Zaakwaarnemer:

Zaakwaarnemer: "Fer wil zo snel mogelijk naar Twente"

Door Michel van Ballegooij | 18 Augustus 2011 om 09:46 | Bron: TC/Tubantia | Wed 50 euro gratis

Feyenoord blijft FC Twente zeggen dat Leroy Fer niet te koop is, maar nu heeft de middenvelder zelf van zich laten horen. Fer heeft namelijk bij de Rotterdamse club aangegeven naar Enschede te willen vertrekken.

Donderdagmiddag zal er nog een gesprek plaatsvinden. "Dan gaan we bepraten wat we kunnen doen in deze situatie. Daar wil ik verder niets over zeggen. Leroy geeft duidelijk aan dat zijn sportieve keuze ergens anders ligt dan bij Feyenoord. Hij wil nog steeds graag naar FC Twente", zegt zaakwaarnemer Rob Jansen.

Voorzitter Joop Munsterman liet eerder al weten de instelling van Feyenoord niet te begrijpen. "Onbegrijpelijk. Wellicht hebben wij de inhoud van ons bod onvoldoende duidelijk kunnen maken. We laten het er in elk geval niet bij zitten."

 



98 reacties op "Zaakwaarnemer: "Fer wil zo snel mogelijk naar Twente""


AJACIEDFOREVER 18 Aug 2011 om 09:50

Rang: Goddelijk
Ik vind het onbegrijpelijk dat Munsterman dit zegt.Feijenoord mag toch zelf bepalen als ze hem willen verkopen of niet.

fr1908_ 18 Aug 2011 om 09:55

Munsterman moet gewoon eens stoppen met zijn geneuzel en dat stemmingmakerij! Feyenoord wil gewoon de hoofdprijs en dat is meer als 5 miljoen....

de slak 18 Aug 2011 om 09:58

Rang: Supporter
Munsterman moet gewoon eens stoppen met zijn geneuzel en dat stemmingmakerij! Feyenoord wil gewoon de hoofdprijs en dat is meer als 5 miljoen....


Precies. En afdingen is géén optie.

BATI 18 Aug 2011 om 09:59

Rang: Vedette
Joopie wilt t gwn echt niet begrijpen 5 Miljoen!!!!
En anders houden we Fer nog gwn een jaartje

AJACIEDFOREVER 18 Aug 2011 om 10:03

Rang: Goddelijk
Joopie wilt t gwn echt niet begrijpen 5 Miljoen!!!!
En anders houden we Fer nog gwn een jaartje


Zakelijk een heel slechte beslissing maar die moet Feijenoord nemen en niet Munsterman.

Abraksas 18 Aug 2011 om 10:04

Rang: Goddelijk
Ik vind het onbegrijpelijk dat Munsterman dit zegt.Feijenoord mag toch zelf bepalen als ze hem willen verkopen of niet.

Ook wel leuk dat als bv Ajax bij Twente aanklopt hij rigoreus nee zegt of de absolute hoofdprijs wil (zie bv Elia)

twentegoal 18 Aug 2011 om 10:06

Rang: Goddelijk
Idd Joop leg ze maar eens uit hoe het zit

Sjoerdy 18 Aug 2011 om 10:06

Rang:
Munsterman gedraagt zich in deze wel een beetje apart, Feyenoord mag vragen wat ze willen Joop. Zo werkt de grote mensen wereld, jij weet er zelf alles van hoor!
maar nu een beetje verongelijkt gaan reageren!

fr1908_ 18 Aug 2011 om 10:07

Joopie wilt t gwn echt niet begrijpen 5 Miljoen!!!!En anders houden we Fer nog gwn een jaartjeZakelijk een heel slechte beslissing maar die moet Feije...


je moet het afwegen he, daarin ben ik opzich wel blij met van Geel, het sportieve belang tegenover het financiele. Feyenoord zou op beide punten vooruitgang moeten boeken... maar ik denk dat het een kwestie van tijd is, ik ga er wel vanuit dat Fer eind van de maand bij FC Twente zit. Dan heeft van Geel het onderste uit de kan gehaald op financieel gebied.

twentegoal 18 Aug 2011 om 10:13

Rang: Goddelijk
Hoe meer mensen een hekel krijgen aan Joop des te beter voor mijn club

Mensini 18 Aug 2011 om 10:15

Fer heeft weinig te willen, ander moet hij zelf het verschil maar bijleggen...
Hij kan toch niet meedoen in de Europese wedstrijden volgens mij, dus wat schiet hij er mee op?
Als volgend jaar Feyenoord uit cat.1 is dan zijn de mogelijkheden daar zeker zo groot als bij twente en de trainers zijn ook gelijkwaardig....
Dus zijn argumenten zijn niet zo sterk
Reactie gewijzigd op 18-08-2011 10:16:51 door Mensini

CostaBlanca 18 Aug 2011 om 10:17

wij winnen altijd in deze situatie!!
als Fer vertrekt is het dus voor de hoofdprijs en als hij blijft hebben we een Fer in huis die een topseizoen gaat draaien!
er gaat namelijk een percentage naar de talentpool terug en de rest in de sanering dus kunnen we nooit een gelijkwaardige vervanger halen!
arbitreren helpt ook niet want sportief doet feyenoord op dit moment weer mee en een arbritagezaak zou nu lopen...
financieel zal hij zeker vooruitgaan maar de arbitragecommissie weet ook dat hij volgend jaar zomaar een miljoen tekengeld ergens kan krijgen dus ook hier hoeft hij niet over te arbitreren! wegwezen Munsterman!
vind Twente nu opeens heel erg zielig en huilebalken!...

