Jol over situatie El Hamdaoui bij Ajax:

Jol over situatie El Hamdaoui bij Ajax: "Ik denk dat het meevalt"

Door Robin in het Hout | 16 Augustus 2011 om 09:31 | Bron: NUsport | Wed 50 euro gratis

Martin Jol begrijpt niet waarom Mounir El Hamdaoui op een zijspoor is geraakt bij Ajax. De oefenmeester van Fulham had in zijn periode bij de Amsterdammers nauwelijks problemen met de Marokkaanse aanvaller. De relatie met Frank de Boer, de huidige trainer van de regerend landskampioen, was al na een aantal dagen beschadigd.

Jol heeft nog nooit moeite gehad met El Hamdaoui. "Ik heb daar nooit wat van gemerkt toen ik hem bij Spurs op de tribune zette. Ik denk dat het wel meevalt allemaal met Mounir. Het is toch allemaal beeldvorming. Hij blijft onverstoorbaar als hij wordt uitgefloten. Sommigen roepen dan dat het ‘m niet interesseert. Nou, als er iemand gek is van voetbal…"

Jol looft juist het gedrag van El Hamdaoui, die mogelijk voor een overgang naar Fulham staat. "Als iemand een keer reageert dan kun je dat zien als een aanval op je autoriteit, maar dan houd je het niet lang vol. Je moet met verschillende karakters kunnen omgaan als trainer. Ik had geen problemen met Mounir. Van Gaal en Advocaat ook niet."

 


69 reacties op "Jol over situatie El Hamdaoui bij Ajax: "Ik denk dat het meevalt""


Sjoerdy 16 Aug 2011 om 09:32

Rang:
prima, haal hem dan op! 2 miljoen mag je hem van mij meenemen!

Hupweereentrein 16 Aug 2011 om 09:33

Rang: Utopisch
prima, haal hem dan op! 2 miljoen mag je hem van mij meenemen!


Heb exact hetzelfde. 2 miljoen, en grote strik eromheen. Alleen niet naar PSV, dan blijft het minimaal het dubbele.

ronaldpj 16 Aug 2011 om 09:34

Rang: Utopisch
Even een sneer naar de Boer....

Moet ie niet doen.

Hupweereentrein 16 Aug 2011 om 09:36

Rang: Utopisch
Even een sneer naar de Boer....

Moet ie niet doen.


Tja, het is natuurlijk nog al wat als je zelf roept dat je versterkingen nodig hebt, de Boer laat gewoon toe dat Suarez en Emanuelson verkocht worden, Zin versterkingen Tanio en Mido de deur uit lopen, en Zet Mounir terug, en wordt alsnog kampioen. Kan begrijpen dat dat pijn doet. Jol is een man van eer en respect. (o nee dat was Mounir. )

br076 16 Aug 2011 om 09:37

Ik denk echt dat Mounir fantastisch zou zijn voor een club als Fulham. Ik hoop (voor alle partijen) echt dat dit doorgaat!

Sjoerdy 16 Aug 2011 om 09:40

Rang:
merk het toch vaker dat er dit soort opmerkingen zijn over oud-trainers of andersom. Moeten ze niet doen, het zijn gwn collega's van elkaar!

Sjoerdy 16 Aug 2011 om 09:44

Rang:
toch blijf ik het een gebrek van De Boer vinden dat hij niet met vedettes om kan gaan.El Hamdaoui is de beste speler uit heel de Ajax selectie.

dat haal jij uit 1 situatie die de boer in de eerste drie maanden van zijn carriere meemaakt? Da's best knap van je!
vind het zo'n bullshit, die jonge is net coach, hij zal ongetwijveld fouten maken maar heel simpel, wij weten niet wat er allemaal gebeurd is dus kunnen ook moeilijk oordelen!

Mrcupid 16 Aug 2011 om 09:44

Rang: Supporter
Het is gewoon weg belachelijk wat Ajax nu aan het doen is, geld uitgeven om het uitgeven. Je hebt Mounir! Zet hem op de bank totdat je hem verkoopt en denk dan aan een tweede spits. Je verkoopt Padt, hebt een topkeeper in huis en had laat Bizot verhuren, maar wilt miljoenen gaan betalen voor een keeper die, naar jou zeggen tweede keeper word! Stop met dat geouwehoer en kijk rond in je eigen opleiding!

