'PSV bezig met jonge Uruguayaanse spits'
De jongeling speelt momenteel voor Danubio, een club uit Uruguay. In het verleden speelden daar spelers als Diego Forlán en Alvaro Recoba. Bentancourt heeft momenteel nog geen werkvergunning, maar de verwachting is dat dit binnenkort wordt geregeld. De transfersom zou rond de 800.000 euro liggen.
PSV is ook nog altijd bezig met het zoeken naar een eerste spits. Eerder werden de namen van onder andere Mounir El Hamdaoui, Tim Matavz en Samuel Armenteros genoemd. De Brabanders hebben nog twee weken de tijd, op 1 september sluit namelijk de transfermarkt.
GERELATEERD NIEUWS:
26 reacties op "'PSV bezig met jonge Uruguayaanse spits'"
Rang: Vice-aanvoerder
je moet toch een spits voor nu hebben en niet voor de toemkomst. bij het geval bij psv
Rang: Goddelijk
goed bezig, misschien wel de nieuwe Suarez, daarbij hoeft het niet per definitie een slechte spits te zijn als hij niet bekend is ...
en 8 ton is niet echt veel geld , maar het hoeft niks te zeggen hoor , wacht het maar af.
en 8 ton is niet echt veel geld , maar het hoeft niks te zeggen hoor , wacht het maar af.
Rang: International
je moet toch een spits voor nu hebben en niet voor de toemkomst. bij het geval bij psv
Nee hoor.. Alle aankopen van PSV moesten toch gericht op de toekomst zijn

Rang: Goddelijk
Nee dankje
Lijkt me meer de tweede spits, dan. Of, voor de ontwikkeling.
Maar, als het de tweede Farfan is, dan vind ik dat ook prima.
Rang: Goddelijk
Of de nieuwe Lodeiroof Bruno Silva
Ja, of de nieuwe Forlan, ......... Zo blijven we bezig.
Rang: Steward
Ze kunnen beter een goede trainer aanstellen ipv de angsthaas die er nu zit. Die moet dan wel van de aangekochte rommeltrommel met inhoud een team maken dat iets presteert wat op voetbal lijkt
Rang: Vedette
kan me nog goed een interview van brands herinneren:
koopclub psv mikt voortaan op eigen jeugd
koopclub psv mikt voortaan op eigen jeugd
Rang: Goddelijk
kan me nog goed een interview van brands herinneren:koopclub psv mikt voortaan op eigen jeugd
Kan me nog goed herinneren dat deze opmerking al een keer of, nou wat zal ik eens zeggen, vijf honderd is gemaakt intussen? Ik zou zeggen, verzin eens wat anders mijn beste!
Rang: Vedette
Kan me nog goed herinneren dat deze opmerking al een keer of, nou wat zal ik eens zeggen, vijf honderd is gemaakt intussen? Ik zou zeggen, verzin eens...
zijn feiten en de woorden van brands zelf niet van mij! toch aardig krom als je dit in de pers gaat roepen om vervolgens 5 nieuwe spelers te gaan kopen.
Rang: Semi-prof
je kan het er toch niet over oneens zijn dat PSV een beetje op Chelsea,Real Madrid gaat lijken qua inkopen doen??
Snap je kritiek trouwens ook niet...Als er spelers vertrekken omdat ze niet voldoen (Engelaar,Nijland,Koevermans,Berg...en een geblesserde Reis) of gewoon verkocht worden (Affalay,Dzsudzsak,Maza) mogen we dan misschien plaatsvervangers cq versterking halen.....Of mogen alleen andere clubs zonder dat je het wekelijkse gezever krijgt zichzelf versterken ?.....of loopt het al dun door de broek bij de 'afgunstige'..
Ik kan zo een andere club opnoemen die ook al minstens aan hun 5e aankoop zitten, en toch lees ik nergens het woord koopclub als er over die club gesproken word..