Ewaldie 18 Aug 2011 om 10:18

Rang: Legende
En wat zou het nut zijn dan, om dit als zaakwaarnemer naar buiten te brengen dan?

fr1908_ 18 Aug 2011 om 10:18

Fer heeft weinig te willen, ander moet hij zelf het verschil maar bijleggen...Hij kan toch niet meedoen in de Europese wedstrijden volgens mij, dus wa...



Fer mag wel meespelen met Europese wedstrijden hor, hij heeft toch nog geen europees duel gespeeld. Voor hem is het, hoe spijtig ook, een stapje vooruit. Maar lopen genoeg middevelders rond bij Feyenoord. Gewoon Mokotjo de kans geven!!

Sjoerdy 18 Aug 2011 om 10:20

Rang:
zou wel kl0te zijn voor feyenoord imo een van de meest, maybe wel de meest bepalende speler met Vlaar op dit moment!
Ook een knul die dit jaar een voortrekkersrol op zich kan nemen!
snap dondersgoed dat v Geel enkel voor erg veel geld hem wilt verkopen!

Abraksas 18 Aug 2011 om 10:21

Rang: Goddelijk
Fer heeft weinig te willen, ander moet hij zelf het verschil maar bijleggen...
Hij kan toch niet meedoen in de Europese wedstrijden volgens mij, dus ...

Waarom zou hij niet mee mogen spelen in de europese duels?

073PSVfan 18 Aug 2011 om 10:30

Joop is een hypocriete loser!! Zelf (proberen) altijd voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten maar zelf wel absurde bedragen voor je spelers vragen. Nee sorry dat gaat er bij mij niet in.

Fer is de belangrijkste en tevens beste speler van Feyenoord en dus kan Joop niet verwachten hem voor een prikkie op te halen....
Reactie gewijzigd op 18-08-2011 10:40:40 door 073PSVfan

harrynaccy 18 Aug 2011 om 10:32

Munsterman, kappen.....

Dit is niet zoals Twente zich op hoort te stellen.
Het is graag of helemaal niet, leg een uiterst bod neer en hou het daarbij.
Biedt desnoods Fer in de winter een contract aan en geef 'm een paar miljoen.
van Geel wil niets verdienen, respecteer dat.

mr.super 18 Aug 2011 om 10:34

ik vind 4 miljoen voor een speler met een eenjarig contract en dat soort kwalitieten heel veel.
ik zou zeggen wacht een jaartje en dan komt hij transfervrij binnen lopen

mr.super 18 Aug 2011 om 10:37

Joop is een hypocriete loser!! Zelf (proberen) altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten maar zelf wel absurde bedragen voor je spelers vragen...

welke absurde bedragen vraag hij dan?

Rat 18 Aug 2011 om 10:39

De zaakwaarnemer van Fer is natuurlijk ook gebaat bij een overgang, levert ook hem de nodige centen op. Natuurlijk wil Feyenoord Fer niet verkopen voor minder dan 5 miljoen, in de wetenschap dat daarmee 1 van de betere spelers vertrekt en daarvoor geen vergelijkbare vervanger voor kan worden gehaald (heeft de KNVB al een uitspraak gedaan of Feyenoord geld mag investeren?).

Blijf lekker bij Feyenoord en zet iets moois neer dit seizoen. De volgende zomer is hij transfervrij waardoor allicht een aantal mooie(re) zich zullen melden (incl. tekengeld).

Nos1975 18 Aug 2011 om 10:55

Nou monsterman je weet wat je te doen staat, trek die zak met geld maar Fer open want anders komt het niet goed.
Blijft jammer dat ie onze mooie club wil verlaten. Wel mooi dat ie zich toch 100% blijft inzetten voor Feyenoord tijdens de wedstrijden.
Nu maar hopen op sportieve wraak en boven Twente en PSV eindigen

Abraksas 18 Aug 2011 om 10:55

Rang: Goddelijk
Munsterman, kappen.....

Dit is niet zoals Twente zich op hoort te stellen.
Het is graag of helemaal niet, leg een uiterst bod neer en hou het daar...

Itt twentegoal ben jij iig nog wel fatsoenlijk en accepteer je dit gedrag ook niet. Dat siert je wel moet ik zeggen.

Mike_FR 18 Aug 2011 om 10:55

Fer mag wel Europees spelen voor Twente, want hij heeft nog nooit van zijn leven Europees gevoetbald, hij zit immers bij Feyenoord.


Helaas heeft hij wel Europees voetbal gespeeld. Ik vergeet die prachtige misser tegen AA Gent nooit meer. Ik heb nog nooit iemand van 1.5 meter voor het goal over zien schieten...

Ik begin Jopie ene beetje irritant te vinden. Feyenoord hoeft financieel gezien geen spelers meer te verkopen dus kunnen Van Geel en de RVc het maximale eruit halen. Fer heeft laten zien dat hij gewoon lekker wil en kan voetballen voor Feyenoord. Ik zeg 5 miljoen, bonussen niet meegeteld, en dan laten gaan. Stop alles in het afbetalen van schulden en die verdomde Talentpools en stel Leerdam of Mokotjo op als vervanger. Iedergeval geen rare aankopen doen en zeker niet een speler als Vormer of Schone. Uit eigen kracht voortgebracht en aflossen die schulden!