Sjoerdy 16 Aug 2011 om 09:46

Rang:
Het is gewoon weg belachelijk wat Ajax nu aan het doen is, geld uitgeven om het uitgeven. Je hebt Mounir! Zet hem op de bank totdat je hem verkoopt en...

wat ebn jij aan het bazelenen? Sergio Padt? die wil jij als eerste keeper zien???? of Bizot??? hou op zeg, die zijn daar nog lang niet klaar voor!
en geld uitgeven? sinds de winter heeft Ajax voor ongeveer 45 miljoen verkocht en voor nog geen 9 ingekocht!!!
wat bazel je dan?

Hupweereentrein 16 Aug 2011 om 09:46

Rang: Utopisch
Ik denk echt dat Mounir fantastisch zou zijn voor een club als Fulham. Ik hoop (voor alle partijen) echt dat dit doorgaat!

Natuurlijk is mounir een goede spelen voor Fullham. Je hoeft als aanvaller veel minder in ene systeem te spelen, hij hoeft niet te mee te verdedigen, als er 10 andere achter de bal staan, gaat hij er echt wel een aantal in leggen in de omschakeling. Zeker met een Dembele naast hem.

ronaldpj 16 Aug 2011 om 09:47

Rang: Utopisch
na een paar dagen waren de rapen al gaar, zoals hier boven te lezen is. Dan moet er toch wel gewoon verzoening kunnen komen?
V.Gaal,Advocaat en Jol. ...

Gewoon nieuwsgierigheid, maar vond je Jol een jaar geleden ook al een toptrainer?

Hupweereentrein 16 Aug 2011 om 09:47

Rang: Utopisch
toch blijf ik het een gebrek van De Boer vinden dat hij niet met vedettes om kan gaan.

El Hamdaoui is de beste speler uit heel de Ajax selectie.


Dus vanwege onmogelijke mounir kan hij niet met vedettes omgaan? Erg snel geconcludeerd. Daarnaast kan ik je er nog wel 1 noemen die daar moeite mee heeft van Gaal. Toch heel wat bereikt.

Sjoerdy 16 Aug 2011 om 09:49

Rang:
@GREET
toen die drie jonge honden in het trainingsvak waren waren er ook weleens problemen tussen hun en spelers. de Boer heeft gwn de pech dat Mounir niet in wilt binden......Geef de Boer helemaal gelijk, Mounir heeft pech. Als hij niet kan/wilt luisteren naar de coach moet tie lekker weg!
wij vinden Hiddink allemaal toch zo'n fantastische people-manager? kan jij je het EK 96 nog herinneren?????
coaches moeten ook leren en imo is de Boer een van de meest belovende coaches van NL maar dat mag hij dit jaar gaan bewijzen!!!!!

ronaldpj 16 Aug 2011 om 09:51

Rang: Utopisch
Dus vanwege onmogelijke mounir kan hij niet met vedettes omgaan? Erg snel geconcludeerd. Daarnaast kan ik je er nog wel 1 noemen die daar moeite mee h...

van Gaal heeft Mounir juist belangrijk gemaakt en uitstekend laten renderen. Dat hij er misschien persoonlijk af en toe moeite mee had (wat ik niet weet), heeft in ieder geval niet tot negatieve prestaties geleid.

Sjoerdy 16 Aug 2011 om 09:52

Rang:
tuurlijk Greet, idd belachelijk!!! je zou toch maar een tweede keeper die op nieveua kan keepen willen halen
PSV haalt nog ff tyton erbij maar dat is natuurlijk helemaal normaal! ff 2.5 miljoen uitgeven als je een spits en een verdediger nodig hebt!!!
das idd prima beleid! echt serieus, hoe bende vandaag wakker geworden? beetje in een afzeikbui?

