'Bij mislukken transfer El Hamdaoui komen Dost en Everton in beeld bij PSV'

'Bij mislukken transfer El Hamdaoui komen Dost en Everton in beeld bij PSV'

Door Tom Brouwer | 07 Augustus 2011 om 07:37 | Bron: Voetbal International | Wed 50 euro gratis

PSV heeft naast Mounir El Hamdaoui nog twee spelers op het lijstje staan om de nieuwe spits te worden. De Eindhovenaren zijn niet van plan diep in de buidel te tasten voor de aanvaller van Ajax en bekijken ook andere opties. Zo zouden ook Bas Dost en Everton Ramos da Silva in beeld zijn.

Ajax wil vier miljoen euro hebben voor El Hamdaoui en PSV is niet van plan dat bedrag te betalen, dat meldt Voetbal International. De Nederlandse topclub wil wachten totdat de vraagprijs daalt. El Hamdaoui is door trainer Frank de Boer teruggezet naar Jong Ajax en werkt daar zijn wedtrijden af.

Als de komst van El Hamdaoui niet doorgaat dan komen Dost en Everton in beeld. Ook Dmitry Bulykin zou een optie zijn voor de Brabanders, maar de Rood-Witten zien in de Russische aanvaller meer een pinchitter en hij zal dan gebruikt gaan worden als tweede spits.

 


124 reacties op "'Bij mislukken transfer El Hamdaoui komen Dost en Everton in beeld bij PSV'"


denneke 07 Aug 2011 om 07:40

dost gaat echt niet naar psv

Doctorandus Kopsterk 07 Aug 2011 om 07:51

El HAM blijft toch bij AJAX top salaris, dikke auto, wie doet je wat.....

jann 07 Aug 2011 om 07:52

dost gaat echt niet naar psv


En waarom niet. Jij denkt zeker dat ie alleen naar Ajax wil? Er is meer in de wereld......

Morfe0 07 Aug 2011 om 08:12

Rang: Goddelijk
nou dan houden we toch El Hamdaoui?


de vraagprijs was eerst 5 miljoen terwijl we er 7 miljoen in totaal voor hebben betaalt met clausules erbij

toen werd het 4,5 miljoen voor die turkse club

en nu zelfs 4 miljoen

PSV Ajax heeft wel degelijk Mounirs prijs laten zakken , maar hij staat voor 4,5 volgens mij op de balans , dus we gaan niet nogmeer zakken hea ! we zijn niet gek


daarbij Leuk feitje, Heerenveen vraagt 5 miljoen voor Dost

Succes PSV , El Hamdaouis Salaris is dan wel duurder , maar hun zitten ook om de Transfersom van Mounir te janken, veel Plezier PSV

daarbij is Everton lol , veels te matig voor de top!;P

jann 07 Aug 2011 om 08:27

Het is algemeen bekend dat Ajax meer vraagt aan PSV dan aan andere clubs, dus ik zou zeggen laat hem maar mooi zitten en focus je op andere opties. Ik vind trouwens dat Psv een spits moeten zoeken voor meer in de 16 en dat is EH duidelijk niet. Dost zou dat wel kunnen zijn.

Morfe0 07 Aug 2011 om 08:28

Rang: Goddelijk
Het is algemeen bekend dat Ajax meer vraagt aan PSV dan aan andere clubs, dus ik zou zeggen laat hem maar mooi zitten en focus je op andere opties. Ik...



nogmaals Ajax en Trabzonspor waren het eens over een transfersom van 4,5 miljoen euro

maar Mounir wilde niet naar Turkije

Ajax wilt nu slechts 4 miljoen
dus dit gaat niet op

dgs70 07 Aug 2011 om 08:50

Rang: Supporter
het zou een ieder raar in de oren klinken maar

ik zou voor Everton gaan van heracles

twentegoal 07 Aug 2011 om 08:57

Rang: Goddelijk
dost gaat echt niet naar psv

Waarom niet, als ik er zo over nadenk denk ik dat dost een goede optie zou zijn voor PSV , hamdaoui ook maar vier miljoen is gewoon teveel voor een speler die op een zijspoor bij jong Ajax zit

twentegoal 07 Aug 2011 om 08:57

Rang: Goddelijk
het zou een ieder raar in de oren klinken maar

ik zou voor Everton gaan van heracles

Everton ken ik niet zo, is dat wel echte pure man voor het centrum?

AJACIEDFOREVER 07 Aug 2011 om 09:03

Rang: Goddelijk
Volgens mij weten ze niet goed wat ze willen want dat zijn 3 totaal verschillende spelers.

Morfe0 07 Aug 2011 om 09:04

Rang: Goddelijk
dost gaat echt niet naar psvWaarom niet, als ik er zo over nadenk denk ik dat dost een goede optie zou zijn voor PSV , hamdaoui ook maar vier miljoen ...


4 miljoen voor als hij in vorm is de beste speler van de Eredivisie ?

man o man , als Mounir gewoon in vorm en in zijn vel zit , dan is hij beter dan Dost die 5 miljoen moet kostten

dus ik weet niet!. dit is pure bullshit!

twentegoal 07 Aug 2011 om 09:14

Rang: Goddelijk
4 miljoen voor als hij in vorm is de beste speler van de Eredivisie ?man o man , als Mounir gewoon in vorm en in zijn vel zit , dan is hij beter dan D...

Als ik een meisje was dan was ik geen jongen morfe0, los van de schuldvraag is het een feit dat hij bij Ajax mislukt is en nu bij jong Ajax rondhobbelt, toen hij van az kwam was hij in blakende doen en kostte hij als ik dacht 5 miljoen of zo, de boer heeft de domme opmerking gemaakt dat hij niet terug kan naar Ajax 1, wat wil je dan? ik vind het zelf ook een uitstekende spits maar een jaartje Ajax heeft hem overduidelijk geen goed gedaan

Morfe0 07 Aug 2011 om 09:17

Rang: Goddelijk
4 miljoen voor als hij in vorm is de beste speler van de Eredivisie ?man o man , als Mounir gewoon in vorm en in zijn vel zit , dan is hij beter dan D...


dan wachtten we wel totdat er een buitenlandse club 4 miljoen euro wilt neerleggen

we hebben op dit moment toch geld genoeg om nog 1 x die gok van 1,8 miljoen te betalen (salaris ) om hem vervolgens voor wat meer te laten gaan , en niet naar een directe concurrent

AJACIEDFOREVER 07 Aug 2011 om 09:18

Rang: Goddelijk
Ik laat hem liever voor een kolossaal salaris in het tweede ballen dan hem voor een fooi naar de concurrent te laten gaan.Al is het maar om hem een lesje te leren...

Morfe0 07 Aug 2011 om 09:20

Rang: Goddelijk
Ik laat hem liever voor een kolossaal salaris in het tweede ballen dan hem voor een fooi naar de concurrent te laten gaan.Al is het maar om hem een le...


precies dat gevoel heb ik ook

073PSVfan 07 Aug 2011 om 09:21

het zou een ieder raar in de oren klinken maar ik zou voor Everton gaan van heraclesEverton ken ik niet zo, is dat wel echte pure man voor het centrum?