vlaar 18 Aug 2011 om 10:56

Rang: Steward
club verrader ga maar snel weg

RGE 18 Aug 2011 om 11:01

Natuurlijk loopt de zaakwaarnemer te koeren dat z'n pupil persé weg wil, dan vangt hij immers zelf weer een (veel te) riante vergoeding. Wat een ziekelijk systeem is dat toch eigenlijk. Maar als het niet doorgaat en Fer is daar werkelijk teleurgesteld over, zal ie ook minder gemotiveerd zijn.
Maar het kan toch niet zo zijn dat degene die contractbreuk pleegt, bepaalt voor hoeveel dat ie weg mag... Wie betaalt die bepaalt !!! Dus Martin van Geel moet lekker z'n poot stijf houden en de vraagprijs handhaven. Die afkoopsom is al vanaf het begin bekend, dus er kan niemand verbaasd of teleurgesteld zijn. Het is geen handjeklap op de koemarkt ...

harrynaccy 18 Aug 2011 om 11:03

Munsterman, kappen.....Dit is niet zoals Twente zich op hoort te stellen.Het is graag of helemaal niet, leg een uiterst bod neer en hou het daar...Itt...


Ik vind dit idd heel erg vervelend wat Twente hier doet, dan ga ik er
wel vanuit dat alles wat er over geschreven word waar is.
Feyenoord kun je geen verplichting opleggen om Fer te verkopen, je
hoeft het er niet mee eens te zijn, maar respecteer dat.
Twente snijdt zichzelf uiteindelijk in de vingers, zeker als het tot een koop cq verkoop komt. Elke club zal zich voortaan zo gaan opstellen t.o.v. Twente.

twentegoal 18 Aug 2011 om 11:11

Rang: Goddelijk
Ik vind dit idd heel erg vervelend wat Twente hier doet, dan ga ik erwel vanuit dat alles wat er over geschreven word waar is.Feyenoord kun je geen ve...

Wat bazel jij nou? Joop geeft gewoon zijn visie, is prima aanbod hoor ,4 miljoen plus allemaal aanvullingen, waarschijnlijk meer dan van geel met zijn persoonlijke vendetta wil hebben, uiteindelijk is een speler niet tegen zijn zin te houden, van geel draait wel bij..

niets is sterker dan............ 18 Aug 2011 om 11:11

Rang: Vedette
Ze hebben nu zo vaak contact gehad met elkaar,maar het wil maar niet tot die botte kop van Munsterman doordringen hoeveel Feyenoord voor Fer wil hebben??
Ik baalde ook van het feit dat Wijnaldum naar psv ging,maar moet daarbij wel aangeven dat ik de handelswijze van psv kan respecteren en die van Jopie alles behalve.Als hij op die manier zijn boodschappen gaat doen,zal er weinig tot niets gegeten worden in huize Munsterman.
Trek je conclussie Joop!!Betaal de vraagprijs,of ga op jacht naar een ander talent!!

poldertukker 18 Aug 2011 om 11:16

Rang: Steward
Volgens mij hebben de meeste Feyenoorders geen idee wat het bod van FC Twente inhoudt. Ze hebben gewoon een bord voor hun kop. Vooral Van Geel heeft daar last van zodra het om Twente gaat. Munsterman biedt 4 miljoen plus een prestatiebonus plus een doorverkoopbonus. Voor alle mensen die zicht blnd staren op die 5 miljoen. Feyenoord kan uiteindelijk veel meer dan 5 miljoen voor Fer vangen als Twente in de komende jaren kampioen wordt en daarna over een jaar of 3 Fer doorverkopen voor een miljoen of 10.

fr1908_ 18 Aug 2011 om 11:18

Ze hebben nu zo vaak contact gehad met elkaar,maar het wil maar niet tot die botte kop van Munsterman doordringen hoeveel Feyenoord voor Fer wil hebbe...


ja ben het met je eens, Wijnaldum ging weg voor leuk bedrag en Fer mag gewoon niet weg voor minder dan 5 miljoen......!!! Munsterman dacht dat hij Fer ff kon ophalen voor 1,5 miljoen. dus gewoon 5 miljoen bieden en dan gewoon laten gaan... helaas zit feyenoord in deze situatie! gewoon zelf zorgen dat er weer jongens doorstromen en dan zorgen dat we de weg terug naar de top weer in kunnen zetten...!!

fr1908_ 18 Aug 2011 om 11:21

Volgens mij hebben de meeste Feyenoorders geen idee wat het bod van FC Twente inhoudt. Ze hebben gewoon een bord voor hun kop. Vooral Van Geel heeft d...


Vraagprijs is gewoon 5 miljoen en niet minder, hoop het beste voor Twente hor... maar ben bang als Ruiz weggaat dat ze dan ook minder gaan presteren hor.. dus die bonussen leuk maar niet realistisch

niets is sterker dan............ 18 Aug 2011 om 11:21

Rang: Vedette
@poldertukker

Dat zeg je precies goed,als Twente de komende jaren kampioen word.......Als Fer word doorverkocht voor een groot bedrag............

Maar de kans dat ze kampioen worden,is net zo groot als de kans dat ze afdalen naar de subtop...Dus dat zijn geen zekerheden.
En hoezo 5 miljoen??Dat werd wel overal geroepen,maar hoe kom je hierbij.Van Geel heeft gezegd dat ze voor Fer meer willen als voor Wijnaldum.Aangezien Wijnaldum 5 miljoen heeft gekost,zal Fer dus MEER moeten opbrengen als 5 miljoen.

Over een plaat voor je kop gesproken............

Sjoerdy 18 Aug 2011 om 11:24

Rang:
Volgens mij hebben de meeste Feyenoorders geen idee wat het bod van FC Twente inhoudt. Ze hebben gewoon een bord voor hun kop. Vooral Van Geel heeft d...

ben jij Munsterman? of zit jij bij de gesprekken?
als je dit als waarheid neer wilt zetten is het handig om een bron te vermelden, dan ben je een stuk geloofwaardiger!