Hupweereentrein 16 Aug 2011 om 09:52

Rang: Utopisch
@GREET
toen die drie jonge honden in het trainingsvak waren waren er ook weleens problemen tussen hun en spelers. de Boer heeft gwn de pech dat Mouni...


van Gaal toen hij binnen kwam bij Bayern dan met Toni en Lucio, en van Gaal en Ribery was ook altijd ene haat / liefde verhouding....

Sjoerdy 16 Aug 2011 om 09:53

Rang:
@Waldorf
tja, dat was van Gaal die al 18/20 jaar ervaring had als coach!
maar zelfde wat ik net zeg, 1996 hiddink/davids? iemand die het nog weet? onze people manager held hiddink die ook gwn problemen met spelers had!?

ronaldpj 16 Aug 2011 om 09:54

Rang: Utopisch
van Gaal toen hij binnen kwam bij Bayern dan met Toni en Lucio, en van Gaal en Ribery was ook altijd ene haat / liefde verhouding....

Ah, die bedoel je....

Ja, daar moet ik je gelijk in geven. Maar van Gaal en Mounir ging volgens mij prima.

ronaldpj 16 Aug 2011 om 09:54

Rang: Utopisch
@Waldorf
tja, dat was van Gaal die al 18/20 jaar ervaring had als coach!
maar zelfde wat ik net zeg, 1996 hiddink/davids? iemand die het nog weet? ...

Is ook niet mijn commentaar.


Sjoerdy 16 Aug 2011 om 09:59

Rang:
Gewoon nieuwsgierigheid, maar vond je Jol een jaar geleden ook al een toptrainer?ik vond Jol eigenlijk een veel te sympathieke vent om naar Ajax te ga...

daar (hij hoorde daar gewoon niet thuis) ben ik het dan weer 100% mee eens!
Reactie gewijzigd op 16-08-2011 09:59:46 door Sjoerdy

joentje123 16 Aug 2011 om 09:59

Het is gewoon weg belachelijk wat Ajax nu aan het doen is, geld uitgeven om het uitgeven. Je hebt Mounir! Zet hem op de bank totdat je hem verkoopt en...

ze hebben een keeper die het niveau aankan wanneer vermeer geblesseerd raakt. dat kan verhoeven niet

Hupweereentrein 16 Aug 2011 om 10:00

Rang: Utopisch
eigenlijk heeft ajax idd helemaal geen extra topkeeper nodig.
ze hebben Vermeer toch?
Beleid blijft ook in A'dam soms nog raaaarrrrrrrr


Het beleid in Amsterdam is in Jaren niet zo geod en duidelijk geweest als nu greet. Natuurlijk kan het nog beter, had allang ene 2e keeper moeten zijn, maar de basis elf staan gewoon l anderhalve maand vast, met goede concurrentie op de meeste plekken. Ze hebben goede transfers gedaan, die het team / de selectie echt sterker maken, zonder exorbitant veel geld uit te geven (sterker nog ook deze periode is er meer binnen gekomen dan uitgegeven, en de afgelopen winter is er alleen maar binnen gekomen). erder is het salarishuis drastisch naar beneden gebracht. Vertel maar, wat is er vreemd aan het beleid?

Hupweereentrein 16 Aug 2011 om 10:03

Rang: Utopisch
ik vond Jol eigenlijk een veel te sympathieke vent om naar Ajax te gaan.was daar niet blij mee. Bij Ajax verandere Jol erg qua persoonlijkheid. Hij ho...


Hij was sympathiek, maar zodra dat ajax logo op je borst zit, veranderd dat direct. Janssen had at ook al niet?

Hupweereentrein 16 Aug 2011 om 10:04

Rang: Utopisch
@sjoerdy

Vind het gewoon zonde als 2 van nederlands grootste keeperstalenten voor 1 club zouden spelen. zonde voor de ontwikkeling van 1 van de 2.e...


Dit is iets dat ik kan begrijpen, maar dat is in het belang van het individu, en niet van de club. Als je kijkt naar de echte toppers wat daar op de bank zit (een Kaka bij real????) Dan is dit natuurlijk peanuts...