Ik volg Heracles natuurlijk niet zo intensief. Maar wat ik van Everton gezien heb is het meer een type El Hamdaoui, een zwerver dus, iemand die de bal graag wil hebben en graag een actie wil maken. Denk persoonlijk dat we in de vorm van Lens, Wijnaldum en Mertens al voldoende van dat soort spelers hebben dus ik zie liever een echte spits. Dus een type Dost idd.

vandijki 07 Aug 2011 om 09:22

Rang: Goddelijk
Als ik een meisje was dan was ik geen jongen morfe0, los van de schuldvraag is het een feit dat hij bij Ajax mislukt is en nu bij jong Ajax rondhobbel...



@twentegoal

volgens mij is het zo dat als je een meisje was geweest, je zus een zusje zou hebben

Morfe0 07 Aug 2011 om 09:23

Rang: Goddelijk
PSV heeft gewoon te lang gewacht met Kolbeinn nu hebben wij hem , vind dat ook een type Spits die PSV goed kan gebruiken

073PSVfan 07 Aug 2011 om 09:24

Ik laat hem liever voor een kolossaal salaris in het tweede ballen dan hem voor een fooi naar de concurrent te laten gaan.Al is het maar om hem een le...


Heb ook het idee dat Mounir er geen enkel probleem mee heeft. Lekker in het 2e ballen zonder enige zorgen en toch lekker salaris opstrijken, wie wil dat nou niet?
Reactie gewijzigd op 07-08-2011 09:24:54 door 073PSVfan

vandijki 07 Aug 2011 om 09:25

Rang: Goddelijk
ajax heeft geen haast hem te verkopen , als ajax hem wel verkoop dit seizoen is het pas de laatste dagen voor het sluiten voor de transfermarkt aan psv

vandijki 07 Aug 2011 om 09:26

Rang: Goddelijk
Heb ook het idee dat Mounir er geen enkel probleem mee heeft. Lekker in het 2e ballen zonder enige zorgen en toch lekker salaris opstrijken, wie wil d...



geld is 1 voor een voetballer

maar ze hebben ook een hele grote ego, en een eer gevoel

twentegoal 07 Aug 2011 om 09:28

Rang: Goddelijk
@twentegoalvolgens mij is het zo dat als je een meisje was geweest, je zus een zusje zou hebben

Maar vandijki, weet niet of het thuis dan gezelliger was geweest

073PSVfan 07 Aug 2011 om 09:28

PSV heeft gewoon te lang gewacht met Kolbeinn nu hebben wij hem , vind dat ook een type Spits die PSV goed kan gebruiken


Sigthorsson is helemaal niet de ideale spits voor PSV, PSV spitsen zijn doorgaans pure afmakers die het moeten hebben van aanvoer van het middenveld/zijkanten.

Morfe0 07 Aug 2011 om 09:31

Rang: Goddelijk
PSV heeft gewoon te lang gewacht met Kolbeinn nu hebben wij hem , vind dat ook een type Spits die PSV goed kan gebruikenSigthorsson is helemaal niet d...


normaal wel hea

Sigthorsson is een Type Pantelic ongeveer , die zich ook weet laten in te zakken , om vervolgens de Aanvallende middenvelders zo in de 16 te kunnen duiken , .

laat PSV met Toivonen en Wijnaldum beide 2 nummers 10 hebben in het veld die beide opkomen en in de 16 verschijnen dat dat hun grootste kracht zit


dan is Sigthorsson noujuist de iedeale spits !

zelfde als Pantelic en De Jong

Toivonen is een Type De Jong , Wijnaldum is Technieser , maar Duikt ook vaak op in de 16!

AJACIEDFOREVER 07 Aug 2011 om 09:31

Rang: Goddelijk
Sigthorsson is helemaal niet de ideale spits voor PSV, PSV spitsen zijn doorgaans pure afmakers die het moeten hebben van aanvoer van het middenveld/zijkanten.


Laat dat nou net het sterkste punt zijn van Sigthorsson...

AJACIEDFOREVER 07 Aug 2011 om 09:33

Rang: Goddelijk
Heb ook het idee dat Mounir er geen enkel probleem mee heeft. Lekker in het 2e ballen zonder enige zorgen en toch lekker salaris opstrijken, wie wil d...


Hij zegt dat hij het prima vind maar dat is alleen maar om Ajax in nauwere schoentjes te krijgen.Die jongen wil ook gewoon Europees voetbal spelen en om de prijzen.En dan bedoel ik niet de titel voor tweede elftallen.Maar met zo'n uitspraken weet je meteen hoeveel waarde je moet geven aan zijn zogenaamde 'trots' en 'eergevoel'.Het is gewoon schorriemorrie dat toevallig goed kan voetballen.

twentegoal 07 Aug 2011 om 09:41

Rang: Goddelijk
Hij zegt dat hij het prima vind maar dat is alleen maar om Ajax in nauwere schoentjes te krijgen.Die jongen wil ook gewoon Europees voetbal spelen en ...

het gaat mij wat ver om hem schorriemorrie te noemen omdat hij op zondag niet bij de boer op de koffie gaat, het is een eigenzinnige jongen maar wat heeft hij nu echt misdaan behalve de boer een keer in de rust van repliek dienen, het klikt gewoon niet tussen hamdaoui en Ajax, dat kan, hij zal zoals jij zegt echt niet bij jong Ajax willen blijven, ik denk dat hij met rutten beter klikt, Fred schat ik op dat gebied hoger in dan de boer maar ik kan me vergissen

073PSVfan 07 Aug 2011 om 09:48

Hij zegt dat hij het prima vind maar dat is alleen maar om Ajax in nauwere schoentjes te krijgen.Die jongen wil ook gewoon Europees voetbal spelen en ...


Je vergist je in je laatste zin absoluut niet. Fred is wat dat betreft een fantastische trainer op het gebied van 'people' management, een term die door Hiddink het leven in werd geroepen. Fred benaderd zijn spelers op een hele menselijke zachtaardige manier en dat vinden veel spelers gewoon heel fijn. Ik denk dat iedereen wel heeft kunnen zien waarin dat resulteerde met o.a Reis, Dsudzsak en Lazovic

Abraksas 07 Aug 2011 om 09:49

Rang: Goddelijk
het gaat mij wat ver om hem schorriemorrie te noemen omdat hij op zondag niet bij de boer op de koffie gaat, het is een eigenzinnige jongen maar wat h...

Heb jij dat hele gedoe rondom hem wel gevolgd? Blijkbaar niet, dus praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.

ronaldpj 07 Aug 2011 om 09:53

Rang: Utopisch
Heb jij dat hele gedoe rondom hem wel gevolgd? Blijkbaar niet, dus praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.

Waarschijnlijk heeft hij ongeveer hetzelfde gevolgd als jij (of was jij in Amsterdam ten tijde van de gebeurtenissen? ).

En het is allemaal een kwestie van perceptie. Jij kijkt, als Ajacied naar het gebeurde en dan is het redelijk zwart-wit. De Boer is de nieuwe geweldenaar en El Hamdaoui is de boosaardige slechterik die ruzie loopt te schoppen.

Ik deel die visie niet. Ik denk dat in dit geval Ajax net zo goed verantwoordelijk is voor de status van de relatie.