Sjoerdy 18 Aug 2011 om 11:29

Rang:
Zie een Arbitragezaak aankomen.....Fer wil weg bij Feyenoord, dus belemmeren ze hem. En jullie Feyenoorders haten hem toch al, zou niet graag naar een...

Overdinkel, jijn weet toch ook dat als Fer blijft en een paar leuke wedstrijden speelt staat iedereen gwn weer op de banken voor hem!

Sjoerdy 18 Aug 2011 om 11:33

Rang:
OFF:

http://www.nu.nl/sport/2592433/sportbonden-achter-plan-berg-in-nederland.html

dit moet je eens ff lezen!!!!

010Ruppert87 18 Aug 2011 om 11:34

Hoe meer mensen een hekel krijgen aan Joop des te beter voor mijn club


haha wees daar maar niet blij mee dalijk worden jullie meest gehate club

maare ze hebben niks te zeggen hij heeft zelf een contract getekend tot 2012 dus feyenoord bepaald voor welk bedrag die gaat of dat die blijft.

Sjoerdy 18 Aug 2011 om 11:36

Rang:
Ik vind het onbegrijpelijk dat Munsterman dit zegt.Feijenoord mag toch zelf bepalen als ze hem willen verkopen of niet.Ook wel leuk dat als bv Ajax bi...

de transfersom is natuurlijk niet enkel afhankelijk van de lengte van een contract!!!! ook kwaliteit tlet!

enigmatisch1 18 Aug 2011 om 11:37

Rang: Goddelijk
Zie een Arbitragezaak aankomen.....Fer wil weg bij Feyenoord, dus belemmeren ze hem. En jullie Feyenoorders haten hem toch al, zou niet graag naar een...


Dat stonden ze van het weekeinde al, toen Fer scoorde. Zo gaat dat in het voetbal, vergeet dat niet!

ODaniels FCU 18 Aug 2011 om 11:38

Rang: Legende
Tja, lastige situatie. Hij wil zelf graag weg en een groot deel van het publiek kost hem inmiddels uit. Ik snap dat Feyenoord hem niet zomaar laat gaan maar doe gewoon een tegenbod dan komen Twente en Feyenoord er echt wel uit.

Ik blijf erbij, hoe eerder Feyenoord uit de schulden is hoe eerder ze weer kunnen gaan bouwen aan een elftal die weer mee kan doen voor plek 4/5.

Rene uit het oosten 18 Aug 2011 om 11:39

Rang: Amateur
Twente moet onmiddellijk stoppen met Fer hij is veel te duur en zal straks enorm in waarde dalen en ik snap ook niet dat Twente, Feijenoord uit de brand moet helpen.

RedPride 18 Aug 2011 om 11:40

Munsterman en blijkbaar Fer snappen er allebei geen ene reet van. En ze willen het gewoon niet zien. Met een zeer gemotiveerde Fer ,die tegen zijn zin bij Feyenoord blijft spelen , gaat Feyenoord boven PSV en Twente eindigen. Maar snappen ze dat? Nee dus.

En bij Feyenoord slinken de schulden als sneeuw voor de zon. Ze hebben dat geld totaal niet nodig. Maar willen ze dat begrijpen?
Dat Munsterman en de zijnen een stelletje domme boeren c.q. kaffers zijn , dat was allang bekend. Maar dat Fer nu niet wijzer is , en de feiten maar weigert te zien , is toch wel totaal van de gekke.

enigmatisch1 18 Aug 2011 om 11:41

Rang: Goddelijk
Ik vind het onbegrijpelijk dat Munsterman dit zegt.Feijenoord mag toch zelf bepalen als ze hem willen verkopen of niet.Ook wel leuk dat als bv Ajax bi...


Bij een officiele waardebepaling (bv. als Fer naar de arbitragecommissie zou gaan en zou vragen om vaststelling van de verkoopprijs) dan telt wel degelijk alleen lengte contract en het salaris dat wordt betaald.

Dat is ook logisch, want als iets schier onmogelijk is, dan is het wel om 'kwaliteit' als waardefactor mee te nemen. Ga maar eens na, hier op de site is het al niet mogelijk om over een individuele spelers consensus te bereiken of die goed, slecht of wat dan ook is. Iedereen heeft daarin wel een mening of overtuiging. Vergeet niet dat er vroeger (en nog steeds) ook mensen waren die Piet Keizer beter vonden dan Cruijff. Ik bedoel maar! het blijft een puur subjectief element, waar loon en contractduur objectief te bepalen zijn.

Maar, als het gaat om puur onderhandelingen tussen clubs, dan wordt de kwaliteit wel meegerekend, inderdaad. Daarin heb je gelijk, als je dat bedoelt.

fr1908_ 18 Aug 2011 om 11:42

Haat is niet het goede woord denk ik over Fer.
Bij Feyenoord zijn ze gewoon niet gewend dat spelers naar andere clups in Nederland vertrekken.

Vroeger was dat allemaal anders toen gingen ze naar een buitenlandse club voor een leuk bedrag...

het is wennen, maar als we hiermee terug kunnen komen aan de top! dan moet het maar, vergeet trouwens niet dat Fer en Wijnaldum voor hun leeftijd al veel duels hebben gespeeld.

enigmatisch1 18 Aug 2011 om 11:43

Rang: Goddelijk
Munsterman en blijkbaar Fer snappen er allebei geen ene reet van. En ze willen het gewoon niet zien. Met een zeer gemotiveerde Fer ,die tegen zijn zin...