Hupweereentrein 16 Aug 2011 om 10:09

Rang: Utopisch
@hwet.
wat ik eerder al zij.
-een spits zoeken, terwijl je al een geweldige spits hebt met El H
-een topkeeper zoeken, terwijl je al een goede hebt.


El H. mag weg. dat komt never nooit meer goed. Om die geforceerd bij het 1e te laten zitten is net zo iets als Rutten aanhouden als hoofdcoach. Dat werkt niet meer.

Er is een 2 keeper bij ajax nodig, en je kiest of druk met concurrentie voor Vermeer, of Rust met het echt halen van een 2e keeper. Misschien willen z Ciliessen wel net zo brengen als Vermeer. Niks slechts aan lijkt me. Kan Vermeer ook sterker van worden. Is Stekelenburg volgens mij ook sterker van geworden uiteindelijk, dat Vermeer de druk opvoerde.

Hupweereentrein 16 Aug 2011 om 10:09

Rang: Utopisch
ik vond wel degelijk dat Jol zich anders ging gedragen als dat ik gewend van hem was. maar goed het is natuurlijk 1 grote poppenkast, en Jol speelde d...


Denk dat Jol altijd al zo is geweest, alleen dat jij hem nu met andere ogen bent gaan bekijken.

Sjoerdy 16 Aug 2011 om 10:10

Rang:
@Greet
ik snap de intresse voor Cilessen zelf ook niet, ik zou gwn Babos halen of idd Cilessen kopen, direct terugverhuren aan NEC en Babos voor 1 jaar huren.
dan heb je 1 jaar Babos en kun je Cilessen daarna gewoon laten komen!

Hupweereentrein 16 Aug 2011 om 10:15

Rang: Utopisch
Ah, die bedoel je....

Ja, daar moet ik je gelijk in geven. Maar van Gaal en Mounir ging volgens mij prima.


Van Gaal heeft uiteindelijk de omslag gemaakt. 1e seizoen ging dat ook niet geweldig. Maar vergeet niet, van Gaal haalde hem wel op persoonlijke conto naar Az, als ik me goed herinner. Dan heb je natuurlijk al een streepje voor als coach bij een speler als Mounir.

Bakema 16 Aug 2011 om 10:40

Jol en sympathiek?!

Die twee passen echt niet bij elkaar,dat bewijst Jol in dit stukje hierboven maar weer door Ronald de Boer af te zeiken die in 5 maanden tijd 10X beter heeft gepresteerd dan Jol en daar zit hem waarschijnlijk ook de kneep. Was het ook niet Jol die de club probeerde te chanteren met een vertrek naar Engeland omdat Ajax niet die zelfde dure spelers wilde halen?! Frank de Boer stond overgins volledig in zijn recht stond om El Hamdaoui buiten de groep te zetten. De jongen heeft zowel de club,de trainer,zijn mede spelers en supporters meerdere keren in de steek gelaten. Komt bij dat hij niet in de plannen past in het elftal van Frank de Boer.

Kijk nou is objectief wie Jol allemaal gehaald heeft (hele dure spelers die nauwelijks iets toevoegden) en wat Frank de Boer nu aan het doen is.

Je loopt hier nou al maanden te schreeuwen dat de Boer niet met vedetes om kan gaan terwijl El Hamdaoui helemaal geen vedette is,niet bij Ajax in ieder geval.

Wat die keepers betreft,

Ajax heeft gewoon twee gelijkwaardige keepers nodig.
Tuurlijk is het voor de individuele ontwikkeling van Cillessen belangerijk dat hij wekelijks speeld,maar daar kan Ajax geen rekening mee houden die gewoon de selectie op peil dient te houden.

Stel je voor je haalt een ouder wat mindere keeper en Vermeer breekt over twee weken zn poot,dan speel je dus de rest van het seizoen met het 2e garnituur,dat kan toch niet! En als het dan fout gaat in de competitie en CL met die keeper? Nou moet je dan de mensen eens horen,waarom ze geen goede 2e keeper hebben gehaald.