Ik vind het nogal onaardig om de visie van andere mensen te definiëren als onwetendheid. Er zijn hier al genoeg andere leden die een dergelijke opstelling hebben.

twentegoal 07 Aug 2011 om 09:54

Rang: Goddelijk
Heb jij dat hele gedoe rondom hem wel gevolgd? Blijkbaar niet, dus praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.

Meneer abraksas , ik volg het zeker maar heb mogelijk, met de nadruk op mogelijk, een wat genuanceerdere kijk op de hamdaoui story, het is geen kwestie van ergens verstand van hebben maar een kwestie van een mening of visie hebben...

En Fred heeft bewezen fantastisch met allerlei spelers om te kunnen gaan

vandijki 07 Aug 2011 om 09:56

Rang: Goddelijk
Je vergist je in je laatste zin absoluut niet. Fred is wat dat betreft een fantastische trainer op het gebied van 'people' management, een term die do...



3spelers in 2jaar is best wel weinig
en dsudzsak is dat nu de verdienste van rutten


Abraksas 07 Aug 2011 om 10:06

Rang: Goddelijk
Waarschijnlijk heeft hij ongeveer hetzelfde gevolgd als jij (of was jij in Amsterdam ten tijde van de gebeurtenissen? ).

En het is allemaal een kwe...

Ik doelde vooral op de zin "maar wat heeft hij nu echt misdaan behalve de boer een keer in de rust van repliek dienen"
Er is immers wel meer dan dat gebeurd he. En je kunt zeggen wat je wilt over De Boer's handhaving maar hij heeft wel gelijk, wie niet in teambelang wil spelen is niet Ajax-waardig en heeft dan ook niks bij Ajax te zoeken.
Frank heeft hem toch meer dan genoeg kansen gegeven zich alsnog te schikken in z'n nieuwe rol? Maar alles wat Mounir met die kansen deed was ze hard weggooien en op een gegeven moment is het gewoon genoeg.

ronaldpj 07 Aug 2011 om 10:12

Rang: Utopisch
Ik doelde vooral op de zin "maar wat heeft hij nu echt misdaan behalve de boer een keer in de rust van repliek dienen"
Er is immers wel mee...

Zoals gezegd, dat is perceptie. Je kunt het ook anders zien. Het is een interpretatie van gebeurtenissen.

Jouw interpretatie is dat Mounir alle kansen heeft geweigerd. Mijn perceptie is dat er gewoon een botsing van karakters was, waar de Boer, onervaren als hij is, niet helemaal optimaal mee om is gegaan.

Ik zeg niet dat dit volledig de schuld van de Boer of Ajax is, zeker niet. Mounir heeft daar zeker een rol in gehad, en misschien wel een grote. Maar ik ben van mening dat hij niet de enige schuldige is aan de ruzie die is ontstaan.

Het is een lastige voetballer, dat klopt, en dat kan leiden tot conflicten, maar als je zo'n speler belangrijk maakt (en ik zeg niet dat je hem overal zijn zin in moet geven, maar het gevoel geven dat hij belangrijk is), dan kan hij goud waard zijn. Van Gaal heeft dat bijvoorbeeld uitstekend gedaan.

Dat hij nu weg moet bij Ajax is geen discussie, wat gebeurt is, is gebeurt, maar om de schuld alleen bij Mounir te leggen, gaat mij te ver.

twentegoal 07 Aug 2011 om 10:12

Rang: Goddelijk
Ik doelde vooral op de zin "maar wat heeft hij nu echt misdaan behalve de boer een keer in de rust van repliek dienen"Er is immers wel meer ...

begin me nu af te vragen of jij het wel gevolgd hebt, wat jij allemaal zegt zijn eenzijdige subjectieve veronderstellingen die nergens op gebaseerd zijn, de feiten zijn dat ie nu bij jong Ajax loopt te ballen, mede door laat ik zeggen niet al te slimme opmerkingen van de boer per dag minder waard wordt, dat PSV terecht wacht totdat ie nog goedkoper wordt, als ik Ajax was zou ik mounir ook niet graag aan PSV willen verkopen, zoals ik die jongen inschat zal hij tot op het bot gemotiveerd zijn om bij PSV het 'ongelijk' van Ajax te bewijzen, voeg daarbij de zalvende krachten van Fred en tja...

vandijki 07 Aug 2011 om 10:13

Rang: Goddelijk
Ik doelde vooral op de zin "maar wat heeft hij nu echt misdaan behalve de boer een keer in de rust van repliek dienen"
Er is immers wel mee...


@Abrakas

deze reactie is alweer een stuk vriendlijker

ELham heeft inderdaad meerdere kansen gehad
maar de situatie is nu zo dat elham en ajax tegenover elkaar staan

en ajax kan het zich permitter om hem geen del meer van de selectie uit te maken .

vraag is nu of ElHam een jaar niet in de schijnwerpers kan staan kan volhouden

dat is het spel wat nu word gespeeld

Peace81 07 Aug 2011 om 10:19

Ik doelde vooral op de zin "maar wat heeft hij nu echt misdaan behalve de boer een keer in de rust van repliek dienen"Er is immers wel meer ...


En daarom is het ook heel simpel......die wordt niet aan PSV verkocht tenzij ze het gevraagde bedrag op tafel leggen.

twentegoal 07 Aug 2011 om 10:22

Rang: Goddelijk
En daarom is het ook heel simpel......die wordt niet aan PSV verkocht tenzij ze het gevraagde bedrag op tafel leggen.

Denk dat het spel anders wordt gespeeld, ik verzeker jou dat hij geen 4m gaat opbrengen

AJACIEDFOREVER 07 Aug 2011 om 10:25

Rang: Goddelijk
Waarschijnlijk heeft hij ongeveer hetzelfde gevolgd als jij (of was jij in Amsterdam ten tijde van de gebeurtenissen? ).

En het is allemaal een kwe...


Mijn perceptie heeft niets te maken met Ajacied te zijn.Deze jongen meldde zich ziek voor weken aan een stuk omdat de trainer het gewaagd had hem te passeren op basis van een tactische keuze.Wil jij zo'n speler bij Willem II?Denk het niet.En dat allemaal al na die belachelijke onderhandelingen waar die toenmalige beleidsbepalers veel te ver meegegaan zijn met dit verwend jongetje.

AJACIEDFOREVER 07 Aug 2011 om 10:27

Rang: Goddelijk
Die El Ham.is zoals het nu lijkt aan geen enkele club te slijten, en Fred ik niet goed bij zijn hoofd om hem er bij te willen halen.


Zijn wij het toch eens met elkaar voor een keer

vandijki 07 Aug 2011 om 10:27

Rang: Goddelijk
Denk dat het spel anders wordt gespeeld, ik verzeker jou dat hij geen 4m gaat opbrengen



@twentegoal
hoe het spel gepeeld word weten wij allebei niet
zelfs de media word ervoor gebruikt,dus weten wij nog niets .

maar ik denk inderdaad dat jij wel gelijk heb dat ajax geen 4milj. ontvangt
2/2,5milj is de max

Peace81 07 Aug 2011 om 10:28

En daarom is het ook heel simpel......die wordt niet aan PSV verkocht tenzij ze het gevraagde bedrag op tafel leggen.Denk dat het spel anders wordt ge...


Prima, als het een buitenlandse club betreft....

Abraksas 07 Aug 2011 om 10:30

Rang: Goddelijk
@ronald en twentegoal.

