te lang geduurd. Wij zetten er een punt achter", claimt de belangenbehartiger.
"Fer maakt het seizoen af bij Feyenoord en is daarna transfervrij", benadrukt Jansen in gesprek met het Algemeen Dagblad. "De clubs hebben lang genoeg de tijd gehad om tot een akkoord te komen. Leroy wil zich concentreren op Jong Oranje en Feyenoord. Hij zal de club pas na het seizoen verlaten."
Wat een soap

BHJ 31 Aug 2011 om 08:25

Rang: Goddelijk
Feyenoord moet voet bij stuk houden, tenzij het 6 miljoen of hoger ligt.

BHJ 31 Aug 2011 om 08:27

Rang: Goddelijk
je praat over twente?? aangezien ze nu al amper in vraagprijzenklasse mee konden??


Mee wilden denk ik eerder.
Munsterman, een goede onderhandelaar of een miezert?

FeyenoordSupportert 31 Aug 2011 om 08:47

FC Twente heeft Feyenoord inzake Leroy Fer weliswaar 'an offer they can't refuse' gedaan, maar volgens zaakwaarnemer Rob Jansen is een transfer naar E...


Hoeven we toch niet het hele team te verkopen om kalou te halen he

Maar ff ontopic, Feyenoord en vooral Van Geel heeft goed gehandelt als Monsterman 5m wilt betalen.
Ik wacht nog op het bericht; Guidetti een jaar bij Feyenoord.
Maar dat laat nog wachten, hoorde dat Feyenoord een huis voor zn pa moest kopen en hij zou gratis heen en weer naar zweden moeten kunnen vliegen.

twentegoal 31 Aug 2011 om 09:18

Rang: Goddelijk
Twente moet Fer nu niet halen, weggegooid geld , Rendla is een goede vervanger in de huidige selectie, getuige de oor wassing van maandagavond Ajax-Twente 0-4

Zou rendla nu echt gaan doorbreken? Die heeft meer talent dan narshing en fer bij elkaar

TottiRomanista 31 Aug 2011 om 09:19

FC Twente heeft Feyenoord inzake Leroy Fer weliswaar 'an offer they can't refuse' gedaan, maar volgens zaakwaarnemer Rob Jansen is een transfer naar E...


Dit soort aanvullende eisen zitten bij de meeste buitenlandse spelers in de contracten. Niets raars aan. Gewoon Metterwoon een woning laten regelen voor Guidetti sr en die paar retourtjes Rotterdam-Stockholm a 89 euro zullen toch ook het probleem niet kunnen zijn?

TottiRomanista 31 Aug 2011 om 09:22

Twente moet Fer nu niet halen, weggegooid geld , Rendla is een goede vervanger in de huidige selectie, getuige de oor wassing van maandagavond Ajax-Tw...


Die Rendla hoor ik al een paar jaar goede verhalen over, maar nog nooit wat van gezien. Hoe oud is die gozer inmiddels?

niets is sterker dan............ 31 Aug 2011 om 09:32

Rang: Vedette
Munstermann heeft in zijn ogen een bod gedaan wat Feyenoord niet kan weigeren.Iedereen gaat er hier maar eventjes vanuit dat hij 5 miljoen heeft geboden.Na de handelswijze van de afgelopen maanden,vraag ik me af of dat bod ook echt 5 miljoen is.Munstermann heeft al eerder laten zien dat hij ze niet allemaal op een rijtje heeft.dus ik zou er niet eens van staan te kijken als hij nu een bod heeft gedaan van 4 miljoen(direct te betalen),en dit een niet te weigeren bod noemt.

RGE 31 Aug 2011 om 09:38

Als het de vraagprijs is, mooi laten gaan. Alles heeft z'n prijs !!! Wanneer Bakkal dan komt en snel een aantal kilo's afgetraind raakt, gaat Feyenoord er voetballend misschien nog wel op vooruit ook. Kan ie ook mooi bewijzen voor een nieuw contract in de zomer van 2012.
Gemakshalve ga ik er ook vanuit dat Guidetti komt, dan staat er in elk geval dit seizoen een heel leuk team.

twentegoal 31 Aug 2011 om 09:43

Rang: Goddelijk
Munstermann heeft in zijn ogen een bod gedaan wat Feyenoord niet kan weigeren.Iedereen gaat er hier maar eventjes vanuit dat hij 5 miljoen heeft gebod...