Rang: Goddelijk
je kan het er toch niet over oneens zijn dat PSV een beetje op Chelsea,Real Madrid gaat lijken qua inkopen doen??Snap je kritiek trouwens ook niet...A...
het verschil is , dat PSV geen Potje meer op de bank heeft staan , als ze heel hun Transfersommen die binnen gekomen zijn meteen weer uitgeven
in principe niks mis mee voor dit moment , maar als je weer een keer een slecht jaar draait , kan je de verliezen niet meer opvangen , en geraak je in de rode cijfers.
die 5e aankoop doel je op Ajax, heel leuk en aardig, dat klopt ook , maar vergeet niet dat er 25! contract spelers bij Ajax weg zijn gegaan in totaal .
daarbij hebben we 40 miljoen aan Transfersommen inkomend , slechts 11-12 miljoen uitgavend , we mochtten de helft uitgeven (stel we halen Cillissen voor 3,5 miljoen ) hebben we nog 20-25 miljoen Bruto over aan de Transfersommen ,
daarbij hebben we ook nog CL , dus wij hebben nog vet op de botten , als er magere jaren komen .
Rang: Vice-aanvoerder
Nee hoor.. Alle aankopen van PSV moesten toch gericht op de toekomst zijn
ze hebben toch nu een echte spits nodig, en niet iemand die over 5 jaar een keer 5 min mag meedoen
Rang: Aanvoerder
kan me nog goed een interview van brands herinneren:koopclub psv mikt voortaan op eigen jeugd
En wanneer is er voor het laatst een nummer 9 uit jullie opleiding doorgebroken?...
Rang: Goddelijk
kan me nog goed een interview van brands herinneren:koopclub psv mikt voortaan op eigen jeugd
Idd ongelukkige opmerking, PSV moet zich gewoon profileren als die koopzieke poenerige club uit de jaren tachtig, daar is niets mis mee, gewoon kopen en kopen en wel zien waar het schip strandt

Rang: Legende
Ja, of de nieuwe Forlan, ......... Zo blijven we bezig.
jullie zitten er allemaal naast, hij word de nieuwe Balotelli
Rang: Amateur
[quote]kan me nog goed een interview van brands herinneren:
koopclub psv mikt voortaan op eigen jeugd[/quote
Gister vielen Labyad, Tamata en Verkoelen in. Ojo stond in de basis. Toch 4 spelers uit de eigen jeugd. Bouma is trouwens ook een speler uit de eigen jeugd, maar die zullen we niet meetellen deze keer. haha.
koopclub psv mikt voortaan op eigen jeugd[/quote
Gister vielen Labyad, Tamata en Verkoelen in. Ojo stond in de basis. Toch 4 spelers uit de eigen jeugd. Bouma is trouwens ook een speler uit de eigen jeugd, maar die zullen we niet meetellen deze keer. haha.
Rang: Goddelijk
Kan me nog goed herinneren dat deze opmerking al een keer of, nou wat zal ik eens zeggen, vijf honderd is gemaakt intussen? Ik zou zeggen, verzin eens...
Ik ben vanochtend nog evenbtjes langs het stadion gereden om te checken maar Christiano Ronaldo, Fernando Torres, Modric, Higuain, Pepe, Drogba en Michael Essien heb ik helaas niet in Eindhoven aangetroffen.
Ook heb ik de penningmeester nog even gevraagd hoeveel geld PSV had getoucheerd inzake de verkopen en hoeveel geld er tot nu toe was uitgegeven. En op mijn vraag of PSV dan iets van 150 miljoen geinvesteerd had, moest de brave cententeller ontkennend antwoorden. Ook bleek de totale schuld positie van PSV niet 400 milojoen Euro te bedragen.
Dus nee, je vergelijk met Real en Chelsea (qua aankoopbeleid) vond ik niet erg passend nee. En als je bedoelt dat PSV slecht bezig is door wegvallende spelers te vervangen door nieuwe spelers, dan vrees ik dat ik dat niet met je eens ben. Ik zou dat eerder normale bedrijfsvoering noemen.
Maar ik snap wel dat jij liever ziet dat PSV met een selectie van vijftien man, plus tien jeugdspelers zou gaan werken. Dan zou PSV geen concurrent meer zijn he. Is prettiger. Maar, dat is dus niet aan de hand, vrees ik.
Rang: Goddelijk
[quote]kan me nog goed een interview van brands herinneren:koopclub psv mikt voortaan op eigen jeugd[/quoteGister vielen Labyad, Tamata en Verko...maa...
Eh, Bouma is uitgeleend geweest aan Fortuna, maar is wel degelijk vanuit Helmond (Rood-wit) naar de PSV jeugd gegaan en is daar doorgebroken.