Wat er achter de schermen is gebeurd kan ik idd ook niet weten maar ik heb echter wel kunnen zien dat Mounir een aantal wedstrijden mocht spelen (zelfs na zijn spelletje met ziek zijn en z'n knie enzo) en hij elke keer weer dezelfde fouten maakte als altijd, namelijk kilometers lopen met de bal om vervolgens de bal in te leveren en altijd maar voor eigen succes gaan.
Dat is wat ik heb gezien en waar ik mijn mening over hem op basseer

twentegoal 07 Aug 2011 om 10:30

Rang: Goddelijk
@twentegoalhoe het spel gepeeld word weten wij allebei nietzelfs de media word ervoor gebruikt,dus weten wij nog niets .maar ik denk inderdaad dat jij...

Maar vandijki, zijn wij ook de media?

ik schat het ook op 2 à 2,5,

ronaldpj 07 Aug 2011 om 10:30

Rang: Utopisch
Mijn perceptie heeft niets te maken met Ajacied te zijn.Deze jongen meldde zich ziek voor weken aan een stuk omdat de trainer het gewaagd had hem te p...


Je weet niet wat er gebeurt is. Ik ook niet. Maar om de schuld alleen bij El Hamdaoui te leggen gaat er bij mij niet in. Ongeacht bij welke club het is.

Net als nu bij AZ met Romero. Romero doet dingen die niet slim zijn, maar Verbeek zoekt het conflict op. Als je dat doet, dan ken je de uitkomst en is dat ook jouw verantwoordelijkheid. Romero komt niet meer in het veld voor het eerste van AZ, en dat is mede zijn schuld, maar Verbeek heeft daar ook een rol in.

Dat is het enige punt wat ik wil maken.

Abraksas 07 Aug 2011 om 10:31

Rang: Goddelijk
@ronald en twentegoal.

Wat er achter de schermen is gebeurd kan ik idd ook niet weten maar ik heb echter wel kunnen zien dat Mounir een aantal wedstrijden mocht spelen (zelfs na zijn spelletje met ziek zijn en z'n knie enzo) en hij elke keer weer dezelfde fouten maakte als altijd, namelijk kilometers lopen met de bal om vervolgens de bal in te leveren en altijd maar voor eigen succes gaan.
Dat is wat ik heb gezien en waar ik mijn mening over hem op basseer

tijdje 07 Aug 2011 om 10:35

Ik denk inderdaad met de houding van Ajax en El Hamdoui het 2de elftal een betere spits heeft dan het 1ste elftal. Ik vind dat prima

Peace81 07 Aug 2011 om 10:36

Mijn perceptie heeft niets te maken met Ajacied te zijn.Deze jongen meldde zich ziek voor weken aan een stuk omdat de trainer het gewaagd had hem te p...


Ben ik met je oneens!
Iedereen hoort gelijk behandeld te worden, uitzonderingspositities zijn onzin, want daarmee creeer je scheefgroei binnen je selectie en uiteindelijk veel ellende.
Zowel Romero bij AZ als El H. bij Ajax horen gewoon hetzelfde te worden behandeld als iedere andere selectiespeler.
Als Romero zich normaal gedraagt, hoeft Verbeek nl ook nooit het conflict met hem op te zoeken.

vandijki 07 Aug 2011 om 10:40

Rang: Goddelijk
Ik denk inderdaad met de houding van Ajax en El Hamdoui het 2de elftal een betere spits heeft dan het 1ste elftal. Ik vind dat prima



@
tijdje

ik denk dat de spits van ajax2 beter is dan van psv1

en ook dat vind ik prima

tijdje 07 Aug 2011 om 10:41

Mijn perceptie heeft niets te maken met Ajacied te zijn.Deze jongen meldde zich ziek voor weken aan een stuk omdat de trainer het gewaagd had hem te p...

Ja en nee.. dat je meer toelaat bij een speciale speler kan ik mij voorstellen. Dat streelt zo'n speler ook en daardoor kan hij beter presteren. Je moet wel uitkijken dat het niet zo ver gaat als PSV met Romario... die hield er zo'n beetje zijn eigen vakantieschema op na

AJACIEDFOREVER 07 Aug 2011 om 10:41

Rang: Goddelijk
Je weet niet wat er gebeurt is. Ik ook niet. Maar om de schuld alleen bij El Hamdaoui te leggen gaat er bij mij niet in. Ongeacht bij welke club het i...


In deze leg ik de fout wel volledig bij El Hamdaoui.Hoe kan je verwachten nog gelijk behandeld te worden als je je ploeg/club zo benadeeld?
En ik ben het vaak niet eens met Verbeek maar hij heeft alleen maar dingen gezegd over Romero die heel erg waar zijn.Die verwende snotneuzen moeten eens beseffen hoe bevoorrecht ze zijn.En nu moeten ze maar op de blaren zitten.Met als verzachtende creme dat ongelofelijke salaris dat deze 'heren' opstrijken.

ronaldpj 07 Aug 2011 om 10:41

Rang: Utopisch
Ben ik met je oneens!
Iedereen hoort gelijk behandeld te worden, uitzonderingsposit zijn onzin, want daarmee creeer je scheefgroei binnen je selectie...

Hoe graag ik het met je eens zou willen zijn, het is naïef om te denken dat het zo werkt.

Als dat zo zou werken, zou Romario nooit de ster zijn geworden die hij is geworden. Zelfde geldt voor Maradona en om nog maar eens een voorbeeld te noemen: Johan Cruijff.

Ik vind juist dat je elke speler op maat moet behandelen. Is net zo in het gewone leven.

AJACIEDFOREVER 07 Aug 2011 om 10:42

Rang: Goddelijk
Ja en nee.. dat je meer toelaat bij een speciale speler kan ik mij voorstellen. Dat streelt zo'n speler ook en daardoor kan hij beter presteren. Je mo...


Maar laten we vooral Romario niet met El Hamdaoui vergelijken.

tijdje 07 Aug 2011 om 10:43

@vandijki: Daar heb ik ook geen problemen mee...

tijdje 07 Aug 2011 om 10:44

Ja en nee.. dat je meer toelaat bij een speciale speler kan ik mij voorstellen. Dat streelt zo\'n speler ook en daardoor kan hij beter presteren. Je m...

Tja... daar heb je gelijk in. Maar ik had het ook niet over de voetballende kant...
Reactie gewijzigd op 07-08-2011 10:45:18 door tijdje

vandijki 07 Aug 2011 om 10:44

Rang: Goddelijk
Maar laten we vooral Romario niet met El Hamdaoui vergelijken.



ga even niet om de kwaliteiten

AJACIEDFOREVER 07 Aug 2011 om 10:44

Rang: Goddelijk
Ik denk inderdaad met de houding van Ajax en El Hamdoui het 2de elftal een betere spits heeft dan het 1ste elftal. Ik vind dat prima


Heb Ajax nu al meer goed voetbal zien spelen mét Sigtorsson dan met El Hamdaoui.Wie beter is is een persoonlijke mening maar Ajax voetbalt beter met Sigthorsson.

twentegoal 07 Aug 2011 om 10:46

Rang: Goddelijk
Ben ik met je oneens!Iedereen hoort gelijk behandeld te worden, uitzonderingspositities zijn onzin, want daarmee creeer je scheefgroei binnen je selec...