Het bewijs dat gekken geniaal zijn en 'normale' mensen ze gelukkig allemaal op een rijtje hebben, geef mij na mUnsterman maar weer een voorzitter die knettergek is

niets is sterker dan............ 31 Aug 2011 om 09:50

Rang: Vedette
Als het de vraagprijs is, mooi laten gaan. Alles heeft z'n prijs !!! Wanneer Bakkal dan komt en snel een aantal kilo's afgetraind raakt, gaat Feyenoor...


Dan zou ik liever zien dat Drenthe komt,en Bakkal lekker in eindhoven blijft.Eerlijk gezegd schat ik Bakkal niet hoger in als Mokotjo of eventueel Leerdam.Maar laten we eerst maar eens afwachten of jopie;s bod,echtn niet te weigeren is.Want Jopie heeft wel meer rare uitspraken gedaan.
@vak-p
Je geeft aan dat van Geel de markt zou verpesten door dit soort bedragen voor 1-jarige contracten te vragen.Je moet daarbij wel rekening houden met het feit dat dit om toptalenten gaat.Deze spelers(wijnaldum,Fer)hebben op een zeer jonge leeftijd,al zeer veel ervaring op eredivisieniveau.Daarnaast hebben zij beide nogal wat nationale jeugdelftallen doorlopen.Wijnaldum zit al bij de selectie van het ''echte'' oranje,en voor Fer is het een kwestie van tijd.Dus je moet nu niet denken dat iedere willekeurige speler met een 1-jarig contract voor 5 miljoen verkocht gaat worden.

BHJ 31 Aug 2011 om 10:56

Rang: Goddelijk
Twente moet Fer nu niet halen, weggegooid geld , Rendla is een goede vervanger in de huidige selectie, getuige de oor wassing van maandagavond Ajax-Twente 0-4


Ja want dat is ook hetzelfde niveau

IMIT 31 Aug 2011 om 11:11

5 miljoen zal mooi zijn en dat heeft Van Geel dan nog wel even slim geregeld. Maar Munsterman moet nu ook wel want Ruiz gaat waarschijnlijk naar Fulham.

010Ruppert87 31 Aug 2011 om 11:13

en Wij in Munsterman Eens kijken wie de komende 5 jaar meer prijzen wint


makkelijk praten als je weet dat wij in deze situatie zitten.

win njou maar eerst 13 andere landstitels, 2x eufa cup en 1 x de CL.

010Ruppert87 31 Aug 2011 om 11:15

Zou rendla nu echt gaan doorbreken? Die heeft meer talent dan narshing en fer bij elkaar


blijbaar niet anders had die wel vaker gespeeld.

bij twente worden ze wel steeds arroganter.

ach dit seizoen worden ze toch 3de aangezien ajax en psv voor plek 1/2 gaan strijden.

FC609 31 Aug 2011 om 11:30

IK VOLG HET ALLEMAAL NIET MEER.
eerst wel en dan weer niet.

010Ruppert87 31 Aug 2011 om 11:31

IK VOLG HET ALLEMAAL NIET MEER.
eerst wel en dan weer niet.


volgens fr12 staat op ad dat fer voor 5 miljoen is verkocht.

puntje 31 Aug 2011 om 11:34

Rang: Legende
Voor het juiste bedrag mag hij van mij betrekken. Dan wens ik hem veel succes bij FC Twente en hoop ik alleen dat hij niet schittert tegen Feyenoord.

Zou mooi zijn als de schuld toch snel minder wordt. Maar we zijn er nog steeds niet, er is nog veel werk te verrichten.

niets is sterker dan............ 31 Aug 2011 om 11:34

Rang: Vedette
volgens fr12 staat op ad dat fer voor 5 miljoen is verkocht.


en Bakkal verhuurd word aan red bull Salzburg....

twentegoal 31 Aug 2011 om 11:35

Rang: Goddelijk
volgens fr12 staat op ad dat fer voor 5 miljoen is verkocht.

Het is rond , Joop belde zojuist

Rat 31 Aug 2011 om 11:38

Citaat:
De overgang van Leroy Fer naar FC Twente is tóch rondgekomen, krijgt het AD zojuist bevestigd. Feyenoord is vandaag toch akkoord gegaan met de door de Tukkers geboden vijf miljoen euro.

Zier_VakZ 31 Aug 2011 om 16:22

Ik denk dat dit het beste is voor alle partijen
Laatste reacties meepraten?