Echt waar, check nou maar even, .......

Rang:
Statler,
je drijft wel een beetje door nu....Ook jij hebt weleens aangegeven dat je het jammer vind dat er geen jeugd ingepast word.
de vergelijking slaat idd helemaal nergens om maar ook jij weet dat de focus qua aankopen op dit moment op PSV ligt......
je drijft wel een beetje door nu....Ook jij hebt weleens aangegeven dat je het jammer vind dat er geen jeugd ingepast word.
de vergelijking slaat idd helemaal nergens om maar ook jij weet dat de focus qua aankopen op dit moment op PSV ligt......
Rang: Aanvoerder
maat, Bouma komt van fortuna Sittard.........ff je feiten kennen maat!
Seizoen Club Wedstrijden Doelpunten Competitie
1994/95 PSV 1 0 Eredivisie
1995/96 PSV 4 0 Eredivisie
1996/97 PSV 1 0 Eredivisie
MVV 18 7 Eerste divisie
1997/98 MVV 33 6 Eredivisie
1998/99 Fortuna Sittard 33 5 Eredivisie
1999/00 PSV 27 9 Eredivisie
2000/01 PSV 20 0 Eredivisie
2001/02 PSV 27 3 Eredivisie
2002/03 PSV 27 1 Eredivisie
2003/04 PSV 32 5 Eredivisie
2004/05 PSV 28 1 Eredivisie
2005/06 PSV 3 0 Eredivisie
Aston Villa 20 0 Premiership
2006/07 Aston Villa 25 0 Premiership
2007/08 Aston Villa 38 1 Premiership
2008/09 Aston Villa 0 0 Premiership
2009/10 Aston Villa 0 0 Premiership
2010/11 PSV 26 3 Eredivisie
2011/12 PSV 1 0 Eredivisie
Als junior kwam Bouma via het Helmondse Rood-Wit '62 bij de jeugd van PSV terecht, waar hij na een jaar in de jeugd aan het hoogste niveau mocht ruiken.
Bron: Wikipedia
Ik vermoed dat je er zelf naast zit .
Rang: Goddelijk
Statler,je drijft wel een beetje door nu....Ook jij hebt weleens aangegeven dat je het jammer vind dat er geen jeugd ingepast word.de vergelijking sla...
Oneens.
Ik vind het veel te makkelijk om standaard bij ieder bericht over een speler waar PSV interesse in heeft iedere keer opnieuw over wat Brands toen zei te beginnen. En sowieso, Tamata, Ojo, Labyad, Verkoelen. Wat wil je nu nog meer?
Nu even realistisch zijn Sjoerdy, moet PSV dan perse Labyad, Wuytens, Ojo, Zoet, Verkoelen, Tamata, Ritzmaier, en noem ze maar op in de basis kwakken, omdat Brands een uitspraak deed die iedereen hier uit zijn verband rukt en daar makkelijk mee probeert te scoren? Ik ben zo vrij dat onzin te noemen. Jij noemt dat doordraven, ik kan dat niet plaatsen. Ik vind het in herhaling vallen doordraven. Zelfde als met die Rutten toestand en iedere keer weer over zijn spraakgebrek beginnen.
Ik zeg het dan nog maar een keer, Verzin Eens Wat Nieuws! Dat is alles.
En van mij mag er jeugd ingepast worden, maar ik geloof er niet in om meteen een hele zwik voor de leeuwen te gooien. Ik geloof in geleidelijk brengen. Dat heb ik volgens mij ook altijd gezegd. Dacht ik zo.
Maar goed, er zijn voldoende andere clubs in dit land die ook slepers kopen. Toch? Daar is niets mis mee. Die kunnen we dan ook koopclubs noemen. En de focus kan dan misschien bij Ajax meer op de jeugd liggen, dat was onder de afgelopen trainers evenzogoed anders. Of zijn we nu echt alweer vergeten welke karrevrachten aan spelers onder bv Ten Cate, Van Basten en Jol allemaal naar De Arena zijn gekomen?
Rang:
@Enig
je moet mij ff aanwijzen waar ik zeg dat je er per nu 5 talenten in moet gooien.....
dat zeg ik niet. Sterker nog, ik zeg niet eens dat je er nu 1 in moet zetten.