Je moet iedereen individueel behandelen, ieder mens is uniek, als romario bij PSV niet die ruimte had gekregen hadden ze waarschijnlijk niets gewonnen

vandijki 07 Aug 2011 om 10:46

Rang: Goddelijk
@vandijki: Daar heb ik ook geen problemen mee...



leugenaar

tijdje 07 Aug 2011 om 10:47

@vandijki: Daar heb ik ook geen problemen mee...leugenaar


AJACIEDFOREVER 07 Aug 2011 om 10:49

Rang: Goddelijk
Je moet iedereen individueel behandelen, ieder mens is uniek, als romario bij PSV niet die ruimte had gekregen hadden ze waarschijnlijk niets gewonnen


Maar dat moet je ook verdienen.Romario kreeg meer ruimte bij PSV omdat hij beslissend was.Iedere keer weer.En dat geld voor iedere speler of mens,privileges moet je verdienen en waarmaken.Iedere keer weer...

Peace81 07 Aug 2011 om 10:51

Ben ik met je oneens!Iedereen hoort gelijk behandeld te worden, uitzonderingsposit zijn onzin, want daarmee creeer je scheefgroei binnen je selectie.....


Dat kan je vinden.
Ik vind dat voor iedereen 9 uur , 9 uur is. Kortom afsrpaak is afspraak (en ik denk dat Verbeek ook zo'n type is).
Een trainig overslaan ivm belasting en dergelijk vind ik weer een heel ander verhaal, dat moet juist absoluut indivudueel bekeken worden.

Ajax_kampioen 07 Aug 2011 om 10:52

Rang: Amateur
als ik PSV was zou ik Dost halen als hij wat goedkoper zou zijn, past denk ik wel in het spel van PSV. Ik (als Ajacied) hoop natuurlijk dat hij nie naar PSV gaat.

Hupweereentrein 07 Aug 2011 om 10:53

Rang: Utopisch
Volgens mij weten ze niet goed wat ze willen want dat zijn 3 totaal verschillende spelers.


Dacht exact hetzelfde. Hoe kan je nou je pijlen richten op El Hamdaoui, maar als die niet haalbaar is Dost willen halen. Om 1 van deze 2 spitsen te laten renderen, moet je totaal anders spelen. Dus het licht aan de spits hoe je spelen wilt? Everton kan ik nog enigszins begrijpen overigens als El HAmdaoui niet doro gaat, hoewel ik twijfewl of deze jongen genoeg kwaliteit heeft voor het niveau dat PSV nastreeft.

tijdje 07 Aug 2011 om 10:54

Ik denk inderdaad met de houding van Ajax en El Hamdoui het 2de elftal een betere spits heeft dan het 1ste elftal. Ik vind dat primaHeb Ajax nu al mee...

Een spits wordt op de 1ste plaats afgerekend op doelpunten. Ik snap waarop je doelt, voetbal is immers een teamsport maar een spits vaak wat zelfzuchtiger dan een andere speler in je team.

Pjs 07 Aug 2011 om 10:57

Rang: Supporter
Assaidi ...... Zou ik graag bij Ajax zien

ronaldpj 07 Aug 2011 om 10:57

Rang: Utopisch
In deze leg ik de fout wel volledig bij El Hamdaoui.Hoe kan je verwachten nog gelijk behandeld te worden als je je ploeg/club zo benadeeld?
En ik ben...

Dat is je goed recht, om de schuld bij El Hamdaoui te leggen. Ik doe dat niet.

De discussie begon bij het aangeven dat een andere mening gelijk stond aan er geen verstand van hebben.

En mijn enige punt is dat het een kwestie van perceptie is. Zoals zo veel in het leven.

ronaldpj 07 Aug 2011 om 10:58

Rang: Utopisch
Dat kan je vinden.
Ik vind dat voor iedereen 9 uur , 9 uur is. Kortom afsrpaak is afspraak (en ik denk dat Verbeek ook zo'n type is).
Een trainig ov...



Ook jij mag dat vinden. Dan was Cruijff (in zijn voetbaltijd) overigens ontzettend ontspoort bij Ajax.

twentegoal 07 Aug 2011 om 10:59

Rang: Goddelijk
als ik PSV was zou ik Dost halen als hij wat goedkoper zou zijn, past denk ik wel in het spel van PSV. Ik (als Ajacied) hoop natuurlijk dat hij nie na...

Goeie spits

Peace81 07 Aug 2011 om 10:59

In deze leg ik de fout wel volledig bij El Hamdaoui.Hoe kan je verwachten nog gelijk behandeld te worden als je je ploeg/club zo benadeeld?En ik ben.....



@Ronaldpj:
Dat vind ik wel heel makkelijk van je hoor.
Als je het op perceptie gooit, kan je alles wat recht is wel krom praten en andersom.

FRrowan 07 Aug 2011 om 11:00

Rang: Amateur
Zal je zien zegt Dost straks ik wil graag naar PSV alleen als je geen 4 mil wil betalen voor El Ham waarom dan wel voor Dost? Moest feyenoord ook.. Daarom komt hij niet...

Peace81 07 Aug 2011 om 11:00

Assaidi ...... Zou ik graag bij Ajax zien


Of Narsingh, maargoed dat zal Heerenveen wel de hoofdprijs voor willen (en dat snap ik nog wel ook).

twentegoal 07 Aug 2011 om 11:01

Rang: Goddelijk
Dacht exact hetzelfde. Hoe kan je nou je pijlen richten op El Hamdaoui, maar als die niet haalbaar is Dost willen halen. Om 1 van deze 2 spitsen te la...

Dat kan te denken geven omdat het twee verschillende types zijn, ik denk dat dost beter bij PSV past maar dat mounir meer zal scoren

twentegoal 07 Aug 2011 om 11:05

Rang: Goddelijk
@Ronaldpjat vind ik wel heel makkelijk van je hoor.Als je het op perceptie gooit, kan je alles wat recht is wel krom praten en andersom.

Er is geen recht en krom...

ronaldpj 07 Aug 2011 om 11:06

Rang: Utopisch
@Ronaldpj:
Dat vind ik wel heel makkelijk van je hoor.
Als je het op perceptie gooit, kan je alles wat recht is wel krom praten en andersom.

Als dat de methode is om je gelijk te halen, succes ermee.

Ik zie het anders, daar mag je het mee oneens zijn, maar als je mij mijn standpunt niet gunt, zijn we klaar.

073PSVfan 07 Aug 2011 om 11:10

Je vergist je in je laatste zin absoluut niet. Fred is wat dat betreft een fantastische trainer op het gebied van 'people' management, een term die do...


Nog altijd meer als De Boer die dus heeft laten zien niet met ''lastige'' karakters om te kunnen gaan

073PSVfan 07 Aug 2011 om 11:13

Dacht exact hetzelfde. Hoe kan je nou je pijlen richten op El Hamdaoui, maar als die niet haalbaar is Dost willen halen. Om 1 van deze 2 spitsen te la...


Dus welke heb jij liever als Twente fan?

Peace81 07 Aug 2011 om 11:14

@Ronaldpjat vind ik wel heel makkelijk van je hoor.Als je het op perceptie gooit, kan je alles wat recht is wel krom praten en andersom.Als dat de m...