Wat zou een 'wijze' Fer dan moeten doen in dit geval? Of beter gezegd, wat kan een 'wijze' Fer nu in vredesnaam doen, aangezien het aan de clubs is??

fjp 18 Aug 2011 om 11:45

Misschien is het toch verstandig om Fer voor een 4 miljoen te verkopen. Natuurlijk begrijp ik dat ze 5 miljoen willen hebben maar om het risico te lopen om hem volgend jaar transfervrij naar twente zien gaan is voor Feyenoord al helemaal geen optie.

De afgelopen jaren zijn er meerdere Feyenoord spelers transfervrij vertrokken en persoonlijk denk ik dat ze bij een volgend bod van Twente akkoord moeten gaan.

Wellicht is er een percentage van de transfer mogelijk voor investering in een andere speler of neem het risico om een jeugdspeler bij de selectie te laten komen.

We weten allemaal in welke financiele postitie Feyenoord verkeerd en alle miljoenen die binnen kunnen komen dmv transfers zijn nodig om de schulden in te lossen en het gat te dichten. Ook dit heeft tijd nodig en zal geduld een belangrijke factor zijn voor een ieder die Feyenoord lief heeft.

AJAX 4-LIFE

fr1908_ 18 Aug 2011 om 11:51

Misschien is het toch verstandig om Fer voor een 4 miljoen te verkopen. Natuurlijk begrijp ik dat ze 5 miljoen willen hebben maar om het risico te lop...


Het is een lastige keuze, maar gewoon 5 miljoen en dan lekker laten gaan.
en laat die laatste regel volgende keer achter wegen!

harrynaccy 18 Aug 2011 om 11:53

Wat bazel jij nou? Joop geeft gewoon zijn visie, is prima aanbod hoor ,4 miljoen plus allemaal aanvullingen, waarschijnlijk meer dan van geel met zijn...


Twentegoal
Wat ik bazel...?!?

Hou op over een visie, het is geen heilige!
Het enige wat ik zeg is dat Munsterman moet respecteren dat Feyenoord niet wil verkopen, of het bod in jou of mijn ogen nou goed of slecht is.
van Geel heeft het recht om dit te doen.
Ik vind tevens dat Twente op moet houden met bieden, want in de toekomst werkt dit tegen ze.
Dat is mijn mening en daar hoef jij het niet mee eens te zijn, maar hou je een beetje in ja!
Reactie gewijzigd op 18-08-2011 11:54:08 door harrynaccy

Japsertjuhaz 18 Aug 2011 om 11:53

Fer is wel 'Ferry hot' hier op SN.
hij leFert een hoop hits op dagelijks.


Hahaha, goeie!

Klinkt misschien gek hoor, maar eeuh.. Waarom koopt Twente Vormer niet? Die zal minder moeten kosten en is een fantastische voetballer, misschien iets minder dan Fer, maar toch!

Voor Fer is 4 miljoen echt wel het maximale in mijn ogen. Twente zou gek zijn om 5 miljoen te betalen.

010Ruppert87 18 Aug 2011 om 11:53

off: anders nieuws: Feyenoord en Guidetti naderen elkaar

Japsertjuhaz 18 Aug 2011 om 11:56

off: anders nieuws: Feyenoord en Guidetti naderen elkaar


Weet niet wat ik daarvan moet denken.. moet Feyenoord zo'n speler wel willen? Ik bedoel, na die hele soap met Twente twijfel ik serieus aan de mentaliteit van zo'n jongen.

010Ruppert87 18 Aug 2011 om 11:59

Weet niet wat ik daarvan moet denken.. moet Feyenoord zo'n speler wel willen? Ik bedoel, na die hele soap met Twente twijfel ik serieus aan de mentali...


dan heeft fernandez concurrentie en moet die op trainen beter zijn best doen.
dus is daarom al goed + is goed talent dus waarom niet?

fjp 18 Aug 2011 om 12:00

Misschien is het toch verstandig om Fer voor een 4 miljoen te verkopen. Natuurlijk begrijp ik dat ze 5 miljoen willen hebben maar om het risico te lop...


Nee die laatste regel hoeft niet achterwege gelaten worden.
Als je begrijpt wat ik bedoel, dat ook ik als Ajax fan, Feyenoord ook weer graag in de top 3 zie verschijnen, zoals vanouds de klassieke top 3. Dan hoop ik ook dat zij naar een schuldenvrije club toewerken.

vak104 18 Aug 2011 om 12:03

Rang: Goddelijk
Uiteraard wil hij zelf graag naar Twente, als dat niet zo was zou Joop nooit zo hard trekken aan hem, die weet dat ook.

fr1908_ 18 Aug 2011 om 12:07

Misschien is het toch verstandig om Fer voor een 4 miljoen te verkopen. Natuurlijk begrijp ik dat ze 5 miljoen willen hebben maar om het risico te lop...



ok!! komt namelijk gelijk weer so hatend over maar met je uitleg dan vergeef ik het je!! haha
ik hoop ook dat ik in de toekomst weer een keert een uitwedstrijd van de klassieker kan bijwonen!!

niets is sterker dan............ 18 Aug 2011 om 12:10

Rang: Vedette
Uiteraard wil hij zelf graag naar Twente, als dat niet zo was zou Joop nooit zo hard trekken aan hem, die weet dat ook.