Zeer waarschijnlijk ben jij samen met mrcupid de eersten die dan weer staan te schreeuwen dat Frank de Boer het niet goed doed.


neptunus 16 Aug 2011 om 10:43

Rang: Semi-prof
Dus met andere woorden ligt het aan frank de boer

joentje123 16 Aug 2011 om 10:47

Dus met andere woorden ligt het aan frank de boer

idd

Sjoerdy 16 Aug 2011 om 10:49

Rang:
Dus met andere woorden ligt het aan frank de boeridd

joentje hou toch op zeg, bedie heben imo fouten gemaakt!

Abraksas 16 Aug 2011 om 10:51

Rang: Goddelijk
@hwet.
wat ik eerder al zij.
-een spits zoeken, terwijl je al een geweldige spits hebt met El H
-een topkeeper zoeken, terwijl je al een goede hebt.

Wanneer ga jij eigenlijk eens begrijpen dat het met Mounir bij Ajax nooit meer goed zal komen? Heb je het hele gedoe rondom hem gevolgd? Heb je de wedstrijden van Mounir onder De Boer gezien? Het gedrag van Mounir gezien nadat hij werd gepasseerd voor de eerste wedstrijd onder De Boer?

Mounir is zonder twijfel een geweldige speler maar door z'n mentaliteit past hij gewoon niet overal, en zeker niet bij een club als Ajax.
Dat hij bij AZ en Tottenham nooit problemen heeft gehad ligt eraan dat hij daar gewoon altijd alle vrijheid kreeg te doen en te laten wat hij wou, zeker onder Jol (onder Jol kreeg Mounir ook de vrijheid bij Ajax wat het spel van Ajax niet ten goede kwam omdat het hele spel op lange ballen op Suarez en vooral Mounir werd afgestemd.

En wat denk je waarom Ajax onder De Boer, en zonder Mounir (en zelfs zonder Suarez), alsnog kampioen werd na eigenlijk al kansloos geweest te zijn?

AJACIEDFOREVER 16 Aug 2011 om 10:53

Rang: Goddelijk
Prima oplossing voor alle partijen.

Enne zouden we niet stiekem meer kunnen vangen voor hem als hij toch zo'n geweldig karakter heeft???

joentje123 16 Aug 2011 om 10:56

Dus met andere woorden ligt het aan frank de boeriddjoentje hou toch op zeg, bedie heben imo fouten gemaakt!


Trikson 16 Aug 2011 om 10:56

Tuurlijk, Jol. El Hamdaoui is inderdaad de enige speler in de hele selectie waar jij een betere invloed op had dan Frank de Boer. Inderdaad. Laten we het eens hebben over Sulejmani, Eriksen, Alderweireld.... allemaal spelers die Ajax wel kampioen hebben gemaakt en bij jou veel te weinig vertrouwen kregen.

Succes bij Fulham en neem alsjeblieft El Hamdaoui ook mee!

Abraksas 16 Aug 2011 om 10:57

Rang: Goddelijk
@sjoerdy

Vind het gewoon zonde als 2 van nederlands grootste keeperstalenten voor 1 club zouden spelen. zonde voor de ontwikkeling van 1 van de 2.e...

Hoe zonde het ook is zo'n talent op de bank te zetten maar komop zeg, is dat het probleem van Ajax? Ik bedoel, Ajax moet (net als elke club) eerst aan zichzelf denken en dan pas aan de spelers. Als ze dan een toptalent kunnen halen als 2e keeper, waarom zouden ze dat dan niet doen? Immers wil je een goeie vervanger hebben als je eerste keeper uitvalt.

SCP 16 Aug 2011 om 10:57

Rang: Goddelijk
prima, haal hem dan op! 2 miljoen mag je hem van mij meenemen!



als jij het voor het zeggen zou hebben bij ajax dan waren ze al failliet

Trikson 16 Aug 2011 om 10:59

Jol en sympathiek?!

Die twee passen echt niet bij elkaar,dat bewijst Jol in dit stukje hierboven maar weer door Ronald de Boer af te zeiken die in ...