Nee, dat heb ik nooit gezegd.
Natuurlijk mag je je mening hebben, net zo goed als ik de mijne.
En mijn mening is dat als je de oorzaak van conflicten zoals bij El H. op perceptie gooit, je alles recht kan breien.

Wellicht zijn we het over andere onderwerpen wel volledig eens

ronaldpj 07 Aug 2011 om 11:17

Rang: Utopisch
Nee, dat heb ik nooit gezegd.
Natuurlijk mag je je mening hebben, net zo goed als ik de mijne.
En mijn mening is dat als je de oorzaak van conflicte...

Ok, duidelijk.

Ik vind nog steeds dat ook de Boer en Ajax een rol hebben gespeeld in dit conflict.

Net zo goed als Verbeek nu een rol speelt in het conflict met Romero. Hij gaat er veel harder tegenaan dan nodig is. Let wel, het is zijn recht om het te doen, maar hij zoekt bewust het conflict om een breuk te forceren.

En mbt El Hamdaoui. Ik weet niet alles wat er gebeurt is, maar jij ook niet (neem ik aan). En dus is het allemaal gebaseerd op wat er in de media verschijnt, en hoe je er, als ontvanger van het nieuws, naar kijkt. En dát noem ik perceptie.

vandijki 07 Aug 2011 om 11:19

Rang: Goddelijk
Nog altijd meer als De Boer die dus heeft laten zien niet met ''lastige'' karakters om te kunnen gaan



@073psvfan

laten we hopen dat je dit maar niet meen wat je nu schrijft.

ronaldpj 07 Aug 2011 om 11:20

Rang: Utopisch
Nee, dat heb ik nooit gezegd.
Natuurlijk mag je je mening hebben, net zo goed als ik de mijne.
En mijn mening is dat als je de oorzaak van conflicte...



Zag je overigens hoe makkelijk er een conflict had kunnen ontstaan?


Peace81 07 Aug 2011 om 11:21

Nee, dat heb ik nooit gezegd.Natuurlijk mag je je mening hebben, net zo goed als ik de mijne.En mijn mening is dat als je de oorzaak van conflicte...Z...


Perceptie zeker?

ronaldpj 07 Aug 2011 om 11:21

Rang: Utopisch
Perceptie zeker?


At work!

073PSVfan 07 Aug 2011 om 11:22

Nog altijd meer als De Boer die dus heeft laten zien niet met ''lastige'' karakters om te kunnen gaan@073psvfanlaten we hopen dat je dit maar niet mee...


Is het wel zo dan? Noem even snel 1 speler van het huidige Ajax op dat en een lastig karaker heeft en goed door 1 deur kan met De Boer?

Hupweereentrein 07 Aug 2011 om 11:24

Rang: Utopisch
Dat kan te denken geven omdat het twee verschillende types zijn, ik denk dat dost beter bij PSV past maar dat mounir meer zal scoren


Ligt er ene beetje aan of PSV echt aanvallend gaat spelen, of dat ze dat wel op papier zetten maar erg ingehouden. In versie 1 heb je meer aan Dost, als je probeert die dodelijke counterploeg te zijn , heb je meer aan El Hamdaoui. Zoals ze tot nu toe speelde zou ik dus voor el Hamdaoui gaan, maar als je echt aanvallender gaat spelen, heb je meer aan Dost imo. Het enige wat ik niet begrijp is dat je de ene als evt vervanger ziet als de andere niet gaat lukken. Denk dus ook dat dit alleen is om Ajax verder onder druk te zetten mbt het vrijgeven van El Hamdaoui.

vandijki 07 Aug 2011 om 11:24

Rang: Goddelijk
Is het wel zo dan? Noem even snel 1 speler van het huidige Ajax op dat en een lastig karaker heeft en goed door 1 deur kan met De Boer?



nogmaals

ik hoop dat je niet meent wat je schrijf

Hupweereentrein 07 Aug 2011 om 11:26

Rang: Utopisch
Zal je zien zegt Dost straks ik wil graag naar PSV alleen als je geen 4 mil wil betalen voor El Ham waarom dan wel voor Dost? Moest feyenoord ook.. Da...


Lager salaris en jonger. 2 redenen om het wel voor Dost te betalen.
Reactie gewijzigd op 07-08-2011 11:33:35 door Hupweereentrein

AJACIEDFOREVER 07 Aug 2011 om 11:27

Rang: Goddelijk
Dat is je goed recht, om de schuld bij El Hamdaoui te leggen. Ik doe dat niet.

De discussie begon bij het aangeven dat een andere mening gelijk st...


Dat heb ik nooit gezegd,dat je er geen verstand van hebt.Ik weet er net zoveel(of zo weinig)vanaf als jij.Vind alleen wél dat in deze El Hamdaoui vééls te ver is gegaan.Ajax heeft idd een fout gemaakt.Ze hadden niet zo ver moeten gaan om hem zn zin te geven in de contractonderhandelingen én hem dus nooit moeten halen.Maar ja,dat is achteraf...

En wat betreft AZ.Tuurlijk is het net zo goed kapitaalvernietiging bij Romero.Maar vind het wel verfrissend dat een trainer het eens niet met bloemetjes versierd maar gewoon zegt waar het op staat.

AJACIEDFOREVER 07 Aug 2011 om 11:28

Rang: Goddelijk
Is het wel zo dan? Noem even snel 1 speler van het huidige Ajax op dat en een lastig karaker heeft en goed door 1 deur kan met De Boer?


Misschien hebben we wel maar één lastige speler met een rot karakter...

ronaldpj 07 Aug 2011 om 11:31

Rang: Utopisch
Dat heb ik nooit gezegd,dat je er geen verstand van hebt.Ik weet er net zoveel(of zo weinig)vanaf als jij.Vind alleen wél dat in deze El Hamdaoui véél...

Nee, dat kwam niet van jou, maar van Abraksas. Mijn punt daarin was dat het een kwestie van perceptie is, omdat we niet alle feiten kennen.

Afijn, die discussie is wel geweest.

En mbt Verbeek heb je gelijk. Dit is verfrissend, maar het is een bewuste conflict-strategie die hij in zet, en misschien is de eerste fout bij Romero te leggen (maar daarover hebben we in dit geval ook al geen zekerheid), maar Verbeek is mede-verantwoordelijk voor het aanstaande conflict.

Verbeek is dan ook een harde..... (en dát facet van hem, mag ik wel).

En begrijp me niet verkeerd, ik vind de keuze die de Boer en Ajax maken met El Hamdaoui niet onjuist, maar om Mounir de enige verantwoordelijke voor de situatie te noemen vind ik onjuist.

ronaldpj 07 Aug 2011 om 11:32

Rang: Utopisch
Misschien hebben we wel maar één lastige speler met een rot karakter...

Ja, dat denk ik ook

kuurie 07 Aug 2011 om 11:33

Rang: Utopisch
waar 2 vechten hebben 2 schuld zegt mijn wijze moeder altijd,je kan niet de schuld volledig bij Mounir leggen en net doen of de Boer(toevallig ook met een Ajax verleden)er niets mee van doen heeft,er moet iets voorgevallen zijn waarom Mounir zich zo recalcitrant is gaan gedragen,en natuurlijk moet je iedereen "proberen "gelijk te behandelen,maar je gaat een 17 jarige speler niet hetzelfde behandelen als een geariveerde vedette,zou zelfs Suarez niet gepikt hebben hoor,dus die vergelijking gaat ook niet op.Wij weten nog niet de helft van wat er bij onze clubs gebeurt,wij mogen wel een mening hebben,maar niet een andere mening af gaan zitten katten.