Maar waarom kan Munsterman dan niet of de vraagprijs betalen,of zijn vizier richten op een andere speler(Vormer bijvoorbeeld,die hier al terecht eerder genoemd werd).Feyenoord is schijnbaar zeer duidelijk over de vraagprijs,als je hem dan echt zo graag wil hebben zul je die prijs moeten betalen.Nu komt het allemaal vrij wanhopig over van Munsterman.

fjp 18 Aug 2011 om 12:29

Misschien is het toch verstandig om Fer voor een 4 miljoen te verkopen. Natuurlijk begrijp ik dat ze 5 miljoen willen hebben maar om het risico te lop...


De klassiekers zijn toch de wedstrijden van het seizoen. en het is al te lang geleden dat de wedstrijden over en weer bezocht werden met supporters.
Mijn reactie was absoluut niet hatend bedoeld. Zie het meer als een steun naar jullie club.

AJAX 4-LIFE

fr1908_ 18 Aug 2011 om 12:34

Misschien is het toch verstandig om Fer voor een 4 miljoen te verkopen. Natuurlijk begrijp ik dat ze 5 miljoen willen hebben maar om het risico te lop...


Bedankt!! haha

V_L_010 18 Aug 2011 om 13:03

En weer die verontwaardigde tukker reacties hier...ik begrijp daar echt helemaal niks van.
Feyenoord moet dit en Feyenoord moet dat...degene met een bord voor hun kop zijn twente fans die stellen dat Feyenoord iets moet.
Feyenoord moet inzake Fer helemaal niks!!

Ik persoonlijk vond het laatste bod van twente wel acceptabel, maar misschien heeft van Geel door dat twente verder wilt gaan en krijgt van Geel er wel nog meer uitgeperst bij twente.

Ik denk nog steeds dat Fer voor het sluiten van de markt weg is, maar dan wel voor een absolute hoofdprijs.

FeyenoordSupportert 18 Aug 2011 om 13:12

ik vind 4 miljoen voor een speler met een eenjarig contract en dat soort kwalitieten heel veel.
ik zou zeggen wacht een jaartje en dan komt hij tran...


Als hij dit seizoen schittert met feyenoord, komen er veel betere clubs dan twente die hem transfervrij willen.
Bovendien is het geen noodzaak om hem te verkopen want we liggen gewoon goed op schema.

FeyenoordSupportert 18 Aug 2011 om 13:16

Volgens mij hebben de meeste Feyenoorders geen idee wat het bod van FC Twente inhoudt. Ze hebben gewoon een bord voor hun kop. Vooral Van Geel heeft d...


Plaat voor me kop? Als iemand een plaat voor ze kop het gekregen de laatste jaren, dan zijn het de twente fans wel.
Sinds ze kampioen zijn denken ze het ff he.
Snap het dan, het geld is niet nodig!
Hoofsprijs of niks, wij zijn het grote Feyenoord, geen winkel met uitverkoop.

FeyenoordSupportert 18 Aug 2011 om 13:18

1jarig contract is voor deze speler 5/mio te veel.

Zitten wij niet mee, we willen hem houden en twente wil hem hebben.
Nou dan moeten ze de hoofdprijs betalen, simpel zat.

Flying-Dutchman 18 Aug 2011 om 13:18

Laten gaan dan, niet zo'n speler behouden als het waar is wat er word geroepen hier..

Robz 18 Aug 2011 om 13:26

Joop bij de slagereg slager ,die biefstuk is nog maar 4 dagen goed dus ik geef je ipv 5 ,maar 4 euries

Slager: Tuurlijk Mijnheer Munteman.......NOT

fjp 18 Aug 2011 om 14:06

Veel tukkers hier die hem maar al te graag naar Twente zien verkassen. En allemaal maar zeggen dat Feyenoord het bod moet accepteren.

Weet je wat ze bij de tukkers zelf eens moeten doen? Jeugdspelers door laten breken! Feyenoord en AJAX zijn de twee clubs die de jeugd voor de leeuwen gooit! Dat zouden meer clubs moeten doen.

AJACIEDFOREVER 18 Aug 2011 om 14:09

Rang: Goddelijk
Veel tukkers hier die hem maar al te graag naar Twente zien verkassen. En allemaal maar zeggen dat Feyenoord het bod moet accepteren.

Weet je wat ...


Is toch logisch,zou meteen op Ruiz na de beste speler zijn op het middenveld van Twente.

enigmatisch1 18 Aug 2011 om 14:13

Rang: Goddelijk
Joop bij de slagereg slager ,die biefstuk is nog maar 4 dagen goed dus ik geef je ipv 5 ,maar 4 euriesSlager: Tuurlijk Mijnheer Munteman.......NOT


Waarna de slager zijn biefstuk na vier dagen uiteindelijk aan zijn hond kon voeren. Die hond had daarop een hele fijne dag.

Moraal van het verhaal, twee honden vechten om een been en de derde gaat ermee heen!
Reactie gewijzigd op 18-08-2011 14:13:38 door enigmatisch1

fjp 18 Aug 2011 om 14:18

Veel tukkers hier die hem maar al te graag naar Twente zien verkassen. En allemaal maar zeggen dat Feyenoord het bod moet accepteren. Weet je wat ...I...