Je opmerking over de keepers is volledig terecht. Wanneer heeft Vermeer ooit een seizoen blessurevrij gespeeld? In de jeugd misschien? Ajax moet een betrouwbare 2e keeper hebben, maar dat mag van mij ook Gentenaar zijn.

Abraksas 16 Aug 2011 om 11:01

Rang: Goddelijk
Tuurlijk, Jol. El Hamdaoui is inderdaad de enige speler in de hele selectie waar jij een betere invloed op had dan Frank de Boer. Inderdaad. Laten we ...

Haha, idd. Sulejmani, Eriksen en zelfs Toby kregen niet bepaald veel vertrouwen en waren alles behalve vaste basisspelers en nauwlijks was De Boer aan het roer groeide Eriksen uit tot een van de beste spelers, zat het weer goed met Toby en kreeg ook Sulejmani weer een beetje z'n oude vorm terug. Zegt genoeg over beide trainers.

Abraksas 16 Aug 2011 om 11:03

Rang: Goddelijk
als jij het voor het zeggen zou hebben bij ajax dan waren ze al failliet

Waarom? Hoe sneller mounir weg is hoe minder hij ons kost. Mounir is iemand die gewoon zo snel mogelijk weg moet, koste wat het kost. Dat we verlies maken is vervelend maar geen ramp.

Trikson 16 Aug 2011 om 11:10

Waarom? Hoe sneller mounir weg is hoe minder hij ons kost. Mounir is iemand die gewoon zo snel mogelijk weg moet, koste wat het kost. Dat we verlies m...


Klopt, de transfersom is al uitgegeven. Maar als je hem nog 3 jaar houdt, kost hij 5.4 miljoen meer. Wegwezen, hoe eerder hoe beter...

Sjoerdy 16 Aug 2011 om 11:11

Rang:
@joentje
als je moe bent moet je gaan slapen!

AJACIEDFOREVER 16 Aug 2011 om 11:11

Rang: Goddelijk
Klopt, de transfersom is al uitgegeven. Maar als je hem nog 3 jaar houdt, kost hij 5.4 miljoen meer. Wegwezen, hoe eerder hoe beter...


En Jong Ajax dan???Daar denkt niemand aan...

ronaldpj 16 Aug 2011 om 11:14

Rang: Utopisch
En Jong Ajax dan???Daar denkt niemand aan...

Volgens de nieuwe filosofie (Cruijff) hoeft er maar één team in de club kampioen te worden toch?

Hupweereentrein 16 Aug 2011 om 11:18

Rang: Utopisch
Tuurlijk, Jol. El Hamdaoui is inderdaad de enige speler in de hele selectie waar jij een betere invloed op had dan Frank de Boer. Inderdaad. Laten we ...


Enoh en Suarez Functioneerde ook erg goed onder Jol moet ik zeggen. Maar een Sulejmani, daar weet de boer weer veel beter de juiste snaar te raken. Daar hoor je hem alleen niet over.

AJACIEDFOREVER 16 Aug 2011 om 11:18

Rang: Goddelijk
Volgens de nieuwe filosofie (Cruijff) hoeft er maar één team in de club kampioen te worden toch?


Klopt,maar hij heeft het daar zo naar zn zin.En om hem dan daar weer weg te rukken vind ik erg wreed voor hem.Hij heeft het al zo moeilijk de arme jongen.

ronaldpj 16 Aug 2011 om 11:19

Rang: Utopisch
Klopt,maar hij heeft het daar zo naar zn zin.En om hem dan daar weer weg te rukken vind ik erg wreed voor hem.Hij heeft het al zo moeilijk de arme jongen.

Je sympathie is hartverwarmend....


Sjoerdy 16 Aug 2011 om 11:19

Rang:
Volgens de nieuwe filosofie (Cruijff) hoeft er maar één team in de club kampioen te worden toch?Klopt,maar hij heeft het daar zo naar zn zin.En om hem...