AJACIEDFOREVER 07 Aug 2011 om 11:33

Rang: Goddelijk
Nee, dat kwam niet van jou, maar van Abraksas. Mijn punt daarin was dat het een kwestie van perceptie is, omdat we niet alle feiten kennen.

Afijn, ...


Nou Ronald,dat zijn we het iig eens over het feit dat we het niet helemaal eens zijn met elkaar.

ronaldpj 07 Aug 2011 om 11:35

Rang: Utopisch
Nou Ronald,dat zijn we het iig eens over het feit dat we het niet helemaal eens zijn met elkaar.

Is geen schande


zekspeed 07 Aug 2011 om 11:37

Rang: Talent
PSV moet zich realiseren dat ze dit jaar zomaar weer naast het potje gaan pissen wat betreft CL of voorronde CL. Ze zeggen wel van niet maar het noodplan heeft alleen maar gediend om aankopen te doen om CL veilig te stellen. Dat heeft Feyenoord ook eens geprobeerd met van Bronckhorst, Makaay, de Cler, Hofland en Landzaat. Wat dat betreft een diepe buiging voor Ajax en Twente die de centjes wel hebben maar geen gekke dingen doen.

kuurie 07 Aug 2011 om 11:37

Rang: Utopisch
Is geen schande


ben ik het niet mee eens

ronaldpj 07 Aug 2011 om 11:38

Rang: Utopisch
ben ik het niet mee eens

Et tu, Kuurie?


kuurie 07 Aug 2011 om 11:39

Rang: Utopisch
PSV moet zich realiseren dat ze dit jaar zomaar weer naast het potje gaan pissen wat betreft CL of voorronde CL. Ze zeggen wel van niet maar het noodp...


Vond jij de aankoop van Janssen dan geen gekke zet,met alle respect voor de voetballer,maar Ajax heeft hem toch niet echt nodig,als je de Jong en Enoh en Eriksen hebt.

kuurie 07 Aug 2011 om 11:40

Rang: Utopisch
Et tu, Kuurie?


nee hoor,ik ben het volledig met jou stelling eens dat de schuld niet aan 1 persoon toegewezen kan/mag worden

Hupweereentrein 07 Aug 2011 om 11:41

Rang: Utopisch
waar 2 vechten hebben 2 schuld zegt mijn wijze moeder altijd,je kan niet de schuld volledig bij Mounir leggen en net doen of de Boer(toevallig ook met...


Dat is natuurlijk onzin, zonder de wijsheid van je moeder in twijfel te willen trekken. A\ls jij mijn auto steelt, ik zie dat en spring op je, jij geeft me een klap waardoor ik een klap terug moet geven. Dan is mijn vraag hoeveel schuld heb ik?

Zonder de in en outs te weten kan je niet zeggen hoe de schuld geheel ligt, ik neig ernaar dat de Boer voor het grootste gedeelte gelijk heeft, maar je moet met Mounir anders omgaan. Aan de andere kant heeft deze jongen het altijd over respect. De boer passeerde hem in zijn aller eerste opstelling, en vanaf toen kon het eigenlijk al niet meer goed komen, want daaruit ontbrak het "respect". Maar als je anders met Mounir omgaat kan het wel, dat is zeker, dus daar had Frank het anders kunnen aanpakken.

Konterman 07 Aug 2011 om 11:46

Dhr. El H. in deze de schijn wel erg tegen. Je ziek melden, omdat je trots gekrenkt is. Wat een onzin. Als je trots gekrenkt wordt ga je de pannen van het dak spelen, omdat je iemands ongelijk wilt aantonen. Los daarvan, probeer dat eens bij je baas. Die vraagt ontslag aan en krijgt van de rechter waarschijnlijk ook nog gelijk.
Dit soort discussies toont aan hoe ver de voetbal wereld van de gewone maatschappij afstaat. En dat de liefhebbers er ook nog in meegaan, omdat er geld in het spel is.
Ajax moet een vraagprijs vaststellen, en aangeven voor die prijs mag je weg.
Wil er gene club dit betalen, dan betaal je maar een deel uit eigen zak, maar wij hoeven je hier niet meer te zien. Nu hopen clubs dat Ajax hem tegen iedere dumpprijs wil verkopen. PSV speelt het zelfde spel met Engelaar. Daar willen ze ook maar al te graag vanaf. IVM zijn rendement en salaris.

ronaldpj 07 Aug 2011 om 11:47

Rang: Utopisch
Dat is natuurlijk onzin, zonder de wijsheid van je moeder in twijfel te willen trekken. A\ls jij mijn auto steelt, ik zie dat en spring op je, jij gee...

Kan ik me wel in vinden.

Eén opmerking nog, volgens mij passeerde de Boer Mounir zonder hem daarover vooraf te informeren.

En ik denk dat hij, als hij dat wel had gedaan, een hoop ellende had kunnen voorkomen.

kuurie 07 Aug 2011 om 11:48

Rang: Utopisch
Dat is natuurlijk onzin, zonder de wijsheid van je moeder in twijfel te willen trekken. A\ls jij mijn auto steelt, ik zie dat en spring op je, jij gee...


wat heb jij voor auto dan???
Maar zonder gekheid,jij en ik weten niet precies wat er tussen die 2 gebeurd is(in tegenstelling tot de vergelijking die jij trekt)die wel duidelijk is(alleen niet in deze discussie)maar men verdedigt hier de Boer( ik denk ook om zijn Ajax verleden)en wijst te gemakkelijk naar Mounir,dat is mijn punt.

ronaldpj 07 Aug 2011 om 11:48

Rang: Utopisch
Dhr. El H. in deze de schijn wel erg tegen. Je ziek melden, omdat je trots gekrenkt is. Wat een onzin. Als je trots gekrenkt wordt ga je de pannen va...

En toch staat Engelaar straks in de basis bij PSV....

Zit wel een behoorlijk verschil tussen de twee zaken.

kuurie 07 Aug 2011 om 11:51

Rang: Utopisch
Dhr. El H. in deze de schijn wel erg tegen. Je ziek melden, omdat je trots gekrenkt is. Wat een onzin. Als je trots gekrenkt wordt ga je de pannen va...


aan de andere kant,als jij bij je baas een confilct zou hebben ga je ook niet met plezier naar je werk,en zou je je ook sneller ziek kunnen melden,dus enig begrip(hoe vermakelijk ik het ook vond)heb ik wel.

tijdje 07 Aug 2011 om 11:52

Brands geeft op eredivisie live aan dat er niet gekeken wordt naar Everton, Dost en Bulykin.

Hupweereentrein 07 Aug 2011 om 11:52

Rang: Utopisch
Kan ik me wel in vinden.

Eén opmerking nog, volgens mij passeerde de Boer Mounir zonder hem daarover vooraf te informeren.

En ik denk dat hij, a...