Ik geef ze ook geen ongelijk om hem te halen. Maar ik zie daar ook bijna nooit een eigen opgeleide speler doorbreken. En dat vind ik jammer!

rijssen1965 18 Aug 2011 om 14:57

Ik geef ze ook geen ongelijk om hem te halen. Maar ik zie daar ook bijna nooit een eigen opgeleide speler doorbreken. En dat vind ik jammer!


volgens mij zitte er dit jaar genoeg jeugd bij de eerste selectie dus wel ff beter op letten voor dat je er wat neer zet zal je geheugen wel op frissen berghuis,leugers,ola john,die komen uit onze eigen opleiding

willem 18 Aug 2011 om 15:42

Rang: Semi-prof
Mensen,mensen maak jullie hier toch niet zo druk om dit is het normale spelletje wat er gespeeld wordt het gaat hier om miljoenen vergeet dat niet.
Dus is het heel normaal wat zich hier nu afspeelt, en aan het einde van dit liedje komt het toch allemaal nog goed en is iedereen weer tevreden feyenoord wat miljoentjes erbij om de schuld af te lossen Twente wat miljoentjes lichter en Fer blij met een 4 jarig contract bij Twente.
Vindt echter wel dat men niet moet vergeten dat club liefde altijd bestaad en dat jongens uit een bepaalde regio dat echt wel hebben zo natuurlijk ook Fer wel voor Feyenoord maar wat wij als suporters niet moeten vergeten dat het voor deze jongens wel hun werk is en dan is het normaal als een andere werkgever meer wil betalen dat je gaat dat heeft niets met club liefde te maken.
Iedereen die voor een baas werkt en zich financeel verbeteren kan die wil dat graag.
Maar reken maar dat feyenoord echt wel in zijn hard zit al van kinds af aan.
En als Fer gaat dan gun ik hem dat wel en ik denk dat het ook wel door gaat dan wens ik hem veel s6


kaisho 18 Aug 2011 om 15:49

Rang: Steward
Las net het bod van Fulham op Ruiz van nog geen 5 milj. En dan moet twente de hoofdprijs betalen voor Fer?\ En Fer is beter dan Ruiz? Sinds kort zijn bepaalde clubs alle realiteit uit het oog verloren, ik bedoel feyenoord, Utrecht NEC en Heerenveen. Als een speler zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt zijn ze in een keer miljoenen waard. Cabral moet nu zeker 20 miljoen waard zijn? en feyenoord is beter dan ajax? Alle gekheid op n stokje.Fer is met 3 á 4 milj. goed betaald.Zie maar eens eerst dat jullie gezond financieel worden.
M.I is dit een sans rancune over de rug van Fer heen.
Ik zou hem aanraden gezien het bod van Twente een arbitragezaak aan te spannen
Reactie gewijzigd op 18-08-2011 15:54:57 door kaisho

Dreeke-SCF 18 Aug 2011 om 18:03

Rang: Goddelijk
***ZUCHT****** kan die munstermann niet eens de mond gesnoerd worden?? NEE is NEE accepteer dat nu toch gewoon een keertje!! zelfs
een kleuter snapt beter het woordje nee dan deze engnek!!!
voor die zaakwaarnemer: of je accepteerd dat feyenoord hem aan contract houd of je legt zelf maar een dusdanig bedrag uit eigen zal op tafel om je client aan zijn felbegeerde transfer te helpen!!!

puntje 18 Aug 2011 om 18:05

Rang: Legende
Fer mag wel Europees spelen voor Twente, want hij heeft nog nooit van zijn leven Europees gevoetbald, hij zit immers bij Feyenoord.


Vorig jaar misschien?

Overtoom mag wel Europees spelen voor Twente, want hij heeft nog nooit van zijn leven Europees gevoetbald, hij zit immers bij Heracles

puntje 18 Aug 2011 om 18:07

Rang: Legende
De klassiekers zijn toch de wedstrijden van het seizoen. en het is al te lang geleden dat de wedstrijden over en weer bezocht werden met supporters.
...


Wat heeft Ajax hiermee te maken

vandijki 18 Aug 2011 om 18:07

Rang: Goddelijk
***ZUCHT****** kan die munstermann niet eens de mond gesnoerd worden?? NEE is NEE accepteer dat nu toch gewoon een keertje!! zelfs
een kleuter snapt ...



Je bedoeld transFER

tenminste dat was tot een week jou woordje

wat kan er veel veranderen in een week tijd

marcusvriens 18 Aug 2011 om 18:28

Rang: Supporter
fer gaat niet weg dit seizoen!!!!
en hij heeft begrip voor het standpunt van feyenoord dus dit bericht kan ook weer naar de prullenbak

010Ruppert87 18 Aug 2011 om 18:32

Las net het bod van Fulham op Ruiz van nog geen 5 milj. En dan moet twente de hoofdprijs betalen voor Fer?\ En Fer is beter dan Ruiz? Sinds kort zijn ...


heb jij ff pech dat hij dat niet doet. hij heeft gezegd dat hij op feyenoord richt omdat het altijd zijn club zal blijven (ken ook niet anders want feyenoord blijft altijd een mooiere club dan bijv twente) en zich op feyenoord zal concentreren en een mooi seizoen van wilt maken. lees maar op fr12.

jammer joh als niet genoeg geld over de brug komt dan blijft fer in rotterdam en das Fer van enschede. en na een topseizoen ken die makkelijk naar buitenland zoals bijv de guzman. en dan hebben jullie helemaal geen fer.

010Ruppert87 18 Aug 2011 om 18:33

volgens mij zitte er dit jaar genoeg jeugd bij de eerste selectie dus wel ff beter op letten voor dat je er wat neer zet zal je geheugen wel op friss...


berghuis? that's it. en brama die er al was. nou zeg wat een geweldige jeugdopleiding hebben jullie....

marcusvriens 18 Aug 2011 om 18:34

Rang: Supporter
fer gaat niet weg dit seizoen!!!!
en hij heeft begrip voor het standpunt van feyenoord dus dit bericht kan ook weer naar de prullenbak

haagse wijffie 1974 18 Aug 2011 om 18:34

Rang: Steward
ach fer loopt strakkies gratis naar twente das is pech 4 miljoen weg

marcusvriens 18 Aug 2011 om 18:36

Rang: Supporter
die vier miljoen vindt ik niet zo erg om mis te lopen
ik hoop meer op een sportief wat mooier jaar dan vorig jaar en het beginis er dus!