Ik vraag me enkel af of zo'n verkoelen niet net zo goed/ beter is dan een Marcello, ik denk van wel maar ik laat me graag mijn ongelijk bewijzen hoor!
Ik ben v Basten niet vergeten, die gaf 36 miljoen uit en werd geen kampioen, te gek voor woorden natuurlijk als je zulke bedragen uit kan geven in Nederland.
Mijn :frusteren" een aantal dingen.
ten eerste, waarom kan zo'n Verkoelen nu niet in de basis? Er is toch aangegeven dat PSV dit jaar het kampioenschap niet als doelstelling heeft en je zult hem toch een keertje moeten brengen dus waarom niet dit jaar?
daarnaast hebben ze imo 1 grote fout gemaakt, dat is niet eerst een spits kopen. Let wel, ik heb het niet over het wel of niet kopen van die andere gaten, maar puur over de volgorde!
je moet mij ff aanwijzen waar ik zeg dat je er per nu 5 talenten in moet gooien.....
dat zeg ik niet. Sterker nog, ik zeg niet eens dat je er nu 1 in moet zetten.
Ik vraag me enkel af of zo'n verkoelen niet net zo goed/ beter is dan een Marcello, ik denk van wel maar ik laat me graag mijn ongelijk bewijzen hoor!
Ik ben v Basten niet vergeten, die gaf 36 miljoen uit en werd geen kampioen, te gek voor woorden natuurlijk als je zulke bedragen uit kan geven in Nederland.
Mijn :frusteren" een aantal dingen.
ten eerste, waarom kan zo'n Verkoelen nu niet in de basis? Er is toch aangegeven dat PSV dit jaar het kampioenschap niet als doelstelling heeft en je zult hem toch een keertje moeten brengen dus waarom niet dit jaar?
daarnaast hebben ze imo 1 grote fout gemaakt, dat is niet eerst een spits kopen. Let wel, ik heb het niet over het wel of niet kopen van die andere gaten, maar puur over de volgorde!
Rang: Goddelijk
@Enigje moet mij ff aanwijzen waar ik zeg dat je er per nu 5 talenten in moet gooien.....dat zeg ik niet. Sterker nog, ik zeg niet eens dat je er nu 1...
JIj zegt nergens vijf talenten, maar er staat eigen jeugd in de basis en dan toch meewaaien met de "PSV mag niet kopen want anders is het een koopclub en al helemaal belachelijk want Brands zei zelf nog dat PSV geen koopclub meer wil zijn"-wind. Daar ging het om.
En dat Verkoelen niet in de basis staat lijkt me duidelijk. Kennelijk vind Rutten hem nog niet goed genoeg.
Dat PSV nog niet de eerste spits heeft dat is inderdaad vervelend en niet handig als de competitie al begonnen is. Maar, we moeten niet vergeten dat het vanuit onze luie stoel wel heel eenvoudig lijkt om maar even te roepen dat PSV die spits als eerste had moeten halen, maar dat moet allemaal nog maar wel even lukken he.
El Hamdaoui wil teveel salaris (dus goed dat die niet komt!) en Ajax teveel afkoopsom (is hun goede recht hoor, begrijp me niet verkeerd, al heeft PSV dan het goede recht om te passen, zoals in het geval Cillissen zo is), Matavz vind ik te duur en bovendien wil men eerst Pieters verkopen (wat toch verstandig is, of moet PSV dan toch maar weer wel die koopclub zijn die met geld smijt??????). Dus dan kan je wel stellen, ze hadden dit of dat moeten doen, maar soms lukt dat gewoon niet en moet je naar optie B, C of wat dan ook kijken.
Sowieso denk ik dat PSV echt nog wel een spits haalt, naast die Uruguyaan die gehaald schijnt te zijn. Daar heb ik echt vertrouwen in.
Overigens wordt dat als je het mij zou vragen Bony. Dat is voor mij de gedroomde spits. Maar ja, mij vragen ze nooit wat he. Snap jij dat?




(1).jpg)
.jpg)
.jpg)
(1).jpg)
-michael-carrick(manchester-united)(1).jpg)
(1).jpg)
(1).jpg)
.jpg)
Bekijk alle wedstrijden.jpg)
(3).jpg)
(1).jpg)
(2).jpg)
.jpg)
(1).jpg)
.jpg)
(1).jpg)
(1).jpg)
.jpg)