Miosschien, en misschien heeft de Boer dat fout aangepakt, alleen kan een trainer ook niet alle 8 spelers die niet spelen opbellen, en ook nog de jongens die hij buiten de selectie laat. Het is normaal dat je ziet of je speelt als de wedstrijd bespreking komt. Daarnaast kan je bij een nieuwe trainer imo niet vanuit gaan dat je een basisplaats hebt. Dat "respect" moet je imo weer verdienen.

Peace81 07 Aug 2011 om 11:52

Dhr. El H. in deze de schijn wel erg tegen. Je ziek melden, omdat je trots gekrenkt is. Wat een onzin. Als je trots gekrenkt wordt ga je de pannen va....


Idd niet te vergelijken.
De een wordt namelijk uitgekotst en de ander is slechts overbodig, alhoewel hoe overbdig ben je als je de eerste wedstrijd tegen AZ uit in de basis start....

Dit keer dus met je eens


Peace81 07 Aug 2011 om 11:53

Brands geeft op eredivisie live aan dat er niet gekeken wordt naar Everton, Dost en Bulykin.


Dat zegt niks

vandijki 07 Aug 2011 om 11:54

Rang: Goddelijk
Brands geeft op eredivisie live aan dat er niet gekeken wordt naar Everton, Dost en Bulykin.


brandts is niet in zijn 1e leugentje gestorven

nee ,en ook niet in zijn 2e

ronaldpj 07 Aug 2011 om 11:55

Rang: Utopisch
Idd niet te vergelijken.
De een wordt namelijk uitgekotst en de ander is slechts overbodig, alhoewel hoe overbdig ben je als je de eerste wedstrijd t...


tijdje 07 Aug 2011 om 11:55

Dat zegt niks

Lijkt mij toch wel de persoon die ze zou moeten benaderen...

ronaldpj 07 Aug 2011 om 11:55

Rang: Utopisch
Miosschien, en misschien heeft de Boer dat fout aangepakt, alleen kan een trainer ook niet alle 8 spelers die niet spelen opbellen, en ook nog de jong...

Een speler die altijd in de basis heeft gespeeld en de topscorer in je team. Ik zeg niet dat hij het had moeten doen, maar als hij het wel had gedaan, had het een hoop ellende kunnen besparen (misschien uiteraard).

Hupweereentrein 07 Aug 2011 om 11:57

Rang: Utopisch
aan de andere kant,als jij bij je baas een confilct zou hebben ga je ook niet met plezier naar je werk,en zou je je ook sneller ziek kunnen melden,du...


imo heeft hij het conflict zelf gecreëerd. Het enige is dat hij niet in de basis 11 zat, maar hij at gewoon bij de selectie. Dat kon hij dus mentaal niet aan, en dat met een salaris van 1,7 miljoen. Ik vind dat van geen "respect" getuigen naar de spelers die elke week plaats moeten nemen op de bank. Sorry, maar ben het weer niet geheel met je eens (zoals gebruikelijk. )

Peace81 07 Aug 2011 om 11:58

Dat zegt niksLijkt mij toch wel de persoon die ze zou moeten benaderen...


Ja en ook de persoon die soms in het belang van de club moet liegen of in ieder geval niet de waarheid vertellen om de voortgang van bepaalde processen niet te verstoren, prijs op te drijven e.d.

Kortom het zegt niks!

tijdje 07 Aug 2011 om 12:01

Dat zegt niksLijkt mij toch wel de persoon die ze zou moeten benaderen...Ja en ook de persoon die soms in het belang van de club moet liegen of in ied...

Ik zag zijn neus niet groeien... en dat moet in HD kwaliteit echt wel opvallen

ACRotterdam 07 Aug 2011 om 12:09

Rang: Amateur
Dost is ook 4 miljoen Everton lijkt me iets voor feyenoord

kuurie 07 Aug 2011 om 12:13

Rang: Utopisch
imo heeft hij het conflict zelf gecreëerd. Het enige is dat hij niet in de basis 11 zat, maar hij at gewoon bij de selectie. Dat kon hij dus mentaal n...


dat mag hoor,maar hij is natuurlijk met een hoop poeha gehaald en dan verwacht je wel te spelen natuurlijk,en als je dan ook geen uitleg krijgt waarom je niet speelt,kan ik me de teleurstelling goed voorstellen.

Hupweereentrein 07 Aug 2011 om 12:37

Rang: Utopisch
dat mag hoor,maar hij is natuurlijk met een hoop poeha gehaald en dan verwacht je wel te spelen natuurlijk,en als je dan ook geen uitleg krijgt waarom...


Maar om je ziek te melden als je niet in de basis staat? noem je dat een werkconflict, niet in de basis worden gezet? Ik heb ook wel is iets op het werk maar moet daar ook mee leren leven. En als mijn baas me nou nog is 1,7 miljoen bruto betaalt, is het een stuk makkelijker voor mij om daar mee te leren leven.

Daarnaast is Mounir niet door deze trainer met een hoop poehaa gehaald. Dus voor een nieuwe trainer moet je je opnieuw bewijzen imo.

kuurie 07 Aug 2011 om 12:51

Rang: Utopisch
Maar om je ziek te melden als je niet in de basis staat? noem je dat een werkconflict, niet in de basis worden gezet? Ik heb ook wel is iets op het we...


maar probeer(ik weet dat dat moeilijk is)je eens in de speler te verplaatsen en niet alleen maar in de trainer,en wat is dan je conclusie??

Hupweereentrein 07 Aug 2011 om 12:55

Rang: Utopisch
maar probeer(ik weet dat dat moeilijk is)je eens in de speler te verplaatsen en niet alleen maar in de trainer,en wat is dan je conclusie??


Ik probeer me in de speler te verplaatsen, en ik zie het niet anders als pure chantage naar de club omdat meneer zijn egootje is gekrenkt. Sorry, maar ik vind dat dus een stap die veel te ver is, en ik kan me daar niet in verplaatsen.

bram-feyenoord 07 Aug 2011 om 13:04

El HAM blijft toch bij AJAX top salaris, dikke auto, wie doet je wat.....

ja slim als hij dat doet is die zoveelste fout van ajax om zon dure speler die hebben en niet te gebruiken

bram-feyenoord 07 Aug 2011 om 13:05

Het is algemeen bekend dat Ajax meer vraagt aan PSV dan aan andere clubs, dus ik zou zeggen laat hem maar mooi zitten en focus je op andere opties. Ik...


van beukering is goed in de 16 XD

AJACIEDFOREVER 07 Aug 2011 om 13:26

Rang: Goddelijk
maar probeer(ik weet dat dat moeilijk is)je eens in de speler te verplaatsen en niet alleen maar in de trainer,en wat is dan je conclusie??


Als ik me in hem verplaats zie ik alleen maar dat hij niet geschikt is voor de top.Als je bij Ajax al gepasseerd wordt wat moet hij dan in pakweg de PL gaan zoeken.Begrijp niet dat mensen dit gedrag van hem ook nog verdedigen.

niels ajax 09 Aug 2011 om 00:09

nou dan houden we toch El Hamdaoui?


de vraagprijs was eerst 5 miljoen terwijl we er 7 miljoen in totaal voor hebben betaalt met clausules erbij
...


denk het niet niet er loop ook die reis rond kan een leuk braziliaans duotje worden !
Netherlands - Eredivisie
online16:30 RKC Waalwijk 0 - 0 Vitesse
onlineBekijk alle wedstrijden
Laatste reacties meepraten?