Dreeke-SCF 18 Aug 2011 om 18:36

Rang: Goddelijk
ach fer loopt strakkies gratis naar twente das is pech 4 miljoen weg


weer zo eentje die denkt dat Fer dalijk voor twente kiest als ie transFERvrij is en clubs voor het uitzoeken heeft....

010Ruppert87 18 Aug 2011 om 18:38

ach fer loopt strakkies gratis naar twente das is pech 4 miljoen weg


ado ken ook een poging doen

denk jij dat buitenlandse clubs gaan zitten slapen als fer transfervrij is? genoeg die hem dan willen hebben en dan ken twente fluiten naar fer ook ook de mogelijke winst die ze kunnen maken. want je koopt hem voor 5 miljoen en verkoopt hem voor 10 of meer want die jongen ken nog groeien en word een goede middenvelder.

Dreeke-SCF 18 Aug 2011 om 18:40

Rang: Goddelijk
***ZUCHT****** kan die munstermann niet eens de mond gesnoerd worden?? NEE is NEE accepteer dat nu toch gewoon een keertje!! zelfseen kleuter snapt .....


@vandijki:

ff voor de goede orde...Fer mag van mij nog steeds weg bij een goed bod!!! maar zolang die engnek van een munstermann met zijn kleingeld komt aankakken kan ie net zo goed blijven ivm de sportieve prestaties!! Dat Fer voor mij heeft afgedaan net als azijnaldum is mijn pakkie an oke???

Dreeke-SCF 18 Aug 2011 om 18:41

Rang: Goddelijk
Idd Joop leg ze maar eens uit hoe het zit


jopie is gewoon een kleine kleuter die zeurt omdat ie zijn zin niet krijgt

vandijki 18 Aug 2011 om 18:43

Rang: Goddelijk
@vandijki:

ff voor de goede orde...Fer mag van mij nog steeds weg bij een goed bod!!! maar zolang die engnek van een munstermann met zijn kleingeld...



@Dreeke ik respecteer jou volledig, en daar zijn er op de @SN site misschien maar een stuk of 10 van.

Twentse Rossi 18 Aug 2011 om 20:38

1 ding is wel duidelijk geworden na deze window. Feyenoord kan en hoeft niet meer te onderhandelen hier in Nederland. Geen club zou nog wat water bij de wijn doen als Feyenoord aan de poort rammelt voor een speler. Je ziet de houding al van ADO m.b.t. Immers; Boter bij de vis.

Het verrotte van deze situatie is, is dat er ook nog clubs zijn die WEL mee willen helpen aan de ontwikkeling van hun eigen spelers. Talenten/zaakwaarnemers zien dat. Een talent dat voor 4 jaar tekent, met de bedoeling in die periode een stapje hogerop te willen (tussenstation), hoeven dus niet te tekenen bij Feyenoord. Je komt er niet meer weg en die mogelijkheden willen talenten wel.

-Dit is allemaal voor de massa.-

Psst....Alles is al rond. Fer heeft al een overeenkomst met Twente. Als er 4 miljoen is geboden + bonussen + doorverkoopclausule = meer dan 5 miljoen. Toch het bedrag wat Feyenoord wil. Het is nu zaak om +/- 45 duizend man tevreden te laten stemmen/ het gevoel te geven dat ...... Het sluimert daar bij die club en Joop schenkt hem nog de hand ook. De bedoeling is dat Van Geel geen gezichtsverlies leidt.

-Kijk, dat is Joop; Niet te beroert om een 'even' uit de brand te helpen.-

Van Geel moet als 'winnaar' uit de strijd komen. Anders zijn de gevolgen niet te overzien daar in Rotterdam. Joop is wel weer zo gek dat te doen (helemaal na het incident met Janssen van Roda). Achter de schermen gaat het er heel anders aan toe. Maar dat is niet voor de Feyenoord massa.


Netherlands - Eredivisie
online16:30 RKC Waalwijk 0 - 0 Vitesse
onlineBekijk alle wedstrijden
Laatste reacties meepraten?
  • SN-Café
    gerardino zei: WTF, Bwin is illegaal in Belgie L:( Ik wil net inzetten op de GP van Monaco komt er plot een "stoppagina" op met als boodschap: "U wordt naar de ...
  • Carrick wilde niet naar EK als invaller
    Ewaldie zei: Iemand als Carrick moet ten alle tijde spelen. Ondergewaardeerde voetballer, tactisch een fantastische middenvelder met bovendien een uitstekende pass ...
  • PSV moet zich voorbereiden op vertrek Goes
    073PSVfan zei: Gaat Guus ons nou leegroven ofzo? Alsof er bij Anzhi ook maar 1 jeugdspeler zal doorbreken met al dat geld dat ze daar hebbenL:( ...
  • Carrick wilde niet naar EK als invaller
    Churchill zei: Iemand als Carrick moet ten alle tijde spelen. Ondergewaardeerde voetballer, tactisch een fantastische middenvelder met bovendien een uitstekende pass ...
  • SN-Café
    Ewaldie zei: Nog 23 dagen voor ned-den Heb de EK koorts Haha oké. De echte fan weet het aantal seconden precies hè ;):E ...