AJACIEDFOREVER 16 Aug 2011 om 11:20

Rang: Goddelijk
Jol blijft gewoon een goeie trainer.Het werkte niet meer bij Ajax en dus werd er afscheid genomen.Gelukkig niet door een spelersstemming,dát zou pas triest zijn.

enigmatisch1 16 Aug 2011 om 11:32

Rang: Goddelijk
Volgens de nieuwe filosofie (Cruijff) hoeft er maar één team in de club kampioen te worden toch?Klopt,maar hij heeft het daar zo naar zn zin.En om hem...


Ach, zoveel sympathie hoeft inderdaad nu ook weer niet. Zoals gisteren bij VI:

- loop je op het veld bij jong Ajax vraag je aan de eerste de beste speler wat hij krijgt. Antwoord: wat kleurpotloden en een ijsje. Ander antwoord: 1,8 miljoen Euro.

Sjoerdy 16 Aug 2011 om 11:33

Rang:
@enig
meesterlijk

ronaldpj 16 Aug 2011 om 11:34

Rang: Utopisch
Ach, zoveel sympathie hoeft inderdaad nu ook weer niet. Zoals gisteren bij VI:

- loop je op het veld bij jong Ajax vraag je aan de eerste de beste ...

Je expertise is gewenst in het topic over Douglas.

Hupweereentrein 16 Aug 2011 om 11:45

Rang: Utopisch
Je expertise is gewenst in het topic over Douglas.


Is Arbeidsrecht Enig zijn afdeling?

enigmatisch1 16 Aug 2011 om 11:49

Rang: Goddelijk
Je expertise is gewenst in het topic over Douglas.Is Arbeidsrecht Enig zijn afdeling?


Arbeidsrecht wel, zelfs internationaal Arbeidsrecht. Maar van Vreemdelingenrecht (en hoe dat zit met het verkrijgen van paspoorten) weet ik veel minder af. Sowieso niet uit het hoofdje, zeg maar.

BHJ 16 Aug 2011 om 12:45

Rang: Goddelijk
Genoeg geslijmd, kom hem nu maar halen.

Abraksas 16 Aug 2011 om 13:42

Rang: Goddelijk
Klopt,maar hij heeft het daar zo naar zn zin.En om hem dan daar weer weg te rukken vind ik erg wreed voor hem.Hij heeft het al zo moeilijk de arme jongen.


DiDi 16 Aug 2011 om 15:11

Rang: Vedette
na een paar dagen waren de rapen al gaar, zoals hier boven te lezen is. Dan moet er toch wel gewoon verzoening kunnen komen?
V.Gaal,Advocaat en Jol. ...

Niet om het eea of ander.... Maar daar speelde hij waarschijnlijk in een rol die hem wel beviel.... Net als in zijn tijd bij Ajax onder Jol... En als je blijft spelen op een manier die niet van je gevraagd wordt.... Ligt het dan aan El Ham of aan de boer....


SCP 16 Aug 2011 om 15:19

Rang: Goddelijk
als jij het voor het zeggen zou hebben bij ajax dan waren ze al faillietWaarom? Hoe sneller mounir weg is hoe minder hij ons kost. Mounir is iemand di...


er komt vanzelf een club.. kan me niet voorstellen dat hij ons nog 3 M aan salaris gaat kosten namelijk.. en dat is het bedrag wat we nu verlies zouden lijden als je m voor 2 m verkoopt zoals jij aangeeft

vandijki 16 Aug 2011 om 21:57

Rang: Goddelijk
toch blijf ik het een gebrek van De Boer vinden dat hij niet met vedettes om kan gaan.

El Hamdaoui is de beste speler uit heel de Ajax selectie.


niels ajax 17 Aug 2011 om 00:09

dus jol gaat hem gewoon op 29 augustus ophalen voor 1.5 miljoen en lacht en el ham ook want die gaat nog meer verdienen ! iedereen blij ! alleen ajax is de gebeten hond want die hebben weer kapitaal vernietiging ! jammer maar helaas maar dat zal het hem ook niet doen die 3.5 miljoen velies 2 jaar niet meer dat salaris uit betalen en je hebt het terug !
Netherlands - Eredivisie
online16:30 RKC Waalwijk 0 - 0 Vitesse
onlineBekijk alle wedstrijden
Laatste reacties meepraten?